oslomaraton Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg reiser til Dublin på torsdag kveld , hjem.på søndag. Hvor mye penger må jeg beregne ca pr dag på turen? Tenker da mat , og litt lommepenger til drikke. Har fått uventa utgifter og bør ikke å sløse så mye:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Hva jeg bruker er da ikke relevant for deg, og ditt budsjett? Kan raskt bruke 10 000 enkelte dager på restaurant, men forstår jo at det ikke er noe alle har samme interessen for. Anonymkode: 8afe2...fe9 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Jeg ville nok beregnet 150 euro pr dag til mat og drikke. Anonymkode: 7958c...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Det kommer jo helt an på hva man velger å gjøre. Har du inkludert frokost der du bor, bor du på hotell eller i leilighet osv. Sånn sett trenger du ikke å bruke å mye. Har du frokost inkludert der du bor, kjøper en ferdig sandwich og har en vannflaske du fyller på til lunsj i stede for kafe, middag på puben så trenger det ikke være så dyrt. Du burde sette opp et budsjett for hva du kan bruke. Jeg skriver ikke sum, da jeg ikke pleier å planlegge budsjett for reiser så vet ikke helt hva jeg bruker. Legger ved denne håper det hjelper https://overlandirelandtours.com/blog/what-is-the-cost-of-a-trip-to-ireland/ Anonymkode: 6b7ca...e2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Det kommer helt an på,jeg har brukt flere tusen på en helg, samtidig var jeg på Kanariøyene 1 uke nylig. Spiste frokost og lunsj på terrassen, handlet på nabobutikk, middag spiste vi ute, og tok ofte et par drinker på bar. Brukte 3500 kr jeg alene, altså 500 kr dagen. Så blir hva du legger opp til selv, vi forsøkte ikke å være sparsommelig eller noe. Normalt bruker jeg mer enn dette på en uke. Anonymkode: fef2b...06c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Alt er jo relativt. Jeg å fruen reiser en gang i året til grancanaria. Det er vår ferie. Reise og opphold slår aldri feil rundt 70 tusen med alt. Anonymkode: d8a23...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Om noe uforutsett hadde dukka opp hadde jeg blitt hjemme for å spare penger. Surt akkurat nå, men stusselig å dra med seg problemet i lengre tid fremover siden du egentlig ikke har råd til tur og kose deg underveis. Når det er sagt så reiser jeg uten budsjett, og i vest Europa ender jeg som regel opp med å bruke 12-1500 kr dagen på mat/drikke i gjennomsnitt, spiser da frokost på hotellet og lunsj/middag ute og drikker kun en øl eller to til maten. Sjelden jeg er på fancy restaurant, jeg foretrekker å finne de stedene der de lokale pleier å gå. Syns ofte det er triveligere atmosfære på disse plassene. Anonymkode: 08ac2...b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Handler du all mat på dagligvare, kan du klare deg på 249,50 kr dagen. Forutsatt at du velger budsjettalternativer. Anonymkode: 3b114...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå