AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei KG-venner! Har en 2,5åring som i dag skal slutte med smokk ved soving. Vi skal sende smokken i posten til en baby vi kjenner. Men jeg trenger hjelp. Hva er jeg i vente i kveld? Hvordan var de første kveldene uten smokk? Og veien videre? Gruer meg grønn! Anonymkode: 60d9e...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Vi lagde en avkryssing kalender, også fikk begge en liten gave etter 10 dager. Det er de første nettene som er verst. Men de må jo bare slutte Anonymkode: 54a2b...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi lagde en avkryssing kalender, også fikk begge en liten gave etter 10 dager. Det er de første nettene som er verst. Men de må jo bare slutte Anonymkode: 54a2b...b5d Hvor ille var de første for dere? Funker avkryssing for så små? Vi har hatt det for enkelte ting for fireåringen. Har ikke tenkt at 2,5-åringen var klar for det men tar muligens feil Anonymkode: 60d9e...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Smokkeslutt gikk veldig fint. Jeg tror også det hjalp veldig at smokken alltid bodde i sengen så ingen av dem brukte smokk på dagtid. Vi snakket om smokkeslutt i forveien og de fikk premie den dagen de sluttet (skjønt premien betyr jo null og niks når natten kommer og de savner smokken). Det var litt tøft den første natten, men allerede natten etter gikk det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Min ville absolutt ikke kvitte seg med smokken, selv om han skulle slutte å bruke den. Så vi gjorde en avtale om at Ole Brumm skulle passe på den (bamsen hans). Men hvis han tok den fra Ole Brumm, så måtte jeg fjerne den. Jeg trodde absolutt ikke det skulle gå, for han var veldig glad i smokken sin. Men smokken ble faktisk liggende hos Ole Brumm. Han brukte kanskje noen få minutter ekstra på å sovne første kvelden, ellers var det helt uproblematisk. Anonymkode: a67e5...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå