Gå til innhold

Dildo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har kjøpt en dildo me sugepropp til fruen, er det noen som har tips til noe greit å feste den til i senga? 

Anonymkode: f3f4b...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den gangen fruen hadde dildo med sugekopp så ble den vel i grunn kun brukt i dusjen.

Men det kommer vel an på hvordan seng dere har.

På generelt grunnlag så trenger en sugekopp en blank hard flate for å sitte fast.

Så om dere har en sengegavl av hardt flatt materiale så bør det jo sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har en slik rund "doktor-taburett". Den kan lett flyttes til alle rom, og sugekoppen sitter som et skudd på den. Samtidig er setet såpass lite at den er genial til å sitte å ri på. Frua kommer som et skudd når hun rir på den, (dildoen) og blir nok flittig brukt uten at jeg vet om det også. Men bare pirrende det da!

Anonymkode: 3487d...0cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stillalive skrev (3 timer siden):

Den gangen fruen hadde dildo med sugekopp så ble den vel i grunn kun brukt i dusjen.

Men det kommer vel an på hvordan seng dere har.

På generelt grunnlag så trenger en sugekopp en blank hard flate for å sitte fast.

Så om dere har en sengegavl av hardt flatt materiale så bør det jo sitte.

Tjah det kan jo gå 🤔 tanken er at jeg vil se hu ri den 😀

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har en slik rund "doktor-taburett". Den kan lett flyttes til alle rom, og sugekoppen sitter som et skudd på den. Samtidig er setet såpass lite at den er genial til å sitte å ri på. Frua kommer som et skudd når hun rir på den, (dildoen) og blir nok flittig brukt uten at jeg vet om det også. Men bare pirrende det da!

Det kan jo høres greit ut 😀 Hvor fikk dere tak i det? Min første tanke var å få tak ei plank som går akkurat like lang som senga som hu kan sette den på, å ikke trenge å være redd for at den flytter seg 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis hu skal ri i senga, kan du jo feste den på et serveringsfat eller på bunnen av en ildfast form i glass. Du finner nok på noe, bare unngå ting som knuser eller lett går i stykker. Hvis du holder den for henne, kan jo du også bli en del av moroa.

Anonymkode: f9f36...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis hu skal ri i senga, kan du jo feste den på et serveringsfat eller på bunnen av en ildfast form i glass. Du finner nok på noe, bare unngå ting som knuser eller lett går i stykker. Hvis du holder den for henne, kan jo du også bli en del av moroa.

Noen senger har en stolpe med en slags "knopp" i hvert hjørne om dere skjønner. Noen rir på disse også. Krever renhold eller en kondom over selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tjah det kan jo gå 🤔 tanken er at jeg vil se hu ri den 😀

Det kan jo høres greit ut 😀 Hvor fikk dere tak i det? Min første tanke var å få tak ei plank som går akkurat like lang som senga som hu kan sette den på, å ikke trenge å være redd for at den flytter seg 🤔

Kjøpte samme sted som de selger baderoms-innredning👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble trappa her. Som ovenfor dusjen i senga måtte æ hold den. Ellers mye gulv 

Anonymkode: 1e195...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg var inne på tanken me det ja :) bare redd jeg ikke greier å holde den riktig hvis jeg eller hu blir ivrig ( er som regel meg) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg var inne på tanken me det ja :) bare redd jeg ikke greier å holde den riktig hvis jeg eller hu blir ivrig ( er som regel meg) 

Dama blir helt vill når ho får ri så fort/hardt ho selv vil, kommer som regel på sekunder! (blir flere "runder" da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg holder dildoen så dama får kjørt på etter eget ønske og tempo. Det jukkes i rasende fart på vei mot orgasme og det går for henne intenst på få minutter. Ofte går det flere runder og flere orgasmer før hun er fornøyd.

Anonymkode: eb3e2...bcc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg holder dildoen så dama får kjørt på etter eget ønske og tempo. Det jukkes i rasende fart på vei mot orgasme og det går for henne intenst på få minutter. Ofte går det flere runder og flere orgasmer før hun er fornøyd.

Interessant! Kommer hun like fort når dere knuller også? Eller synes hun det er bedre med dildo? Vi har aldri fått det til å funke med dildo, har prøvd flere, men jeg liker egentlig ikke følelsen/ overflaten på noe annet enn ekte vare..

Anonymkode: abd48...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Interessant! Kommer hun like fort når dere knuller også? Eller synes hun det er bedre med dildo? Vi har aldri fått det til å funke med dildo, har prøvd flere, men jeg liker egentlig ikke følelsen/ overflaten på noe annet enn ekte vare..

Anonymkode: abd48...31b

Hun kommer raskere på dildoen. Selv faller jeg noen ganger litt av når det jukkes uhemmet, andre ganger får jeg orgasme alt for raskt med rasende jukkefart. Med dildoen kan hun helt selv bestemme fart og intensitet, uten at jeg får orgasme for tidlig. Det er uansett jeg som styrer å holder dildoen, mens hun gjør jukkearbeidet. Hun elsker dildo overflaten og er litt hardhendt som hun trenger for å få orgasme med penetrerings følelsen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...