AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Det reseptfrie legemiddelet Sedix som det reklameres for, noen som har prøvd å funnet ut om det har noe effekt? Eller? Ja jeg har prøvd, flere ganger men er usikker på om det hjelper eller om jeg innbiller meg at det hjelper. Litt. Anonymkode: 835b3...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Synes ikke det hjalp meg, nei… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Hjalp ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Hjalp ikke meg heller. Melatonin funker periodevis. Men tar mer enn 1gram. Anonymkode: a9f1d...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hjalp ikke meg heller. Melatonin funker periodevis. Men tar mer enn 1gram. Anonymkode: a9f1d...ff0 Legevakta sa at jeg kunne ta inntil 8 gram melatonin. 1 gram var nesten for ingenting å regne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå