AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Har nettopp hoppet inn i et forhold, ganske nytt å spennende. Han ville jeg skulle møte vennene hans kjapt og jeg blir alltid litt ukomfortabel med det. Dama til han ene kompisen (som også nettopp fikk seg dame) er ekstremt høylytt og hun har jo SEN energien. Hun er i 50 årene og jeg i midten av 30årene. Hun vinner nok mye på personligheten, men veldig søt dame syntes jeg da. Hver gang vi fire er samlet så er hun veldig kvikk og høres i rommet. Om noen sier noe morsomt, så er hun først med å le alltid. Desverre sitter ikke latteren min like løst, men jeg har ikke dårlig humor! 😄 Hun ler bare såhøyt og lenge at jeg drepes av latteren. Det er tydelig hun får masse oppmerksomhet grunnet latteren og nysgjerrigheten hennes. Blant annet min kjæreste som jeg merker nesten forandrer seg da han er med henne. Andre som kjenner seg igjen? Og hvorfor ler noen så? For meg kan det virke som om det kun er det de føler de vinner på. Jeg er sikkert døds kjedelig! Anonymkode: 233af...c59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har nettopp hoppet inn i et forhold, ganske nytt å spennende. Han ville jeg skulle møte vennene hans kjapt og jeg blir alltid litt ukomfortabel med det. Dama til han ene kompisen (som også nettopp fikk seg dame) er ekstremt høylytt og hun har jo SEN energien. Hun er i 50 årene og jeg i midten av 30årene. Hun vinner nok mye på personligheten, men veldig søt dame syntes jeg da. Hver gang vi fire er samlet så er hun veldig kvikk og høres i rommet. Om noen sier noe morsomt, så er hun først med å le alltid. Desverre sitter ikke latteren min like løst, men jeg har ikke dårlig humor! 😄 Hun ler bare såhøyt og lenge at jeg drepes av latteren. Det er tydelig hun får masse oppmerksomhet grunnet latteren og nysgjerrigheten hennes. Blant annet min kjæreste som jeg merker nesten forandrer seg da han er med henne. Andre som kjenner seg igjen? Og hvorfor ler noen så? For meg kan det virke som om det kun er det de føler de vinner på. Jeg er sikkert døds kjedelig! Anonymkode: 233af...c59 Også ler hun leeenge... Anonymkode: 233af...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Hun høres i grunn litt slitsom ut. Hvertfall om hun gjør det med vilje for å få oppmerksomhet.. Anonymkode: 3f56b...d77 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Her var det mye forskjellig å ta tak i... 😅 Du sier selv at hennes energi er merkbar, at hun vinner på personligheten og at hun er veldig søt. Likevel spekulerer du hvorvidt slike mennesker føler at det kun er latteren de vinner på. I tillegg nevner du flere nedsettende ting om deg selv, så det er jo ikke vanskelig å forstå at det gjelder misunnelse over å se noen andre inneha personlighetstrekk som du selv kunne ønsket å ha. Slikt er ofte vanskelig å navigere, siden det setter i gang utallige med tankeprosesser. Det er bra at du er obs på det, og ved å reflektere på denne måten kan du jo faktisk ta kontrollen over tankene. Det er eneste måten å snu det! Jeg tror det vil være veldig viktig for deg å aktivt endre fokuset til hva du og din kjæreste har sammen som ikke kan sammenlignes. Dere deler jo garantert andre ting. Og hvis du føler at du er kjedelig, må du spørre deg selv om det kun er fordi noen andre ler mer enn deg, eller om det er andre grunner til at du tenker at du kanskje er kjedelig. Da kan det hende du innerst inne føler på at du burde ha flere hobbyer etc., og at det gjør deg mer sensitiv ovenfor sammenligning med det du opplever som mer "spennende" personer. Men, så må du finne ut om du virkelig ønsker å være mer spennende, eller om du egentlig er fornøyd med deg selv og livet akkurat som det er; men at du bare ikke ønsker å bli sett på som kjedelig av andre? Hvis sistnevnte, så må du heller fokusere på å jobbe forbi det å bry seg om hva andre tenker. Anonymkode: f7599...bd8 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Hun høres jo bare morsom ut å være rundt. Sprudlende, og nysgjerrig og interessert i andre. Og mye latter. Å få den type respons betyr mye for mange. Anonymkode: 68e1a...1d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun høres i grunn litt slitsom ut. Hvertfall om hun gjør det med vilje for å få oppmerksomhet.. Anonymkode: 3f56b...d77 Ja men hun ler på ekte. Men hun ler så mye av alt. Spesielt når noen skal fortelle noe så ler hun først og jeg får knapt hørt hva hennes kjæreste forteller, så jeg blir seende ut som en idiot som ikke forstår humor. Jeg har jo ikke høy latter men jeg ler av enkle ting. Hun er også veldig uttrykks full i måten å prate på hele tiden og sliter med å være meg selv🤔 Ikke likt meg men... Humor er visst veldig viktig for kjæresten min, så jeg håper han liker meg for den jeg er !😊 ts Anonymkode: 233af...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja men hun ler på ekte. Men hun ler så mye av alt. Spesielt når noen skal fortelle noe så ler hun først og jeg får knapt hørt hva hennes kjæreste forteller, så jeg blir seende ut som en idiot som ikke forstår humor. Jeg har jo ikke høy latter men jeg ler av enkle ting. Hun er også veldig uttrykks full i måten å prate på hele tiden og sliter med å være meg selv🤔 Ikke likt meg men... Humor er visst veldig viktig for kjæresten min, så jeg håper han liker meg for den jeg er !😊 ts Anonymkode: 233af...c59 Men det handler jo ikke egentlig om henne, men om usikkerheten i deg som blir trigget Anonymkode: f7599...bd8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Og noen tar rommet på en falsk positiv måte også. Men er det ekte så spiller det ingen rolle hvordan dama ser ut, alder osv. Jobb med din selvsikkerhet. Er du beskjeden fordi forholdet er relativt nytt, og disse er ennå på "bekjentstadiet"? Må finne sin plass på en måte også. Anonymkode: ea59e...bba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja men hun ler på ekte. Men hun ler så mye av alt. Spesielt når noen skal fortelle noe så ler hun først og jeg får knapt hørt hva hennes kjæreste forteller, så jeg blir seende ut som en idiot som ikke forstår humor. Jeg har jo ikke høy latter men jeg ler av enkle ting. Hun er også veldig uttrykks full i måten å prate på hele tiden og sliter med å være meg selv🤔 Ikke likt meg men... Humor er visst veldig viktig for kjæresten min, så jeg håper han liker meg for den jeg er !😊 ts Anonymkode: 233af...c59 Du fremstår veldig usikker på deg selv. La andre være seg, og fokuser på å være deg selv. Anonymkode: 68e1a...1d4 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nettopp hoppet inn i et forhold, ganske nytt å spennende. Han ville jeg skulle møte vennene hans kjapt og jeg blir alltid litt ukomfortabel med det. Dama til han ene kompisen (som også nettopp fikk seg dame) er ekstremt høylytt og hun har jo SEN energien. Hun er i 50 årene og jeg i midten av 30årene. Hun vinner nok mye på personligheten, men veldig søt dame syntes jeg da. Hver gang vi fire er samlet så er hun veldig kvikk og høres i rommet. Om noen sier noe morsomt, så er hun først med å le alltid. Desverre sitter ikke latteren min like løst, men jeg har ikke dårlig humor! 😄 Hun ler bare såhøyt og lenge at jeg drepes av latteren. Det er tydelig hun får masse oppmerksomhet grunnet latteren og nysgjerrigheten hennes. Blant annet min kjæreste som jeg merker nesten forandrer seg da han er med henne. Andre som kjenner seg igjen? Og hvorfor ler noen så? For meg kan det virke som om det kun er det de føler de vinner på. Jeg er sikkert døds kjedelig! Anonymkode: 233af...c59 Folk er forskjellige. Selv hadde jeg aldri orket å være sammen med et høylytt og leende menneske flere kvelder i året. Du trenger ikke være kjedelig fordi du ikke ler høyt. Anonymkode: 825dd...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Fokuser mer på deg selv, det er hos deg problemet ligger. Anonymkode: b314b...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk er forskjellige. Selv hadde jeg aldri orket å være sammen med et høylytt og leende menneske flere kvelder i året. Du trenger ikke være kjedelig fordi du ikke ler høyt. Anonymkode: 825dd...99f Jeg er heldigvis gøy på andre måter 😊 hørt noe om at noen ler fordi de er usikre, mulig mulig. Anonymkode: 233af...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er heldigvis gøy på andre måter 😊 hørt noe om at noen ler fordi de er usikre, mulig mulig. Anonymkode: 233af...c59 Og med denne siste setningen bekreftet du det som kunne leses mellom linjene i HI, nemlig at DU er usikker. Anonymkode: bcf38...408 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er heldigvis gøy på andre måter 😊 hørt noe om at noen ler fordi de er usikre, mulig mulig. Anonymkode: 233af...c59 Men hvorfor skal du nå prøve å fremstille henne som usikker når det er du som er det? Anonymkode: b314b...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er heldigvis gøy på andre måter 😊 hørt noe om at noen ler fordi de er usikre, mulig mulig. Anonymkode: 233af...c59 Det er jo ingenting av det du beskriver om henne som fremstår som en usikker person. Deg, derimot... Anonymkode: f7599...bd8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er heldigvis gøy på andre måter 😊 hørt noe om at noen ler fordi de er usikre, mulig mulig. Anonymkode: 233af...c59 Du fremstår ekstremt usikker på deg selv. Anonymkode: 68e1a...1d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå