AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Min svigerinne er muligens sjalu på meg, som er gift med broren hennes?? Hun liker meg ikke, og det lar hun meg å få kjenne på, hele tiden vi er sammen. Hun omtaler meg ikke ved navn, er ufin, med kallenavn og spydigheter. Min mann velger å la «humla suse», for å unngå større konflikter, så det forventes at jeg skal finne meg i alt som blir sagt. Av og til reagerer fremmede, som overhører elendigheten, og prøver å ta meg i forsvar. Min ektefelle bare lar det passere.. Det forventes at jeg (vi.. jada, vi, men det er jo jeg som planlegger, handler og lager mat) skal invitere henne på middag i helgene, spandere vin og gjøre stas på henne. Jeg forsøker å nekte, men det godtar ikke min ektefelle. Søsteren truer med både det ene og det andre, hvis vi ikke inviterer henne. Hun har 60-årsdag i slutten av januar, og etter siste runde med frekkheter, sa jeg ifra at jeg nekter å dra i feiringa. Jeg vil heller ikke ha henne med på deler av ferien vår, hvor hun har vært fast inventar i alle år. Jeg vil ivareta meg selv! Familien er liten, og hun har bare han, så jeg skjønner at det kanskje er dårlig gjort å la vær å møte, men hva syns dere? Bør jeg bite det i meg, og bare gå som en underdanig, hundset tjener i eget og hennes hus? Eller er det greit å sette ned foten, og si at nok er nok? Anonymkode: 60b50...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Jeg hadde kutta ut både svigerinna og mannen! Stå på ditt, når hun er såpass gammel som 60 blir hun helt sikkert ikke bedre. Jeg hadde også problem med en sjalu og ufin svigerinne, men hun kunne være blid og hyggelig en dag og helt gal neste dag. Hun likte ikke at jeg var gift med hennes bror og satte ut rykter om meg. Hun er (heldigvis) død nå- felte ikke en tåre i begravelsen. Du bør komme deg vekk fra slike folk! Anonymkode: 4a736...3da 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Hun høres jo absolutt ikke hyggelig ut, men på mange måter er det min mening at mannen din er et like stort problem. Typisk strutsemenn å stikke hodet i sanden for å unngå ubehaget ved konflikter, men som dermed også resulterer i at ting ikke kan bedre seg. Anonymkode: 3395b...e4f 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Sett grenser for deg selv. Hvorfor lar du henne behandle deg sånn? Og han dotten av en mann..er det noe å samle på?? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Du kan sette grenser, kvinnfolk! Du må overhodet ikke lage middag og ha henne på besøk. Du kan si klart ifra at du ikke ønsker å ha noe med henne å gjøre, og at om mannen vil ha henne på besøk hjemme hos dere, så får han handle, lage mat, og ta seg av helt selv, mens du drar ut av huset og ikke deltar i besøket overhodet. Mannen din høres ut som en tafatt dust som ikke stiller opp for deg. Anonymkode: 35354...9ef 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Du kan ikke endre på henne. Så du gjør det helt rette - setter grenser for deg selv. Mannen din må plassere lojaliteten din der den hører hjemme - hos deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Du kan legge planer en helg, så kan han ha henne på middag alene. Jeg hadde aldri laget middag gjentatte ganger til noen som behandlet meg så dårlig. Anonymkode: df7ec...1a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Ja det er greit å sette ned foten! Du er jaggu tålmodig som har funnet deg i den dårlige oppførselen hennes så lenge. Jeg hadde eksplo-faenmeg-dert og bedt den dotten av en mann om å flytte sammen med den ufyselige søstera si! Anonymkode: 53469...387 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå