AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Har begynt på hormonprevensjon for et par dager siden (Drovelis p-piller). Dette er av ulike grunner den prevensjonen jeg har fått anbefalt til meg fra gynekolog. Vi skal snart på en sydentur og det hadde vært deilig å kunne hoppe over mens (skal egentlig ha mens hele den uken vi er i syden) + slippe kondom på denne sydenturen. Disse p-pillene kan gi kraftigere mens (har mens nå) og endret stemningsleie. Jeg skal snart på et jobbintervju som er veldig viktig for meg å gjøre det bra på, og ble veldig usikker på om jeg bør droppe p-pillene hvis de kan påvirke hvor bra jeg gjør det på intervjuet? Noen som har tanker her? Lignende opplevelser? Anonymkode: 41a00...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden I alle dager… aldri hørt om at noen reagerer så på hormonprevensjon. Kom deg på intervjuet uansett. Anonymkode: 0c607...426 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Dytter Anonymkode: 41a00...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Med mindre det er fare for at du blør ut stolen du sitter i, eller blir så kvalm at du kaster opp på intervjuet, så er det ingen grunn til å tenke at dette er et problem. Anonymkode: 9df32...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Dette blir neppe noe problem. Det er heller ikke anbefalt å slutte og begynne på p-piller uten grunn. Bivirkningene man kan få av p-piller er som regel sterkest i starten, og da må man gjennom samme greia på nytt når man starter opp igjen. Spesielt viktig å være obs på dette når det kommer til faren for blodpropp - den er liten generelt for de aller fleste, men den er absolutt høyest ved oppstart, slik at du ved å starte og slutte og starte igjen gir deg selv økt risiko for dette. Det er IKKE bra for kroppen med en "pause" fra p-piller! Har du pleid å reagere veldig dårlig på hormonprevensjon tidligere, siden du spør? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Eh, når ble dette en ting man skal ta hensyn til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): I alle dager… aldri hørt om at noen reagerer så på hormonprevensjon. Kom deg på intervjuet uansett. Anonymkode: 0c607...426 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med mindre det er fare for at du blør ut stolen du sitter i, eller blir så kvalm at du kaster opp på intervjuet, så er det ingen grunn til å tenke at dette er et problem. Anonymkode: 9df32...ff1 Uanonym bruker skrev (1 time siden): Dette blir neppe noe problem. Det er heller ikke anbefalt å slutte og begynne på p-piller uten grunn. Bivirkningene man kan få av p-piller er som regel sterkest i starten, og da må man gjennom samme greia på nytt når man starter opp igjen. Spesielt viktig å være obs på dette når det kommer til faren for blodpropp - den er liten generelt for de aller fleste, men den er absolutt høyest ved oppstart, slik at du ved å starte og slutte og starte igjen gir deg selv økt risiko for dette. Det er IKKE bra for kroppen med en "pause" fra p-piller! Har du pleid å reagere veldig dårlig på hormonprevensjon tidligere, siden du spør? Mezzosoprena skrev (1 time siden): Eh, når ble dette en ting man skal ta hensyn til? Takk for svar. Jeg har ikke brukt p-piller siden jeg var tenåring, men har hann p-stav i 20-årene. Er nå i 30-årene. Jeg spør fordi jeg ikke aner noenting om dette. Eneste jeg vet er at jeg har slitt litt psykisk i perioder og hatt noen mennesker rundt meg som har fått meg til å tvile på meg selv og hvordan jeg fremstår. Så derfor ville jeg bare øke selvinnsikten til intervju ved å bestemme meg for om jeg skal fortsette med disse p-pillene nå, eller ikke. Basert på svarene deres tror jeg at jeg skal gi det et forsøk iallefall frem til de siste dagene før intervjuet. - TS Anonymkode: 41a00...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden hatt* Anonymkode: 41a00...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Jeg forstår ikke problemstillingen. Tenker du å gå på p-piller til noen få dager før intervjuet, så slutte, og så begynne igjen? Anonymkode: 9d46a...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå