AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Er det noen med gode forslag på en god rammemadrass på 120 cm? Er en jungel😅 Anonymkode: 8a59f...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har/hadde (den "bor" hos foreldrene mine nå) en fra Jysk. Den er veldig god. Ble kjøpt i 2018, men opplever at Jysk beholder varer til evig tid, så sikkert mulig å få tak i fortsatt! Anonymkode: 18264...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden De fleste leverandører/butikker selger ørten varianter av det du ber om, så spørsmålet ditt blir veldig "hvor langt er et tau". Du må ha et budsjett, og tenke på egne behov. Vekt, alder, evnt smerter i kroppen, skal du ha sengen lenge, osv. Jeg kommer aldri til å kjøpe ikea igjen, og holder meg til de store møbelkjedene. Mye gode tilbud der nå i januar. For all del ikke kjøp seng med bonellfjærer, men pocketfjærer. Anonymkode: 56943...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå