Gå til innhold

Oppførsel og kroppsspråk!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan er oppførselen og kroppsspråket til en forelsket mann?

Hvordan oppfører han seg når personen han er forelsket i er der?

Hva gjør han av kroppsspråk som kan " avsløre " han?

Anonymkode: 18f01...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro en forelsket mann har vanskeligheter med å holde blikket for seg selv. Øyene har en tendens til å gli i den retningen uten at de er klar over det selv, med mindre de bestemt ser en annen vei...

Kommer an på om det er ubevisst eller bevisst. Noen mennesker er mer observante på seg selv enn andre. Så det kommer veldig an på mannen. 

Om dere sitter ved siden av hverandre og knæra hans peker mot, eller møter dine knær så kan det tyde på seksuell interesse, eller forelskelse. 

Kroppsspråk er kroppsspråk. Vi legger ulikt i det som mennesker. 

Er ingen som er tankelesere så det er ikke godt å vite uansett. Dette er bare en indikasjon på at han liker den han er sammen med. Vennskap med noe ekstra på en måte. 

Den siste er det mange som tolker som forelskelse. Når han snur seg etter deg. Grunnen til det er at det skal noe til før en mann snur seg stort sett, siden det er han som regel klar over selv. 

En mann som er forelsket vil som regel finne på unnskyldninger for å være nær. Det kan være en tilfeldig berøring, som tilsynelatende ser veldig uskyldig ut. Ordentlige menn tar ikke på kvinner de ikke er interessert i, for det kan være misvisende (min mening). 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer mye an på hvor god en er til å lese kroppsspråk. Noen er dyktige på dette, andre er sveiseblinde men tror de er gode.

I og med at vi aldri har et minutts utdannelse eller eksamen i subliminal kommunikasjon, er resultatet høyst varierende.

Anonymkode: 4d4ca...52e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han vender overkroppen og føttene sine mot deg, når han sitter og når han står. Følg med på føttene og overkroppen. Hvis han bare snur hodet mot deg, men ikke kroppen, så kan det indikere mindre interesse.

Anonymkode: 926ac...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er så sjenert at jeg ikke vil at den jeg er forelsket i skal vite det. Er derfor veldig nøye med å ikke se på vedkommende mer enn det som er normalt. Prøver å unngå møte på dem i tilfeldige situasjoner hvor jeg ikke vet hva jeg skal si. Spør aldri om noe fordi jeg ikke vil være plagsom. Tar ikke kontakt fordi jeg er sikker på at de ikke vil ha noe kontakt med meg. Hater meg selv for at jeg er interessert fordi det bare er plagsomt når jeg vet det aldri blir noe ut av det.

Anonymkode: 021cf...43e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er så sjenert at jeg ikke vil at den jeg er forelsket i skal vite det. Er derfor veldig nøye med å ikke se på vedkommende mer enn det som er normalt. Prøver å unngå møte på dem i tilfeldige situasjoner hvor jeg ikke vet hva jeg skal si. Spør aldri om noe fordi jeg ikke vil være plagsom. Tar ikke kontakt fordi jeg er sikker på at de ikke vil ha noe kontakt med meg. Hater meg selv for at jeg er interessert fordi det bare er plagsomt når jeg vet det aldri blir noe ut av det.

Nå må du gi deg! Du må da prøve, ellers vil det aldri bli noe ut av det.

Hva har du å tape? Ja, du kan bli avvist. Hvem av oss har aldri blitt avvist, tror du? Svært få.

Du kan gå glipp av noe veldig bra, så stopp å hate deg selv, og vis interesse! ❤️

Anonymkode: 2cf9d...b06

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg kjenner meg godt igjen i dette. En forelskelse er plagsomt for min del. Har gått den veien noen ganger, og det fører fint lite godt med seg. Liker å ha kontrollen og fokusere på mitt - men så plutselig dukker det opp en dame som snur alt opp ned for meg. Da trekker jeg meg tilbake til jeg får tilbake kontrollen. Jeg er ingen jeger, føler meg mer som byttet i datingverden. En forelskelse for meg er et faresignal om damen ikke har gjort det klart at det er ønsket på forhånd

Anonymkode: 9909c...089

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg kjenner meg godt igjen i dette. En forelskelse er plagsomt for min del. Har gått den veien noen ganger, og det fører fint lite godt med seg. Liker å ha kontrollen og fokusere på mitt - men så plutselig dukker det opp en dame som snur alt opp ned for meg. Da trekker jeg meg tilbake til jeg får tilbake kontrollen. Jeg er ingen jeger, føler meg mer som byttet i datingverden. En forelskelse for meg er et faresignal om damen ikke har gjort det klart at det er ønsket på forhånd

Anonymkode: 9909c...089

Faresignal... Hvordan da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han vender overkroppen og føttene sine mot deg, når han sitter og når han står. Følg med på føttene og overkroppen. Hvis han bare snur hodet mot deg, men ikke kroppen, så kan det indikere mindre interesse.

Anonymkode: 926ac...71c

Han vil også søke tydelig øyekontakt, og gjerne bruke litt tid på å se vekk/bryte øyekontakten. I alle fall om han ikke er redd for at du skal finne ut at han er interessert. Og kanskje også benytte de anledningene som byr seg til å ta på deg.

Om noen med dårlig selvtilit/ veldig sjenert er forelsket så vil de mulig heller trekke seg enda mer vekk fra deg. Så dette er også veldig avhengig av personen og situasjonen. Du må se endring fra deres vanlige vennskapelige kroppsspråk. Noen er av typen som alltid vender seg rett mot andre, og gjerne småflørter med alle også. Men de personene vil nok vanligvis ikke ha noe problem med å vise eller fortelle deg at de er interessert når de er det heller.

Anonymkode: e848c...300

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tja, hva med at han sier det til deg? Du har ikke nevnt noen aldersgruppe du tenker på, men i min verden kommuniserer voksne folk med hverandre. De få gangene i voksen alder jeg har vært forelsket har jeg sagt det til henne. Dersom det ikke ble noen respons kan jeg se tilbake og vite at jeg turte å prøve. Samme om jeg får fin respons og så viser det seg etter litt tid at vi ikke er en god match. Ulike damer tar dette forskjellig, men jeg ville gjort det samme om igjen.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 18.20):

Det der er jammen ikke lett å se 😬 

Anonymkode: e663b...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om vi er på date så er det null problem for meg å lese kroppsspråket hans for da er jeg observant på det.

Men sånn ellers er jeg helt blind😅 Ofte fått vite i ettertid om flere som har vært interessert og forelsket i meg der jeg ikke har skjønt bæret.

Nå er jeg veldig sosial og utadvendt og kan prate med absolutt alle. Siden jeg er veldig åpen og hyggelig av natur så plukker jeg sjeldent opp annet enn at folk er hyggelige tilbake🤷🤭

Anonymkode: 90700...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...