Nowayback Skrevet 14. januar #41 Del Skrevet 14. januar Kommer ikke på noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #42 Del Skrevet 15. januar Nowayback skrev (22 timer siden): Kommer ikke på noe. Andre mennesker ser nok dine attraktive trekk, selv om du selv er "blind" for det Anonymkode: 7976f...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #43 Del Skrevet 15. januar Jeg liker at kroppen min ser sterk ut. Jeg er liten og bred. Det peneste ved utseendet mitt synes jeg er skuldrene mine. Ellers liker jeg egentlig ganske godt at jeg ikke er sånn modell/billedskjønn. De korte tjukke beina mine i joggesko, den bollete magen med det digre keisersnittarret, den bøyde nesa etter at jeg knakk den, de brede flate føttene, de skjeve tennene. Ingen av de tingene er fine, da, sånn som jeg ser dere andre har. Men jeg liker det. k51 Anonymkode: ff642...618 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #44 Del Skrevet 15. januar Jeg får komplimenter for kinnene mine. Eller høy, liker det, atletisk og jeg er fornøyd med håret. Tykk og glans, langt. Halsen min er lang og elegant sier de. Anonymkode: 3f505...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #45 Del Skrevet 15. januar Høyden min og øynene. Mine små bryst. Har alltid likt små byster. Det er vakkert. Anonymkode: cbcdf...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #46 Del Skrevet 15. januar Mente kinnbena Anonymkode: 3f505...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 15. januar #47 Del Skrevet 15. januar Jeg er fornøyd med høyden min, øynene, munnen/leppene, og ja er vel egentlig fornøyd med kroppen også. Håret er litt sånn, av og til er jeg fornøyd og av og til ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #48 Del Skrevet 15. januar Jeg har pene øyne og pen munn Jeg har dritfine pupper Anonymkode: 1584a...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #49 Del Skrevet 15. januar Jeg har litt markant nese, men jeg liker den og alltid likt den. Anonymkode: 8321e...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #50 Del Skrevet 15. januar Jeg syns jeg har pene øyne, og pen munn. En make up artist sa til meg en gang at jeg hadde de perfekte kissing lips, og jeg er litt enig 😅 Anonymkode: 4b6bc...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15. januar #51 Del Skrevet 15. januar Ansiktet: Øynene, at de er store og klare blå. Og så har jeg et ganske fint smil, synes jeg. Mange sier jeg er ganske søt. Kroppen: Fin rumpe, store pupper og timeglassformet. Ellers liker jeg veldig godt håret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #52 Del Skrevet 15. januar Jeg liker hendene mine, de er overraskende normale og fine. Liker også ørene mine. Isolert sett kunne øynene mine vært ganske fine de også. Anonymkode: 8715a...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #53 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker hendene mine, de er overraskende normale og fine. Liker også ørene mine. Isolert sett kunne øynene mine vært ganske fine de også. Anonymkode: 8715a...f18 Og tennene mine, de er jeg ganske fornøyde med både når det gjelder form, farge og mangel på hull. Anonymkode: 8715a...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #54 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker hendene mine, de er overraskende normale og fine. Liker også ørene mine. Isolert sett kunne øynene mine vært ganske fine de også. Anonymkode: 8715a...f18 Hvorfor skulle ikke hendene dine være fine? Og hva er det som ikke er så fint med øynene dine? ? Anonymkode: 631f3...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå