Gjest Lea Skrevet 18. november 2002 #1 Skrevet 18. november 2002 Jeg sitter på jobben og kjeder meg litt. Samtidig har jeg lyst til å banne fordi jeg er litt sint på han mannen som liksom eier jobben. Tror at han heter sjefen eller no sånt. Så nå sitter jeg har og skal banne så pent jeg bare kan! Noen som kan hjelpe meg med litt PENE banneord eller? Dessuten setter jeg pris på sympati-kjeding også! Fly filla! For svingende!
Gjest care Skrevet 18. november 2002 #2 Skrevet 18. november 2002 Hå hå hååååå - gjett om jeg kunne lært deg noen banne ord Lea, jeg er jo nordfra vettu. Men jeg tror jeg ville blitt sensurtet ganske fort. Særlig nå som det er så mange "politi" her inne.
Silfen Skrevet 18. november 2002 #3 Skrevet 18. november 2002 Herregud, han er SÅ Bondevik! (snilt, slemt, alt etter hvordan man ser det )
Gjest Lea Skrevet 18. november 2002 #4 Skrevet 18. november 2002 Kom igjen da jenter!! Dere må da kunne flere banneord i forkledning? Sitter her og vil gjerne ha noe å bytte ut 1....2....3....4....5....6 osv med. Men jeg blir god på å telle da. Og dessuten utvikler jeg min egen tålmodighet og toleranse! "Hurra for KG og han derre sjefen og alt det derre der! HEY!"
LilleBille Skrevet 18. november 2002 #5 Skrevet 18. november 2002 Er ikke så god på forkledde ord -- men sympatikjeder meg ... :D "Kjeder meg masse - masse"
Gjest Lea Skrevet 18. november 2002 #6 Skrevet 18. november 2002 BRA!! Mye bedre å kjede seg når man vet at andre gjør akkurat det samme. Er ikke så banne-lysten lenger heller og bruker de banneordene jeg allerede kan. De egener seg ikke på trykk og uttales lydløst!
Gjest Lottemor Skrevet 18. november 2002 #7 Skrevet 18. november 2002 hær kommer noen forkledde banne ord ( måtte lære meg en del etter tulla ble født) : * fy fasan *åååååyyyyydaaaaaaa *det var da som pokker *helle med dussen *tusan *fille bom bom bom *hjelpe meg alle 14 *gud bedre meg *pittle meg du *kyss meg der jeg er høyest når jeg plukker blå bær og når jeg eller bøyer meg *huff *"sukk" * pinadø *døtte steike håper noen av disse kan hjelpe
Gjest Kinga Skrevet 18. november 2002 #8 Skrevet 18. november 2002 Lottemor skrev: kyss meg der jeg er høyest når jeg plukker blå bær og når jeg eller bøyer meg ..eller "kyss meg der ryggen slutter"..
Gjest Lea Skrevet 18. november 2002 #9 Skrevet 18. november 2002 Hehehe! Tusen takk Lottemor. Dette var jo flotte alternativer som ikke nødvendigvis er til innvortes bruk!
Gjest Lottemor Skrevet 18. november 2002 #10 Skrevet 18. november 2002 har flere på lager jeg,måtte bare tenke litt hær kommer de : *åmerø *saudehove *åmeskinn *blæææ *sutle meg du *aaaarg *steike *helleveien *fy fabian Da tror jeg at det var tomt
Midnattsol Skrevet 18. november 2002 #11 Skrevet 18. november 2002 Ffffffffffesk og potet!!!! (ja, faktisk ei jeg vet om som sier det) FffffFFfffaaaaaderullandei, faderullandei, faderullandullandeeeei. Ellers er jo jeg også, som care, nordfra...menneh..noen ord tror jeg skal være unevnt her.
Gjest pulverheksa Skrevet 18. november 2002 #12 Skrevet 18. november 2002 Ålpung!! husk tjukk L. Ikke noe minus med nordlandsdialekt heller. Dette er et ord eg har hatt mye nytte av.
Midnattsol Skrevet 18. november 2002 #13 Skrevet 18. november 2002 Ålpung? Så har du peislæst...men den er kanskje ikke såååå forkledd?!
Labella Skrevet 18. november 2002 #14 Skrevet 18. november 2002 Nesten alle ord kan brukes som banneord, bare følelsen er den rette( :evil: ); "Svarte banankake", "grønnmalte flasketre" o.s.v bare fantasien setter grenser (og min stoppet akkurat nå, er ikke helt i den modusen nå :-? ). Foretrekker lange tirader av sinte fantasiord som jeg mumler lavt/inni meg når jeg er sur på sånne som eier jobber og sånt.
Gjest Lea Skrevet 18. november 2002 #15 Skrevet 18. november 2002 Jeg er god på sånne laange setninger som beskriver sånne som eier jobber faktisk, men akkurat i dag var jeg målløs ! Har fått masse nye ord nå, så i morgen er det best at han oppfører seg!!
Kosepia Skrevet 18. november 2002 #16 Skrevet 18. november 2002 pittle meg du! Den likte jeg! Ellers så er også jeg nordfra, og absolutt ikke vant til å måtte svøpe inn mine bannord. De røyner på når jeg blir sint eller frustrert, ellers brukes de ikke noe særlig. _kosepia
Gjest eminel Skrevet 18. november 2002 #17 Skrevet 18. november 2002 Vi lærte å si ''fy drue'' av presten Det er ikke det første ordet jeg kommer på når jeg detter og slår meg helseløs, men det klinger fint da...
Tusenfryd Skrevet 18. november 2002 #18 Skrevet 18. november 2002 Å fy søren! Skal ikke undervurderes som kraftuttrykk.
Gjest Lea Skrevet 18. november 2002 #19 Skrevet 18. november 2002 Fytti granskauen! Takk for gode bidrag!
Gjest Starya Skrevet 19. november 2002 #20 Skrevet 19. november 2002 Åååh.. Den gode gamle kreativiteten, hvor ble den av..? Som barn pleide jeg å si slikt som helvetemel.. Heh, brodern fikk en gang skjenn på skola fordi han ba en kompis om å holde kjeften.. : de drev å klatra på noe, og brodern skulle ha ham til å holde kjeft-pakken... (juice..) Andre uttrykk.. Gorrhyse. Det er en fordel å ha hånderte illeluktene hyse før uttrykket tas i bruk, dat er forståelsen mer tilstede.. Ungen har jo ferska meg endel ganger, så jeg har endt opp med ting som "å fytti hælveilalaleisann!" Ellers har jeg blitt litt internasjonal, crap, shit, o.l. *trenger jeg å legge meg nå? *Ja, det gjør jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå