AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Vi har vært sammen i knappe en mnd og til nå har det igrunnen gått som en dans på roser. Selvom spenningen er over og vi har fått gjort masse som vi var nyskjerrige på i begynnelsen. Det er jo faser i forholdet men jeg merker fortsatt kriblinger når jeg ser han og når han ser meg dypt i øynene. Han har vært veldig på helt tiden, så om det nå er litt stille, så kjenner jeg den uroen i meg. Vi datet kun 2 uker før vi ble kjærester, han falt pladask for meg. Han kjøpte ting til meg og planlagte mye fremover. Det har ikke gått "ned" etter at vi ble kjærester men jeg er redd han kun må ha den spenningen. Nå er vi der at alt er så problemfritt, og med hans turbulente eksforhold med masse sjalusi, så er jeg redd han syntes jeg blir lite spennende. Tror han er litt sånn at det hsn må jobbe litt ekstra for er spennende. Nå er jeg på og gir han hele tiden rom for han. Han nevnte det i begynnelsen at det kunne trigge frem enda større kjærlighet og mer intens kjærlighet om man hadde litt problemer i forholdet. Vi pratet oss ferdig om det fordi jeg ble litt usikker da. Vi har diskutert litt ang eksen hans son var veldig sjalu. Jeg har hørt litt for mye om henne og en dag fikk jeg nok og sa ifra. Han syntes synd på henne. Min eks gjennom 12år , 3 barn sammen, var utro mot meg. Så jeg brukte lang tid på å bearbeide dette. Jeg fikk vite om utroskapen lang tid etter. Nå er vi på et rolig sted i forholdet, føler han ikke er så på som i begynnelsen. Og han kom heller ikke igår i sexen, noe han har vist at han er veldig god på tidligere. Tror dere det bare er meg som frykter ting? Bør jeg gå til psykolog og ikke spørre han om usikkerheten? Jeg vil ikke ødelegge dette. Vi er godt opp i 30årene begge to. Anonymkode: 2eebe...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Spenningen skal jo ikke være over etter en måned. Anonymkode: 253e2...f5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han nevnte det i begynnelsen at det kunne trigge frem enda større kjærlighet og mer intens kjærlighet om man hadde litt problemer i forholdet. Og det her er et stort rødt flagg. Anonymkode: 253e2...f5c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og det her er et stort rødt flagg. Anonymkode: 253e2...f5c Ja men vi snakket ut om det. Han avsluttet det med at han ikke var vant til at alt gikk veldig fint og det å ha ei dame som ikke var sjalu. Jeg sa da at om det skal være et problem så har du funnet feil dame. Da sa han at han var veldig glad for å ha det sånn med meg og at han bare følte seg heldig. Gnisten har heller ikke gått over, den er bare ikke oppe konstant. Men den kommer innimellom og vi klemmer og kysser usedvanlig mye. Jeg bare håper at jeg ikke blir for kjedelig for han. Anonymkode: 2eebe...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Nei for egen del tenker jeg at det ikke er noe "vanlig" ved å være redd for at et forhold skal ryke etter så kort tid, det er vel ikke egentlig "Vanlig" å kjenne på en slik følelse i noe punkt egentlig om det er en sunn og god relasjon som bygges.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Carrot skrev (15 minutter siden): Nei for egen del tenker jeg at det ikke er noe "vanlig" ved å være redd for at et forhold skal ryke etter så kort tid, det er vel ikke egentlig "Vanlig" å kjenne på en slik følelse i noe punkt egentlig om det er en sunn og god relasjon som bygges.. Han nevnte forrige uke at han var veldig redd for å miste meg og ville vise meg hvor mye jeg betydde for han. Han ble til og med blank i øynene, siden jeg sa at jeg håpte jeg var god nok for han og at jeg ikke er noe særlug sjalu - jeg kan jo ikke bli sammenlignet med eksen hans Jeg går jo virkelig ut ifra at han ikke går inn i et forhold bare for gøy om han ikke var interessert nok, så jeg tror nok bare at vi må tester hverandre ut litt nå før vi blir ordentlig trygge på hverandre. Han vil treffe meg hver dag så ingenting er rødt her. Jeg bare frykter å bli forlatt brått som jeg ble med eksen. Ikke så veldig rart akkurat det da😌 Anonymkode: 2eebe...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Og det her er et stort rødt flagg. Anonymkode: 253e2...f5c Jupp. Det beste med vårt forhold er null sjalusi og usikkerhet med null drama♥️ Anonymkode: 01732...1c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han nevnte forrige uke at han var veldig redd for å miste meg og ville vise meg hvor mye jeg betydde for han. Han ble til og med blank i øynene, siden jeg sa at jeg håpte jeg var god nok for han og at jeg ikke er noe særlug sjalu - jeg kan jo ikke bli sammenlignet med eksen hans Jeg går jo virkelig ut ifra at han ikke går inn i et forhold bare for gøy om han ikke var interessert nok, så jeg tror nok bare at vi må tester hverandre ut litt nå før vi blir ordentlig trygge på hverandre. Han vil treffe meg hver dag så ingenting er rødt her. Jeg bare frykter å bli forlatt brått som jeg ble med eksen. Ikke så veldig rart akkurat det da😌 Anonymkode: 2eebe...24e Jo, det er mye rødt her... Anonymkode: c71dc...d7d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Du er usikker på deg selv siden du er redd for å bli forlatt. Prøv å tenke at uansett hva som skjer har du det bra med deg og dine. Han blir på en måte en bonus i livet ditt og dersom dere skal bygge noe langvarig kan det ikke være så sykt intenst hele tida. Å jage spenning eller spille sjalusi spillet vil være utmattende for deg som har barn, tror ikke du skal gå i den fella…. Ta heller en prat om hva dere kan forvente framover. Hvilke rammer dere skal ha, hvor mye tid dere har til hverandre fra begge sider, osv. Dere er voksne mennesker, ikke fjortiser😁 Anonymkode: f1c89...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Har kun opplevd den usikkerheten og frykten for å bli forlatt i usunne relasjoner med subtil lovebombing og manipulasjon. Anonymkode: 2cbca...33f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Gnisten har heller ikke gått over, den er bare ikke oppe konstant. Hallo dere har bare vært sammen i 1 mnd, det er jo ikke normalt at gnisten er av og på etter så kort tid. Anonymkode: 253e2...f5c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han nevnte forrige uke at han var veldig redd for å miste meg og ville vise meg hvor mye jeg betydde for han. Han ble til og med blank i øynene, siden jeg sa at jeg håpte jeg var god nok for han og at jeg ikke er noe særlug sjalu - jeg kan jo ikke bli sammenlignet med eksen hans Jeg går jo virkelig ut ifra at han ikke går inn i et forhold bare for gøy om han ikke var interessert nok, så jeg tror nok bare at vi må tester hverandre ut litt nå før vi blir ordentlig trygge på hverandre. Han vil treffe meg hver dag så ingenting er rødt her. Jeg bare frykter å bli forlatt brått som jeg ble med eksen. Ikke så veldig rart akkurat det da😌 Anonymkode: 2eebe...24e ALT du skriver her er røde flagg i mine øyne! Anonymkode: cdd18...83b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Jeg vil si at dette ikke høres vanlig ut nei, men spørsmålet er om utfordringen ligger hos deg, eller om det er noe i forholdet/ved han slm trigger denne usikkerheten. For min del lider jeg av alvorlig angst og er konstanr livredd for å bli forlatt. Så der ligger problemet hos meg. Du ble brått forlatt av din samboer, som jo kan gjøre deg sårbar. Men samtidig så har kjæresten din sagt at han liker litt sjalusi/drama og du føler at gnisten er litt borte etter en måned. Hva tror du selv ts? (Jeg har ingen formening altså) Anonymkode: 81815...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Hvis en mann blir blank i øynene og redd for å miste deg etter knapp mnd og sier sjalusi er noe som holder ting i live??? Beklager men den personen der er ikke stabil. Ville hørt om han sliter psykisk med noe… Anonymkode: 8590c...595 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil si at dette ikke høres vanlig ut nei, men spørsmålet er om utfordringen ligger hos deg, eller om det er noe i forholdet/ved han slm trigger denne usikkerheten. For min del lider jeg av alvorlig angst og er konstanr livredd for å bli forlatt. Så der ligger problemet hos meg. Du ble brått forlatt av din samboer, som jo kan gjøre deg sårbar. Men samtidig så har kjæresten din sagt at han liker litt sjalusi/drama og du føler at gnisten er litt borte etter en måned. Hva tror du selv ts? (Jeg har ingen formening altså) Anonymkode: 81815...165 Elle han følte det måtte litt action til i et forhold av og til. Men han trakk den tilbake da jeg hang meg opp i dette. Jeg aner ikke. Er veldig sårbar siden det skjedde i forrige forhold. Anonymkode: 2eebe...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Elle han følte det måtte litt action til i et forhold av og til. Men han trakk den tilbake da jeg hang meg opp i dette. Jeg aner ikke. Er veldig sårbar siden det skjedde i forrige forhold. Anonymkode: 2eebe...24e Men dette med blank i øynene osv etter en måned hørtes jo uansett ikke helt bra ut. Anonymkode: 81815...165 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Elle han følte det måtte litt action til i et forhold av og til. Men han trakk den tilbake da jeg hang meg opp i dette. Jeg aner ikke. Er veldig sårbar siden det skjedde i forrige forhold. Anonymkode: 2eebe...24e Jeg tør tippe at du har rosemalt ting bittelitt i denne tråden og selv til tross for dét, er det så mange illrøde flagg at jeg hadde løpt. Hvis det er noe som helst mer enn det du har beskrevet her, så vit med deg selv at vi andre utenifra lettere ser disse dårlige tegnene enn hva du selv er kapabel til for øyeblikket. Du ønsker så sårt at han skal være bra for deg, og du velger å anta det beste for å la han komme tvilen til gode, men sjansen for at dette er et sunt forhold for deg er svært, svært liten. Og som flere andre har påpekt, det er ikke sunt eller normalt å føle på dette EN MÅNED inn i et forhold, og et sunt og trygt forhold vil aldri gjøre at du sikker igjen med denne følelsen av usikkerhet! Dét i seg selv er et vandrende rødt flagg, i tillegg til alt det andre. Denne fyren er ikke stabil og trygg for deg. Anonymkode: c71dc...d7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Elle han følte det måtte litt action til i et forhold av og til. Men han trakk den tilbake da jeg hang meg opp i dette. Jeg aner ikke. Er veldig sårbar siden det skjedde i forrige forhold. Anonymkode: 2eebe...24e Han trakk det tilbake fordi du reagerte. Ikke fordi han ikke mente det. Hvis han ikke mente det han sa, ville han aldri ha tenkt tanken til å engang si ordene. Anonymkode: c71dc...d7d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Hvis ikke gnisten varer lenger en en måned, synes jeg det høres trist ut. I starten er det jo sånn mye lenger. Anonymkode: 73a25...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå