AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Så i helgen var kjæresten min på fest. Jeg vil si at han er den mest trofaste kjæresten jeg har vært borti noengang, og det er han som er mest redd for utroskap i forholdet. Vi har en tendens til og bli veldig pratsomme og sosiale når vi drikker, så hadde hadde sittet og pratet med en jente at hun var på besøk i den byen han kommer i fra. Også plutselig hadde hun gitt han ett nuss. Han sa at det kysset var det hun som ga han, fordi han visste ikke at det skulle skje. Han hadde ikke tatt initiativ til det, men hun bare ga han ett fort nuss. Da hadde han sagt at han hadde kjæreste og gått. Og dratt hjem. Er dette noe som jeg bare burde svelge, og ikke tenke på eller hadde dere sett på det som utroskap? Anonymkode: 14ebd...5ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden I utgangspunktet har han ikke gjort noe galt. Men om jeg spontant skulle gitt noen et nuss slik du beskriver, skulle jeg vært rimelig sikker på at det ble godt mottatt. M.a.o måtte jeg har plukket opp signaler fra samtalepartner om at han var åpen for det. Så spørsmålet er om hun er en slik person som lett kan nusse på folk hun liker helt spontant, eller om hun aldri ville gjort det uten å plukke opp tegn på at han var klar for det. Anonymkode: 1f146...1b5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden La det fare... Og gå heller på fest sammen enn alene. Anonymkode: f8ff2...c14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er dette noe som jeg bare burde svelge, og ikke tenke på eller hadde dere sett på det som utroskap? Hvordan kan det være utroskap? Det er ikke noe HAN gjorde. Det var HUN som gjorde det. Man kan ikke styre hva andre gjør. Anonymkode: dfc98...f3c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Alvorlig talt, nå er du kokko 😅 Anonymkode: fcef6...95d 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Ts her. Jeg ble ikke noe sur, man blir litt lei seg. Men jeg skjønner at sånt kan skje, fordi når jeg gikk på videregående for mange år siden og hadde kjæreste. Var jeg på en fest som en fyr, kyssa meg når vi prata sammen bare. Når man har alkohol og sånt i blodet, er det ikke alltid man får reagert eller flyttet hode fordi sånt skjer så fort. Jeg ble lei meg, men gikk fint. Kjæresten min da bare lo. Anonymkode: 14ebd...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så i helgen var kjæresten min på fest. Jeg vil si at han er den mest trofaste kjæresten jeg har vært borti noengang, og det er han som er mest redd for utroskap i forholdet. Vi har en tendens til og bli veldig pratsomme og sosiale når vi drikker, så hadde hadde sittet og pratet med en jente at hun var på besøk i den byen han kommer i fra. Også plutselig hadde hun gitt han ett nuss. Han sa at det kysset var det hun som ga han, fordi han visste ikke at det skulle skje. Han hadde ikke tatt initiativ til det, men hun bare ga han ett fort nuss. Da hadde han sagt at han hadde kjæreste og gått. Og dratt hjem. Er dette noe som jeg bare burde svelge, og ikke tenke på eller hadde dere sett på det som utroskap? Anonymkode: 14ebd...5ba Er dette i det hele tatt noe å ofre en kalori på? Det rare er vel at han dro hjem... Anonymkode: 478fa...faf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Han sa det til deg! Du har ingenting å bekymre deg for. Og du bør virkelig ikke straffe han for dette. Anonymkode: b404f...d92 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Selvfølgelig ikke, HAN kysset jo ikke henne. Og han sa fra at han har kjæreste. Hvis en tilfeldig fyr kysset deg mot din vilje, ville du ansett deg for å være utro da? Hva med damer som blir voldtatt, mener du de er utro? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Hvorfor skal du bli lei deg, du burde heller bli glad. Han bestod testen og taklet den eksemplarisk. Anonymkode: 5fb86...2f6 3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så i helgen var kjæresten min på fest. Jeg vil si at han er den mest trofaste kjæresten jeg har vært borti noengang, og det er han som er mest redd for utroskap i forholdet. Vi har en tendens til og bli veldig pratsomme og sosiale når vi drikker, så hadde hadde sittet og pratet med en jente at hun var på besøk i den byen han kommer i fra. Også plutselig hadde hun gitt han ett nuss. Han sa at det kysset var det hun som ga han, fordi han visste ikke at det skulle skje. Han hadde ikke tatt initiativ til det, men hun bare ga han ett fort nuss. Da hadde han sagt at han hadde kjæreste og gått. Og dratt hjem. Er dette noe som jeg bare burde svelge, og ikke tenke på eller hadde dere sett på det som utroskap? Anonymkode: 14ebd...5ba Herregud, håper for din del at du troller😅 Anonymkode: 4ba9d...45f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts her. Jeg ble ikke noe sur, man blir litt lei seg. Men jeg skjønner at sånt kan skje, fordi når jeg gikk på videregående for mange år siden og hadde kjæreste. Var jeg på en fest som en fyr, kyssa meg når vi prata sammen bare. Når man har alkohol og sånt i blodet, er det ikke alltid man får reagert eller flyttet hode fordi sånt skjer så fort. Jeg ble lei meg, men gikk fint. Kjæresten min da bare lo. Anonymkode: 14ebd...5ba Hvorfor kan ikke du da bare reagere som din daværende kjæreste? Bare le av det. Så det er flere som finner din kjæreste attraktiv. Se heller på hva din kjæreste gjorde. Han sa han hadde kjæreste også dro han. Ikke lag storm i ett vannglass. Anonymkode: dfc98...f3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden Du burde være kjempeglad for at han sa ifra til deg om dette. Han er virkelig en å stole på som velger å være åpen om dette. Dette er null utroskap. Ville berømmet han for å si ifra Anonymkode: f5ea8...a11 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden Han har ikke gjort noe galt, det var hun som kysset ham ikke motsatt , det hadde vært en helt annen sak. Vær glad du har en ærlig kjæreste, ikke alle hadde fortalt dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Jeg ble kyssa av en mann på fest ei gang. Vi prata bare sammen, og jeg tror ikke jeg flørta eller noe som helst (men jeg er veldig sosial, åpen og med glimt i øynene), og så sa han plutselig at jeg var den fineste jeg hadde sett og kyssa meg. Jeg burde jo fått en slags heads up da han sa de greiene, men jeg skjønte ikke at han hadde tenkt å kysse meg før han gjorde det. Jeg reiste meg straks og gikk ut av rommet. Jeg var der sammen med kjæresten min, men jeg er usikker på om han var i samme rom akkurat da. Jeg fortalte det til ham, og vi dro fra festen. Var det mi skyld, tenker du? Jeg synes altså ikke at kjæresten din gjorde noe galt. Anonymkode: 7c8ee...f03 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Nei, men jeg måtte mase det ut av han fordi han ikke tørte og si noe. Tok to uker. Han sa han ikke gjorde noe i mot, dytta han ikke vekk. Anonymkode: 14ebd...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, men jeg måtte mase det ut av han fordi han ikke tørte og si noe. Tok to uker. Han sa han ikke gjorde noe i mot, dytta han ikke vekk. Anonymkode: 14ebd...5ba Dette gikk toveis, dette gikk muligens lenger enn bare kyssing. Tenker jeg når du skriver dette. Anonymkode: 7c8ee...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Alvorlig talt, nå er du kokko 😅 Anonymkode: fcef6...95d Vi er i 2025. Hele verden er ko-ko, det meste blir snudd opp-ned, så ikke så rart at trådstarter freaker ut. Anonymkode: 9b32b...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden Synes du burde bli singel jeg. Ikke på grunn av at kjæresten din ble kysset på fest. Men fordi du virker ikke klar for å ha kjæreste. Du må jobbe med deg selv, og jeg forstår godt at kjæresten din ikke fortalte noe på 2 uker. Bare se hvordan du reagerer... Jeg leser dette og tenker på ei veldig usikker jente. Slå opp, vær singel en stund. Jobb med deg selv. Anonymkode: af64f...7c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei, men jeg måtte mase det ut av han fordi han ikke tørte og si noe. Tok to uker. Han sa han ikke gjorde noe i mot, dytta han ikke vekk. Anonymkode: 14ebd...5ba Han tørr ikke å si noe fordi du gjør noe stort ut av ikke noe... jobb med deg selv! Anonymkode: dfc98...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå