Gå til innhold

Noen som får opp noe?✨️✨️✨️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Voksen dame som har møtt på veldig mye motstand i livet. Føler att jeg er ved et veiskille i livet mitt. Vil det komme bedre dager? Er det et brudd i vente?

Veldig spent på om det er noen som får opp noe på meg, hadde blitt takknemlig om jeg fikk svar.

Anonymkode: e007f...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er under øvelse så ta min lesning ved en klype salt, kun det som resonerer.

Fikk første kort :  2 of pentacles, rett vei.

Er det sånn at du prøver for hardt ? Det kan være generelt livet, jobb, fritid, kjærlighet. Du prøver for hardt kontrollere dette uten å stole mer på universet og være takknemlig for det du allerede har ?

Kan det hjelpe legge bedre plan? Ha en bedre balanse mellom jobb og fritid eller alle områdene i livet ditt, både økonomisk og livet i seg selv?

Søk balanse. 2 er et tall veldig knyttet til det finne balanse i livet. Husk på , du kan bare gi til andre det du først har gitt til deg selv. Har du det ikke bra, vil ikke andre få det bra om du gir noe til dem, enten av hjertet eller gaver.

De neste kortene jeg fikk var

ace of cups, rett vei

king of pentacles, rett vei

knight of cups, feil vei

Ace of cups er et positivt kort sånn jeg ser det. Det handler om nye forhold, kreativitet, spiritualitet. Noe nytt eller noe som vil starte.

Det kan like så være bare det å begynne leve livet ditt til det fulle. Ikke sitt og vent. Det kommer aldri en "drømmeprins" og redder deg , men du må leve livet selv og ta tak selv for først da kan det dukke opp noen. Om det er venner, partner, eller hva enn. Alle forhold er viktige.

King of pentacles kan være knyttet til en person. Mulig en person med nytt forhold som når du har lært det første kortet 2 of pentacles, det å få og ha mer balanse. Ta vare på deg selv og leve livet mer til det fulle. Ha kontroll på økonomi, utskeielser, men ikke ha så mye kontroll. Våg å innimellom ha det gøy og le litt innimellom. En mann som er noe forretning, som får deg føle deg trygg, som er snill og til å stole på? Den maskuline energien kan å være knyttet til deg for alle innehar både femin og maskuline trekk i seg. Det kan være at når du har fått og lært mer balanse i livet og lever livet mer til fulle , at den maskuline energien inni deg vil gjøre at du føler mer på en økonomisk sikkerhet og trygghet generelt i livet ditt.

Videre knight of cups feil vei som kan tilsi noe skuffelse, humørsvingninger, konfliktsky og forgengelighet. Dette kortet kom samtidig som king og pentacles. Det kan som jeg leser det i sammenheng med king of pentacles være noe passe på ikke gå over streken. Husk på balanse som 2 of pentacles.

Balanse på alle områder er ganske viktig for å ikke bli for kontrollerende og forfengelig, for da kan det lett bli skuffet og humøret kan svinge.

Du har alle ressursene i deg. Ikke sitt på gjerdet og vent med å leve livet.

Anonymkode: 44e80...38d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er under øvelse så ta min lesning ved en klype salt, kun det som resonerer.

Det gir rom for all slags tolkning, klipp og lim da? Enten er beskjeden som den er, eller så bør en vel ikke høre på tarot da... 

Anonymkode: bcb6a...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for att du la kort på meg❤️ føles riktig mye av det som du beskriver, takker så mye❤️

Anonymkode: e007f...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...