AnonymBruker Skrevet 15. januar #41 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ingen buss rett hjem her nei. Kun vi som bor akkurat her. De andre barna på bussen bor 10 min unna stoppet. Åh, ja vi har bråket med bussopertør årlig siden 1.kl for å endre vedtaket, fortsatt ikke omgjort. Hun går på delvis opplyst gangvei, blir målet og strødd heldig. Vi jobber i motsatt retning av bussen, så enten kommer hun ekstremt tidlig til bussen eller så kommer vi forsent til jobb. Anonymkode: 0ea8a...b3b Har dere ikke fleksitid? Du som må svare på mail etter arbeidstid bør vel ha det? Anonymkode: 75b17...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #42 Del Skrevet 15. januar Sånn hormonelt er hun nok ikke "pre-teen" lenger, men tenåring med full hormonpåvirkning. Det er veldig slitsom for kroppen, og hun trenger nok all den søvn hun kan få. Hva med å teste en periode med tidligere leggetid? Og kanskje at hun har færre ting som må gjøres på morgenen? (Gjøre alt klart kvelden før.) Men det er altså helt vanlig å være mye trøtt (og frustrert) i den alderen. Det blir antagelig bedre når hormonene "får satt seg" litt, og det ikke er like slitsomt. Anonymkode: f9859...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #43 Del Skrevet 15. januar Hun høres ut som en veldig pliktoppfyllende ungdom, med tanke på at hun nekter å få hjelp med f.eks matpakke etc. Det er fryktelig slitsomt det - å skulle klare alt selv. Jeg hadde tatt ansvar for f.eks matpakken og sagt at nå ser jeg at du strever litt, og at du trenger at jeg tar litt styring, slik at du kan sove lenger om morningen. Anonymkode: 68f0d...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #44 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har dere ikke fleksitid? Du som må svare på mail etter arbeidstid bør vel ha det? Anonymkode: 75b17...1d6 Har fast arbeidstid, men innebygget overtid i lønn. Da forventes det kveldsjobbing i perioder. Anonymkode: 0ea8a...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå