AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har spurt en mann om å finne på noe, han pleier å si ja og det pleier å gå fint. Denne gangen sa han også ja, men ble ikke noe av!! Kan føle at han nå heller vil kanskje holde meg på gress da? Eller er det for tidlig å dømme det når det bare er under en uke siden og en gang det har skjedd? Burde jeg si noe til han? Anonymkode: 7d93f...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Er det alltid du som spør om dere skal finne på noe? Anonymkode: 49603...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det alltid du som spør om dere skal finne på noe? Anonymkode: 49603...749 Han kommer selv med forslag han også. Men jeg som må liksom bestemme Anonymkode: 7d93f...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Ting skjer, vi har vel alle opplevd å måtte avlyse en plan eller tre i løpet av livet. Anonymkode: f0b95...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han kommer selv med forslag han også. Men jeg som må liksom bestemme Anonymkode: 7d93f...547 Vent og se om han kommer med forslag selv. Hva skjer om du ikke tar initiativ? Anonymkode: e2e52...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kommer selv med forslag han også. Men jeg som må liksom bestemme Anonymkode: 7d93f...547 Noen er bare sånn. Du må nesten vurdere ham selv, for å finne ut om dette bare er personligheten hans, eller om han bare er sånn med deg, samt om du kan tolerere det. Jeg tror jeg hadde blitt litt sprø hvis det hele tiden var mitt ansvar å ta styringa. Sånt bør deles på, hvis ikke er det lett å ikke føle seg verdsatt. Anonymkode: 40ed1...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vent og se om han kommer med forslag selv. Hva skjer om du ikke tar initiativ? Anonymkode: e2e52...10b Hører ikke så mye å da spør han hva som skjer med meg siden han ikke hører noe Anonymkode: 7d93f...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hører ikke så mye å da spør han hva som skjer med meg siden han ikke hører noe Anonymkode: 7d93f...547 Da kan du si at du heller ikke hører noe fra han😊 Du kan ikke dra hele forholdet. Anonymkode: e2e52...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da kan du si at du heller ikke hører noe fra han😊 Du kan ikke dra hele forholdet. Anonymkode: e2e52...10b Mhm, kan si det neste gang han sier det. Han har tatt litt kontakt nå og holdt samtalene gående, men sist jeg prøvde å finne noe på med han ble det jo ikke noe av, og han sa selv han venter på en invitasjon av meg, men når jeg inviterte han ble det ikke noe av det uansett..… kanskje noen bare ønsker litt alenetid eller ikke vil si nei alltid, eller at jeg må spørre dagen før? Anonymkode: 7d93f...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Mhm, kan si det neste gang han sier det. Han har tatt litt kontakt nå og holdt samtalene gående, men sist jeg prøvde å finne noe på med han ble det jo ikke noe av, og han sa selv han venter på en invitasjon av meg, men når jeg inviterte han ble det ikke noe av det uansett..… kanskje noen bare ønsker litt alenetid eller ikke vil si nei alltid, eller at jeg må spørre dagen før? Anonymkode: 7d93f...547 Hvorfor ble det ikke noe av? Sa han ikke noe da han avlyste? Anonymkode: 4f043...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor ble det ikke noe av? Sa han ikke noe da han avlyste? Anonymkode: 4f043...2ce Nei han sa han måtte se.. Anonymkode: 7d93f...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor ble det ikke noe av? Sa han ikke noe da han avlyste? Anonymkode: 4f043...2ce Ble egt ikke avlyst, men vi snakket om å møtes i helgen å han sa ok til det, men så kommer lørdagen og jeg spør om vi skal møtes å da blir det til at han sier vi får se. Kanskje jeg skulle sagt noe dagen før, ikke vet jeg, virker som han må planlegge ting. Anonymkode: 7d93f...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Kan ikke du komme med forslag på når dere skal møtes noen dager før dere skal møtes. Hvis jeg hadde fått melding samme dagen så hadde jeg også sagt vi får se. Anonymkode: 2a54a...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ble egt ikke avlyst, men vi snakket om å møtes i helgen å han sa ok til det, men så kommer lørdagen og jeg spør om vi skal møtes å da blir det til at han sier vi får se. Kanskje jeg skulle sagt noe dagen før, ikke vet jeg, virker som han må planlegge ting. Anonymkode: 7d93f...547 Han virker ikke veldig interessert, len deg tilbake og se om han tar initiativ. Anonymkode: 09836...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden La det gå vekselvis, ts. Så nå har du forestått noe. Han har takket pent nei, men valgt å ikke foreslå noe annet. Da lar du det være. Gå på dater med andre, driv med ditt. Enten foreslår han noe, eller så også bare renner det hele ut i sanden. Når noen sier «nei» og ikke kommer med et forslag til annen aktivitet eller tidspunkt så lar man dem være. Og ikke date bare en og en, sånn innledningsvis. Kaster bort masse tid på det viset. Selv oldeforeldrene mine datet flere på en gang, slikt har alltid vært normalen Anonymkode: eb3f9...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #16 Del Skrevet 10 minutter siden Ikke kast bort tiden din ! Jeg har brukt ett år på å føle at det alltid er jeg som spør og arrangerer møtene , nå sitter jeg her med knust hjerte og dritt lei av brutte avtaler . Anonymkode: d554d...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå