AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei. Har de siste 12 dagene hatt smerter nedentil. Jeg skal til gynekolog i morgen, men lurer på om noen har erfaring dere kan dele for å roe meg ned. 😣Jeg hadde sex med ny kjæreste før det skjedde (men vi hadde hatt sex en gang tidligere, kanskje 14 dager før) så jeg lurer på om jeg kan ha blitt smittet med noe, eller om jeg kan ha fått en skade eller noe. Men det var helt normal sex. Og jeg kan ikke huske at jeg fikk vondt før dagen etterpå. Smerten jeg kjenner er stikkende, nede ved skjedeinngangen. Livredd for at gynekologen skal være hardhendt, da det gjør kjempevondt bare jeg er litt forsiktig borti. Håper det finnes noe smertestillende salve eller noe slik at jeg kan fungere normalt igjen. 😔 Har opplevd sårhet etter sex før, men noe slikt som dette har jeg aldri vært borti før. Anonymkode: 4becc...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Google vulvodyni og vestibulitt. Xylocain kan hjelpe. Og mye annet. Hvis dette er det du har kan det være spenninger hos deg som gjør at musklene blir anspente og nerver der ikke får den plassen de trenger og da blir det vondt. Og de fleste ignorerer smerten som gjør at det blir verre. Men man kan bli kvitt det. For noen er det samtaleterapi, for andre er det osteopater som feks Tine hos kvinnehelseklinikken på Røa, eller veiledning fra Helene Enger eller andre. Vulva.no har litt info. Og vær klar over at alle leger eller gynekologer ikke kan mye om dette, så ikke gi opp, det finnes hjelp. Anonymkode: 4779d...a43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå