AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Har sett noen tråder den siste tiden her inne hvor fokuset på utseende er svært negativt. Altfor mange kvinner har dårlig selvbilde og jeg syns det er trist. Så jeg spør dere alle; hva liker du ved ansiktet ditt, kroppen din? Hva er positivt med hvordan du ser ut? Svaret "ikke noe" er ikke lov. Jeg kunne selv ha gitt det svaret. Men jeg skal være ærlig og objektiv angående meg selv. Jeg syns jeg har pene føtter, jeg er fornøyd med figuren min (brede skuldre, noe smal midje, smale hofter, store lår), fornøyd med høyden min (170 cm), størrelsen på brystene mine, samt hendene og håndleddene mine. Angående ansiktet er jeg fornøyd med øyenfargen og tennene. Kjør på!! Si noe fint om deg selv! Sleng gjerne med alder. Hilsen K29 Anonymkode: 69819...e70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Fin tråd Tror alle har godt av å svare i denne tråden, selv om jeg merker at det kan være litt vanskelig. Noen dager ikke noe, og andre dager er jeg fornøyd med alt. Men så nært objektivt som mulig: Jeg er liten (men det pleier å havne i den kategorien av motsatsen til det denne tråden handler om), men en ting med å være liten er at jeg har små føtter og det liker jeg med meg selv, mannen pleier å omtale de som feminine Askepott føtter. Jeg elsker lårene mine (og leggene, men det er noe skikkelig diggbart med lårene) Jeg liker figuren min. Jeg har aldri hatt uren hud og er generelt glad i huden min, den er glatt og go å ta på. Rumpen min ser bra ut i jeans (eller uten) Puppene, alt i fra areoler til form og størrelse. K 40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Høyden min og at jeg er slank 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Hendene. De har alltid vært slanke i motsetning til resten. Anonymkode: f2f8d...1df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Enig i at det er en fin tråd 💚 Jeg er veldig glad i håret mitt. Det er langt med naturlig fall, og fargespill i det. Bonus at det krever lite 🤣 Jeg liker også at jeg er liten av vekst, jeg liker rett og slett å være lav. Jeg liker også at jeg har markerte trekk. Er lys, men med mørke vipper, og markerte bryn, farge på lepper og kinn. Kan lett gå uten mascara og folk tror jeg har sminket meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Håret mitt, tror jeg😅 det er langt og rett og med årene har jeg blitt glad i min naturlige farge (mørk blond/lys brun som jeg alltid har stripet lysere eller farget brunere). Jeg har også ganske fyldige lepper så jeg slipper å ta lip fillers🤭 og har smal midje, men kunne tenkt meg større bryst🤞🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden skreppamedleppa skrev (8 minutter siden): Noen dager ikke noe, og andre dager er jeg fornøyd med alt. Men så nært objektivt som mulig: Jeg tror at når man har dårlige dager og virkelig sliter med selvbildet så er de enda viktigere å være objektiv. Løsrive seg fra negativiteten som har samlet seg opp i hodet og se seg selv fra et fritt perspektiv. Men dette er noe man må øve seg på, jeg har jobbet med det lenge! Jeg gjør også det samme når jeg ser på andre. Fokuserer på det positive. Jeg har aldri vært en person som kun ser etter negative ting, så det er ikke "vanskelig" å gjøre dette. Jeg finner alltid noe ved folk som jeg liker eller synes er pent. Anonymkode: 69819...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er høy, blond og slank, jeg liker ansiktsformen/benstrukturen i ansiktet mitt og de litt spesielle smale øynene mine. Det gjør at jeg skiller meg litt ut. Liker smilet mitt fordi jeg smiler med alle tennene. Liker at jeg har svært få linjer og ikke f.eks nasolabiale linjer. Har også fin hudstruktur, lite synlige porer og har et ganske glatt ansikt. Liker at jeg har litt brede skuldre og fremdeles timeglassfigur og en midje på rundt 70 cm fortsatt i en alder av 51. Liker brystpartiet og de synlige kragebeina mine. Liker at jeg har lange bein, slanke legger og fine tær/føtter. Anonymkode: 574b5...fec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Liker skuldrene mine, synes klær sitter godt på, og at de ikke skrur nedover fra halsen. Liker øynene og fargen, og smilet mitt får jeg ofte komplimenter for. Fint å kunne fokusere på det man liker 🙂 Anonymkode: eea9d...bcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Er fornøyd med figuren min som er slank og 164 cm. Pene skuldre, litt innsvinget midje, passelige hofter, lange bein. Pupper som ikke henger (enda). Liker også mine smale håndledd og "pianohender". Fornøyd med håret, øynene og at jeg har lite linjer/rynker for alderen. Jeg er ferdig med å henge meg opp i "feil" og mangler, slike følelser er midlertidige, alle kan ha en dårlig dag. Koser meg fortsatt med ulike stiler, sminke, velvære og å pynte meg. Anonymkode: 04a54...4dc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Jeg har alltid vært glad i hårfargen min! Jeg er også akkurat passe høy synes jeg. Ikke for liten men heller ikke for stor. Endret 15 timer siden av miaw 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Håret mitt er ganske fint, riktignok farget - kjedelig og lite kledlig farge fra naturens side. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Ganske fornøyd med ansiktet generelt. Har fine øyenbryn, liten nese, høye kinnben, fyldige lepper. Fornøyd med øyenfarge og øynene. Fornøyd med skuldre og kragebein, hendene, håndleddene, armene, nederste del av låret (rett over kneet) og figuren generelt. Er egentlig også ganske fornøyd med håret, selv om det er veldig tjukt og varmt, og jeg aldri egentlig "bruker det for det det er verdt" 😆 Anonymkode: c995f...953 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har veldig fine blågrå øyner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden Det barnslige ansiktet mitt som gjøt at de fleste tror jeg er 23-24 år, til tross for at jeg er over 40. Er i kategorien søt og ikke pen. Ellers at jeg er liten og petite. Anonymkode: c24ce...05a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har veldig tjukt og flott hår, pene øyne, naturlige røde kinn og dritbra tits. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er fornøyd med kroppen min generelt, også har jeg ganske fine øyne 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har store naturlige spretne pupper, veldig fin øyenfarge, skinnende sunt hår, helt hvite negletupper hvis jeg lar dem gro, fyldige lepper, ganske rette tenner til å aldri ha hatt gom/regulering, søte tær, juicy rumpe. Tar denne som anonym. 🤣 Anonymkode: ce153...06c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er ganske fornøyd med figuren som helhet. Pleide å hate den, men jeg har fått såpass mange komplimenter for den at jeg har begynt å ta det til meg. Brede skuldre, ganske smal over hoftene og går inn i midjen. Slank (bmi rett over 19) og grei høyde (172) Jeg liker at jeg har små pupper og føtter, og jeg elsker at kroppen så å si ikke bærer preg av svangerskap. Anonymkode: ebc2d...2da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyoscyamus Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden Kroppen: Den smale midjen Ansiktet: De lange, mørke øyenvippene (Er forresten 40 år gammel) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå