Gå til innhold

Posten sender pakken tilbake til Oslo for sortering om det ikke er plass i pakkeboks!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg holder på å bli gal av jævla Posten!

To ganger i løpet av de siste par månedene har jeg opplevd å kjøpe noe på nettet, og eneste alternativet for levering er Posten og pakkeboks. 

Men hva skjer? Jo, når de endelig får pakken frem til pakkeboks-klyngen hundre meter fra huset mitt, så er den full. Hva gjør de da? De sender pakken tilbake til Oslo, hvor den blir sortert igjen, og så transportert tilbake til min by helt på andre siden av landet, og så kjørt til min nærmeste post-i-butikk, 200 meter fra den jævla pakkeboksen de sto rett utenfor! 

Jeg blir så forbanna! Nå har de brukt åtte dager på å få en pakke fra Oslo til byen min, og så sender den pinadø fitte meg i retur tilbake til Oslo, i stedet for at de bare kan levere den til nærmeste post-i-butikk her!

Det kommer til å ta minst en uke til før jeg har jævelskapet, og det er allerede halvannen uke siden de plukket opp pakken fra der jeg kjøpte den!

Anonymkode: 05dd1...c90

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor bestiller du pakkeboks hvis du kan velge utleveringssted da?
Etter to ganger bør du ta hintet. Bestill til utleveringsstedet 200 meter lenger unna da vel.
Så går jo alt mye greiere.
velg Posten og utleveringssted som passer deg. Null risiko for full pakkeboks.

Anonymkode: c27f1...ebb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor bestiller du pakkeboks hvis du kan velge utleveringssted da?
Etter to ganger bør du ta hintet. Bestill til utleveringsstedet 200 meter lenger unna da vel.
Så går jo alt mye greiere.
velg Posten og utleveringssted som passer deg. Null risiko for full pakkeboks.

Anonymkode: c27f1...ebb

Hvorfor leser du ikke hva som står? "Eneste alternativet for levering er Posten og pakkeboks". Jeg kan altså ikke velge utleveringssted. Jeg kan kun velge å få pakken levert med Posten, til pakkeboks. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor leser du ikke hva som står? "Eneste alternativet for levering er Posten og pakkeboks". Jeg kan altså ikke velge utleveringssted. Jeg kan kun velge å få pakken levert med Posten, til pakkeboks. 

Sinnemestrinskurs kunne ha gjort godt, for å bli SÅ forbannet over en så liten ting, er noe spesielt.

Neste gang bør du bestille en uke eller to før du MÅ ha varen, så kanskje sinnet ditt forblir noe mer stabilt. Endre rutinene for postgang tviler jeg på at du får gjort.

For egen del hender det relativt ofte at jeg velger nettbutikk basert på hvilke sendingsvalg de har. Det kan og være noe å vurdere, om mulig.

Anonymkode: ba125...e48

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...