AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Hva legger dere menn i at en dame er leken? Er det positivt? Anonymkode: 85f06...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Det spørs jo om man er leken selv😄Jeg vil nok alltid synes at det er positivt å være leken i livet og ikke ta seg selv så seriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Om en mann skriver " leken gutt på 50 år " på tinder er det sykt turnoff.får vibber av en umoden sexfiksert forvokst guttunge som ikke tar ansvar. En leken kvinne- vet ikke . I hvilken setting er d sagt ? Er d i seksuell setting betyr det vel hun liker feks swinging el bondage. Er det" leken " i vanlig forstand ser jeg for meg ei som liker å finne på mye ting og ikke er a4. Anonymkode: 85508...171 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Leken er motsatt av stiv og selvhøytidelig. Er du ikke leken, er det et minefelt for en leken i forhold til hvor lett man kan prate sammen. Ikke leken -> lett krenket Anonymkode: 09c0b...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar Det er vel veldig ulikt hva man mener med det. For oss er det "ha det gøy", "ikke ta seg selv så høytidelig", "ikke bli gammel og satt". Er det snø kan vi fint finne på å ta en aketur. Vi kan synge på karaokebar. Eller vi kan leie skøyter og skøyte på julemarked i Europa, selv om det er noe vi langt fra er gode på. Ta en drink for mye midt på dagen. Le litt for høyt på bussen. Prøve strikkhopp for første gang nå i 40-årene. Og mye mer. Nå er jeg godt gift med en som er lik. Og jeg hadde nok aldri skrevet "leken" i en datingapp. Men det er noe jeg hadde sett etter veldig raskt i en partner. Anonymkode: b8dd7...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar Det er gildt med slik ein leikenheit. Anonymkode: a1bd0...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar Det var læreren til sønnen min som sa det til meg Anonymkode: 85f06...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #8 Del Skrevet 14. januar Åpen for Lego og Nintendo. Anonymkode: d2993...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var læreren til sønnen min som sa det til meg Anonymkode: 85f06...bf9 Eh? Læreren til sønnen din sa at du var leken? Det var rimelig spesielt... Hvilken relasjon har dere utover at han er lærer, siden du legger det ut på forumet her? I datingsetting om en mann ser etter "leken" dame. så er nok det sengerelatert, og går på hva man er interessert i å være med på der, og hvor ofte. Leken = høy sexlyst Anonymkode: 52725...ebd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #11 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er vel veldig ulikt hva man mener med det. For oss er det "ha det gøy", "ikke ta seg selv så høytidelig", "ikke bli gammel og satt". Er det snø kan vi fint finne på å ta en aketur. Vi kan synge på karaokebar. Eller vi kan leie skøyter og skøyte på julemarked i Europa, selv om det er noe vi langt fra er gode på. Ta en drink for mye midt på dagen. Le litt for høyt på bussen. Prøve strikkhopp for første gang nå i 40-årene. Og mye mer. Nå er jeg godt gift med en som er lik. Og jeg hadde nok aldri skrevet "leken" i en datingapp. Men det er noe jeg hadde sett etter veldig raskt i en partner. Anonymkode: b8dd7...55e Tenker også at det er en grei måte å sile ut dem som ikke er det. For om man automatisk tenker leken som noe seksuelt, og de da velger å avvise på grunnlag av deres måte å tolke det på. Så viser det både manglende lekenhet og et anstrengt forhold til sex Anonymkode: ad409...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #12 Del Skrevet 14. januar Tolker det som at du liker å leke seksuelt bare hvis det er menn som spør. Tviler på de bryr seg om du er leken ellers i livet. Anonymkode: 1d931...ada 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #13 Del Skrevet 14. januar Det betyr "kåt" sånn som menn bruker det på datingapper. Virker som det er det de mener med det hvertfall. Jeg styrer unna når de begynner å snakke om jeg er "leken". Det er en måte å få vite om du er villig til å ha tilfeldig sex. Anonymkode: e2e16...1ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå