Gå til innhold

Se og hør avslører TV-kjendisens løgner og utroskap

Herix

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fantasi nok til å forstå hvem dette er, men antar at det siver ut etterhvert. Uansett er det jo en utrolig spesiell sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, de tekstmeldingene hans gir meg frysninger, så kleint 😆 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt drøyt at dette publiseres til hele Norge egentlig. Jeg skjønner jo at han er en dritt, og at kvinnene er veldig opprørte; det hadde vel hvem som helst blitt, men at det skal bli en offentlig sak? 

De sier at han har lurt de til å bli forelsket i de. Altså, de er voksne nok til å burde lukte lunta her. Veldig naive. Jeg hadde blitt ganske skeptisk til en mann som fikk så voldsomme følelser så fort (utifra tekstmeldingene). 

At han skylder de penger er jo greit nok, men ikke nok til at det er i offentlighetens interesse. Noen som skal betale tilbake snart, og snart, og snart... sånt bør man ikke gå på i voksen alder.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er igjen ryddet for spekulasjoner og identifisering av privatperson. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (2 timer siden):

Jeg syns det er litt drøyt at dette publiseres til hele Norge egentlig. Jeg skjønner jo at han er en dritt, og at kvinnene er veldig opprørte; det hadde vel hvem som helst blitt, men at det skal bli en offentlig sak? 

De sier at han har lurt de til å bli forelsket i de. Altså, de er voksne nok til å burde lukte lunta her. Veldig naive. Jeg hadde blitt ganske skeptisk til en mann som fikk så voldsomme følelser så fort (utifra tekstmeldingene). 

At han skylder de penger er jo greit nok, men ikke nok til at det er i offentlighetens interesse. Noen som skal betale tilbake snart, og snart, og snart... sånt bør man ikke gå på i voksen alder.

Jeg synes egentlig det er bra. Når så mange kvinner blir lurt trill rundt, til og med svindlet, er det et større problem som bør tas tak i. Og det er egentlig helt ok at vi får et ansikt på akkurat denne mannen. Han er tv-kjendis og har dermed en større makt enn en «vanlig», ukjent kjærlighetssvindler. 
Er enig i at de har vært naive, men ønsker også å tillegge at vi alle lærer på forskjellige stadier i livet :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herix skrev (På 14.1.2025 den 10.56):

Hva er det her for et forferdelig menneske? Og hvorfor i alle dager kan ikke Se og Hør identifisere vedkommende for å advare andre? 

Disse stakkars kvinnene som blir lurt både emosjonelt og økonomist, han kan jo ikke få fortsette sånn!

TV-kjendisens hemmelige dobbeltliv avslørt: Flere kvinner samtidig

Personvernregler. De fleste kriminelle, ikke en gang kronisk kriminelle eller drapsmenn navngis i media selv etter dom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig men hun som identifiserte han tok det bort.

Likevel, om en ser på Se og hørs  fb side er det ikke mange som bryr seg om denne saken. 

Kansje det bare skal forbli sånn. 

Så får de involverte ordne opp selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for identifisering av privatperson.

Tråden stenges etter gjentatte ryddinger på kort tid.

Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...