Herix Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Hva er det her for et forferdelig menneske? Og hvorfor i alle dager kan ikke Se og Hør identifisere vedkommende for å advare andre? Disse stakkars kvinnene som blir lurt både emosjonelt og økonomist, han kan jo ikke få fortsette sånn! TV-kjendisens hemmelige dobbeltliv avslørt: Flere kvinner samtidig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Tror ikke det tar lang tid før alle vet hvem det er, det florerer allerede med originalbildene fra saken rundt forbi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herix Skrevet 14. januar Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar lurker skrev (30 minutter siden): Tror ikke det tar lang tid før alle vet hvem det er, det florerer allerede med originalbildene fra saken rundt forbi. Ja har sett hvem det er snakk om på jodel, ganske sjokkert enda over at han ikke er identifisert 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Det var ett navn som umiddelbart slo meg straks jeg så denne saken. Og det jeg har sett i ettertid bare bekrefter at antakelsen var korrekt. For de som husker tilbake til 2007 og det som kom frem da, både offisielt og uoffisielt, og i ettertid, er vel ikke spesielt overrasket over denne utviklingen i hans liv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar Eksen min kjente til han her for 20 års tid siden. For å si det sånn, jeg er ikke overrasket. 🤐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombibit Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar Ekkel type! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarillo Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar Så flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 14. januar #8 Del Skrevet 14. januar (endret) Er to stk kompiser i 30 og 40åra i hjembyen min som driver på slik. Har jo også vært noen saker om fotballspillere o.l som har levd slike dobbeltliv. Syns derfor det er veldig flott at slikt løftes opp og frem i lyset. Endret 14. januar av Enni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mssi Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar Får så vondt i meg av eventuelle barn vedkommende måtte ha. Tenk å ha en foreldre som er «kjendis», også er det dette som brettes ut på sosiale medier. Huff 😪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar Det er selvsagt mulig å bli lurt, men skjønner bare ikke hvordan disse damene takler disse ekstremt kjipe, klisjépregede tekstmeldingene. Det kryper i meg av å lese de og jeg hadde umiddelbart mistet lysten og tenkt han var en veldig banal type. Major turn off. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 14. januar #11 Del Skrevet 14. januar ElectricScum skrev (5 minutter siden): Det er selvsagt mulig å bli lurt, men skjønner bare ikke hvordan disse damene takler disse ekstremt kjipe, klisjépregede tekstmeldingene. Det kryper i meg av å lese de og jeg hadde umiddelbart mistet lysten og tenkt han var en veldig banal type. Major turn off. Flere av de skriver i samme ordlyd så det traff sikkert rett i hjerte på de😏 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 14. januar #12 Del Skrevet 14. januar ElectricScum skrev (32 minutter siden): Det er selvsagt mulig å bli lurt, men skjønner bare ikke hvordan disse damene takler disse ekstremt kjipe, klisjépregede tekstmeldingene. Det kryper i meg av å lese de og jeg hadde umiddelbart mistet lysten og tenkt han var en veldig banal type. Major turn off. Samme her, jeg kjente eggstokkene mine krympe 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 14. januar #13 Del Skrevet 14. januar Herregud for en fyr. Låste seg inne på badet da han ble konfrontert med løgnene, det var voksent 🙄 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine Skrevet 14. januar #14 Del Skrevet 14. januar Det er ille. Han har lurt og manipulert mange damer. Han må ha spilt på kjendisrollen, ikke er han kjekk og ikke ung 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 14. januar #15 Del Skrevet 14. januar Merkelig at han ikke skjønte at han kom til å bli oppdaget! Og med kjendisstatusen så kom det jo til å bli slått stort opp i media! Utrolig at han ville utsette seg for noe sånt, men kan umulig ha tenkt spesielt langt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. januar #16 Del Skrevet 14. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 15. januar #17 Del Skrevet 15. januar Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 15. januar #18 Del Skrevet 15. januar Hva i all verden er det de kjerringene ser i han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 15. januar #19 Del Skrevet 15. januar Michael Bluth ville ha sagt "Him?" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 15. januar #20 Del Skrevet 15. januar Tråden er ryddet for spekulasjoner og oppfordring til identifisering, samt svar til dette. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg