Rulle Skrevet 20. november 2002 #21 Skrevet 20. november 2002 Her i nærleiken brukes ofte ord som "Jælla", "Pizzafyll", "rævvadilter", "Fela" osv.. Vi bruker jo selvsagt noen andre også da.. men.. tror ikke de skal komme på "trykk"...
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #22 Skrevet 24. oktober 2016 Fy søren klype Dem i stumpen! Anonymkode: 7423d...283
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #23 Skrevet 24. oktober 2016 Fy banan!! - Det lærte vi av konf presten. I huleste heiteste! - Den synes jeg er ganske "snill". Eksen min sa "Fahhhh!!" hvis han slo seg veldig, skikkelig høflig. Nordlending var han også, litt skuffet over det at jeg måtte innse at jeg var den som bannet verst. Jeg er nemlig sørlending Ikke det at det er pent å venne seg til banneord, men jeg har lenge drømt om å kunne si Gamle-erik! med tjukk l sånn helt spontant, men det som kommer ut er andre fy-ord. Sahhh Anonymkode: 8490d...c1f
fiole Skrevet 26. oktober 2016 #24 Skrevet 26. oktober 2016 Kyss meg der hvor solen aldri skinner. Fyfhekkan det lukter jo huggorm. Det må du pitle meg gi blaffen i. Aen i ellefte. Fy flate sei. Hellsikke for en dønakke. Sallan, sørenmeg, gurimeg, gurimalla, Hermansensluftpumpe, drit å dra......
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #26 Skrevet 27. oktober 2016 Faen i helvette så jævlig kjedlig og kjede seg da XDDD skal på trening snart jeg xD Anonymkode: 9ec6e...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå