AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Skrevet 14. januar I det siste året har jeg vært hekta på en mann jeg ikke kan få, og som har ingen intensjon fra hans side at det skal bli oss heller. Han har vært veldig av og på, lovebombing den ene dagen og stillhet den neste. Jeg har prøvd å beskytte meg selv, men har falt hodestups for han. Hjernen er full av han hele tiden og det er fryktelig slitsomt. Jeg har nå klart å være avlogget Snapchat der vi har hatt kontakt i en uke. Planen er å være avlogget i to uker før jeg sletter og blokker han. Jeg vet hvordan jeg skal komme over dette hektet, null kontakt og blokking overalt. Men i dag sliter jeg for, har så lyst å logge på snap for å se om han har sendt meg noe. Er det noen som har hatt samme problem? Gi meg noen styrkende ord og konkrete tips hver så snill! Og hvordan får jeg han ut av hodet? Trodde ei uke uten kontakt skulle hjelpe, men det er fortsatt ille og er tankekjør uten like! Anonymkode: 4f320...1b8
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Skrevet 14. januar Ja du er avhengig av bekreftelse og kjærlighet fra utilgjengelige personer, det blir som et dop å jage etter de. Sjekk ut love and sex addiction. Finn ut hva du rømmer fra i deg selv. Anonymkode: d9b49...4e6
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Skrevet 14. januar Sjekk ut Sabrina zohar på instagram. Anonymkode: 42b6f...26a
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja du er avhengig av bekreftelse og kjærlighet fra utilgjengelige personer, det blir som et dop å jage etter de. Sjekk ut love and sex addiction. Finn ut hva du rømmer fra i deg selv. Anonymkode: d9b49...4e6 Takk for tips. Jeg er avhengig av bekreftelse sikkert nok. Men har aldri gått etter utilgjengelige personer før…. Anonymkode: 4f320...1b8
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjekk ut Sabrina zohar på instagram. Anonymkode: 42b6f...26a Takk for tips:) Anonymkode: 4f320...1b8
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Skrevet 14. januar Skjønner hvordan du har det. Jeg driver også med avvenning. Det er som en rus. Han gjør meg egentlig bare lei det aller meste av tiden, fordi han bor langt unna og vi kan ikke få hverandre fult og helt. Han hekter meg hele tiden ved å si at han skal flytte hit, men fristen forskyves hver eneste gang. Han gjør meg bare trist, lei og skuffet. For det aller meste av tiden. Men det er vanskelig å la være likevel. Finn en annen. Det er det beste rådet!! Anonymkode: 03e08...763
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skjønner hvordan du har det. Jeg driver også med avvenning. Det er som en rus. Han gjør meg egentlig bare lei det aller meste av tiden, fordi han bor langt unna og vi kan ikke få hverandre fult og helt. Han hekter meg hele tiden ved å si at han skal flytte hit, men fristen forskyves hver eneste gang. Han gjør meg bare trist, lei og skuffet. For det aller meste av tiden. Men det er vanskelig å la være likevel. Finn en annen. Det er det beste rådet!! Anonymkode: 03e08...763 Ja skjønner at jeg må det. Får du til å unngå han da? Anonymkode: 4f320...1b8
AnonymBruker Skrevet 14. januar #8 Skrevet 14. januar Trapper stadig ned. Men har klart å si nei for noe videre. Så er det neste å holde det nei'et da.... Anonymkode: 03e08...763
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Skrevet 14. januar Hvorfor sletter du ikke og blokkerer nå da, hvorfor må du vente en uke til? Anonymkode: b649f...493 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar #10 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvorfor sletter du ikke og blokkerer nå da, hvorfor må du vente en uke til? Anonymkode: b649f...493 Fordi vi vet vi ikke klarer å gå "cold turkey" og åpner bare blokkeringene igjen..... Anonymkode: 03e08...763
AnonymBruker Skrevet 14. januar #11 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvorfor sletter du ikke og blokkerer nå da, hvorfor må du vente en uke til? Anonymkode: b649f...493 Veldig godt spørsmål. Klarer faktisk ikke å gi deg et skikkelig svar tror jeg. Vi er liksom venner..og sender hverandre hyggelige snaps nå og da. Jeg synes det blir så dramatisk av meg å blokkere han, for han. Har jo ikke hekt på meg. Det er jeg som har helt på han. Denne mannen er ikke voldelig eller slem, så jeg er ikke redd for han. Hvis jeg nå skal blokkere han må jeg nesten fortelle han hvorfor og kanskje jeg burde det, men på mange måter føles det bedre å være avlogga intill videre Anonymkode: 4f320...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #12 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fordi vi vet vi ikke klarer å gå "cold turkey" og åpner bare blokkeringene igjen..... Anonymkode: 03e08...763 Huff ja. Prøvde det en gang varte ca 18 timer. Nå tar jeg en dag av gangen. Anonymkode: 4f320...1b8
AnonymBruker Skrevet 14. januar #13 Skrevet 14. januar Men nå har jeg klart denne dagen også! 8 dager uten kontakt!! Anonymkode: 4f320...1b8 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar #14 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig godt spørsmål. Klarer faktisk ikke å gi deg et skikkelig svar tror jeg. Vi er liksom venner..og sender hverandre hyggelige snaps nå og da. Jeg synes det blir så dramatisk av meg å blokkere han, for han. Har jo ikke hekt på meg. Det er jeg som har helt på han. Denne mannen er ikke voldelig eller slem, så jeg er ikke redd for han. Hvis jeg nå skal blokkere han må jeg nesten fortelle han hvorfor og kanskje jeg burde det, men på mange måter føles det bedre å være avlogga intill videre Anonymkode: 4f320...1b8 Han har gitt deg smuler, men du føler at du skylder han forklaring for at du går videre? Anonymkode: 42b6f...26a 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #15 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har gitt deg smuler, men du føler at du skylder han forklaring for at du går videre? Anonymkode: 42b6f...26a 100% enig i alt du sier tro meg. Jeg trenger bare noen oppmuntrende ord for i dag var det vanskelig. Har du vært i en slik situasjon selv? Anonymkode: 4f320...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå