AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #21 Del Skrevet 13 timer siden ... må legge til. Mange katter går i remisjon (de trenger ikke insulin etter en stund på behandling). Les deg opp om det og bli med i gruppa på Facebook som heter Kattdiabetes. Anonymkode: c564a...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #22 Del Skrevet 13 timer siden Forsikringen vil ikke dekke diabetes, men det vil kunne dekke andre sykdommer og skader. Men vær obs på at det er godt mulig Agria ber om helseattest før forsikringen starter også. Det er neppe noen andre forsikringsselskaper som vil nytegne en så gammel katt, men om dere er gode kunder kan det være det faste forsikringsselskapet sier ja. Meowmere skrev (1 time siden): Jeg tok over en 7-8 år gammel katt for noen år siden. Skulle forsikre den, men fikk til svar at det ikke gikk an å tegne ny forsikring på så gamle katter. Mener grensa gikk på 7 år. Jeg har forsikret 7 år gammel katt, men da krevde de helseattest. Han var heldigvis frisk og rask, ellers så hadde vi fått begrensninger i forsikringen. Det er i Tryg, og jeg hadde alle andre forsikringer der. Anonymkode: a5137...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ScarletWitch Skrevet 13 timer siden Forfatter #23 Del Skrevet 13 timer siden Hei takk for svar. Svarene kommer ikke som sjokk dessverre da jeg allerede har tenkt dette og at forsikringsselskapene uansett kan tenke at det er mistenksomt å ønske forsikring nå. Hvis jeg visste om slikt før hadde jeg forsikret katten eller forsøkt å tvinge foreldrene mine til det da jeg nok ikke hadde noe økonomi når vi først fikk han. Jeg skal forsøke å ringe imorgen og høre om det er noe mulighet for at kun veterinær besøk dekkes. Hvis ikke må jeg bare prøve å dekke det med hjelp av min søster. Det blir muligens mye i begynnelsen men de veterinærbesøkene roer seg ned slik jeg har forstått med veterinæren. Kjenner jeg er egentlig litt knust etter nyheten med pus og diabetes, i tillegg til alle kostnadene men blir mer lei meg på tanken av å avlive og synes jeg skal prøve først. Det er alltid viktig med forsikring vet jeg nå men det er først nå jeg tenker over økonomi og slikt da jeg har begynt med egen inntekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ScarletWitch Skrevet 13 timer siden Forfatter #24 Del Skrevet 13 timer siden ScarletWitch skrev (12 minutter siden): Hei takk for svar. Svarene kommer ikke som sjokk dessverre da jeg allerede har tenkt dette og at forsikringsselskapene uansett kan tenke at det er mistenksomt å ønske forsikring nå. Hvis jeg visste om slikt før hadde jeg forsikret katten eller forsøkt å tvinge foreldrene mine til det da jeg nok ikke hadde noe økonomi når vi først fikk han. Jeg skal forsøke å ringe imorgen og høre om det er noe mulighet for at kun veterinær besøk dekkes. Hvis ikke må jeg bare prøve å dekke det med hjelp av min søster. Det blir muligens mye i begynnelsen men de veterinærbesøkene roer seg ned slik jeg har forstått med veterinæren. Kjenner jeg er egentlig litt knust etter nyheten med pus og diabetes, i tillegg til alle kostnadene men blir mer lei meg på tanken av å avlive og synes jeg skal prøve først. Det er alltid viktig med forsikring vet jeg nå men det er først nå jeg tenker over økonomi og slikt da jeg har begynt med egen inntekt. Eller evt kun resept medisinen hans på ca 1800. Bare litt kan hjelpe så skal prøve på det men får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå