AnonymBruker Skrevet 16. januar #21 Del Skrevet 16. januar Er det inntektsforskjeller mellom far og mor så kan 80% utgjøre en økonomisk forskjell, ja, da blir det jo «tvunget» trekk i begges lønn. Da kan det hende at det lønner seg økonomisk at den som tjener minst heller tar en periode med ulønnet perm, slik at man ikke mister fra den største inntekten. Anonymkode: 21191...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #22 Del Skrevet 16. januar Taper jo litt på lengere sikt da, pensjon og feriepenger - siden man har hatt redusert «stilling». Sykepenger og eventuelt nye foreldrepenger beregnes også ut ifra 80% dersom man ikke har vært lenge nok tilbake i jobb. Anonymkode: 73b04...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #23 Del Skrevet 17. januar Mannen tjener såpass mye mer enn meg at vi hadde tapt mer på at jeg går ulønnet enn at han går i 80%… Anonymkode: 08446...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #24 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen tjener såpass mye mer enn meg at vi hadde tapt mer på at jeg går ulønnet enn at han går i 80%… Anonymkode: 08446...5f4 Omvendt mener du vel da? Anonymkode: dcc82...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #25 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen tjener såpass mye mer enn meg at vi hadde tapt mer på at jeg går ulønnet enn at han går i 80%… Anonymkode: 08446...5f4 Antar du mener omvendt. Men er det ikke likevel verdt det for å unngå at du skal miste pensjon, sykerettigheter osv? Og har dere 100% felles økonomi da eller er det egentlig bare han som taper på det om dere hadde tatt 80%? Anonymkode: f6bc9...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå