AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Dere som kun har to gutter, leker de fint sammen og er stort sett gode venner? Noen påstår at det ofte bare er rivalisering og uvennskap mellom brødre, stemmer det? Anonymkode: 6ba51...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Det varierer. Mine er strakt 4 og 7. Noen ganger leker de fint sammen. Andre dager er det bare krangel og egling og stygge kommentarer (kjempegøy når eldstemann har lært stygge ord på skolen, og lærer dem videre til minstemann som nå går i barnehagen og kaller folk for drittsekk...). Ofte bare tolerer de hverandres tilstedeværelse, andre gjør de ikke det engang. Og så er det plutselig masse latter og ellevill herjeleking. Det har nok mer med personlighet enn kjønn å gjøre. Jeg og søsteren min var gode venner, venninnen min var bitre fiender med sin søster. Anonymkode: 63cd6...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Har tre gutter, men de to eldste er ikke venner i så måte. Mellomste og yngste er bestevenner. Det er ca 3 år imellom alle. Anonymkode: 51584...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden 1,5 år i mellom mine, de har vært bestevenner omtrent helt siden starten. De er i slutten av tenårene nå. Anonymkode: f3bc1...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Ja. De er nå 12 og 14, og er i det store og hele perlevenner, som de har vært gjennom hele oppveksten. ♥️ Det er klart det er litt småkjekling innimellom, men det er ingen de er så glade i som hverandre, og de er utrolig lojale mot hverandre. De kan sitte i lange tider inne på rommet hos en av dem og snakke, og de inkluderer ofte hverandre når den ene har besøk. Anonymkode: c71a6...b55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Ja, de er gode venner. Lekte fint sammen da de var yngre og nå går det mest i gaming. Endret 9 timer siden av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dere som kun har to gutter, leker de fint sammen og er stort sett gode venner? Noen påstår at det ofte bare er rivalisering og uvennskap mellom brødre, stemmer det? Anonymkode: 6ba51...d9c 3 år og 7 år. Kjempegode venner Anonymkode: 7b4fb...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden 7,5 og 3 år her. Går bedre nå enn før. De har samme interesser så det hjelper på. En del sjalusi da. Anonymkode: 56787...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Ja, har to gutter med 1,5 års mellomrom. De har alltid vært gode venner, spesielt da de var små. Etter at den eldste kom i puberteten, er de nok ikke like nære lenger, men det er veldig lite krangling mellom dem. Anonymkode: 3c57c...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Tre gutter her🥰 De er gode venner, men har alltid hatt egne venner også. Anonymkode: 189d3...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har fem gutter og ei jente. De to eldste guttene er det 4,5 år mellom. De har aldri vært spesielt nære, men de har litt mer glede av hverandre nå (17 og 21) enn da de var små. Gutt 17 og jente 15 var uadskillelige som små og fram til de ble 10 og 12. Gutt 5 år og gutt 3 år er skikkelig bestekompiser som leker utrolig fint sammen, og gutt 1 år prøver alt han kan å henge på. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Gutter på 8 og 5, er tidvis venner men har ulikt energinivå og krangler mye. Når de må, feks på ferie og de bare har hverandre, så leker de greit sammen;) Anonymkode: b5cf2...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden 4 år i mellom og jeg tror kanskje det er det som er problemet her. Mye krangling. Anonymkode: c6835...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har tre barn der guttene er eldst og yngst med fem år imellom. De er stort sett venner, men kan jo selvsagt krangle også. (6 og 11 år) Nå har yngste begynt å bli så stor at de kan spille minecraft sammen, så da har det blitt litt ekstra stas i det siste Anonymkode: b17c7...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Mine er 4 og 7 og er bestevenner! De knuffer litt innimellom, men blir bedre og bedre på å ordne opp seg i mellom også. Anonymkode: 3c6c4...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #16 Del Skrevet 45 minutter siden Jeg har to gutter og en jente. Her er det foreløpig guttene som har mest til felles. De krangler som søsken flest, men er veldig nære. Jeg har selv to storebrødre og følte meg litt utenfor da jeg var liten. Ser litt samme tendenser med mine barn også. Jenta har helt andre interesser Anonymkode: ccf3b...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #17 Del Skrevet 39 minutter siden Tre voksne barn, først en søster og deretter to brødre. Brødrene er ikke venner, dessverre. Tror ikke de rivaliserer, men de er bare veldig ulike i både væremåte og hva gjelder interessefelt. Søsteren er veldig god venn med den yngste broren, og ok venn med den mellomste. Anonymkode: 27053...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #18 Del Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere som kun har to gutter, leker de fint sammen og er stort sett gode venner? Noen påstår at det ofte bare er rivalisering og uvennskap mellom brødre, stemmer det? Anonymkode: 6ba51...d9c Jeg har ikke to gutter, men kjenner mange som har det. Gutter som slåss og krangler er ofte tryggere på hverandre enn de som ikke tør... Min sønn fikk hele tiden kommentarer om slåssing i friminuttet på skolen, han skjønte ingenting når vi som foreldre tok det opp med han. Om noen yppet på han, måtte han forsvare seg... Føler gutter bare er litt annerledes enn jenter. Prat med sønnene dine og lytt. Anonymkode: 62031...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #19 Del Skrevet 19 minutter siden Jeg og min bror er det 4 år imellom. Vi er gode venner nå i voksen alder. Men, ehh da vi var barn var vi ikke det. Foreldrene mine turte ikke la han være alene med meg i det hele tatt. Og det med god grunn, han fant alltid på at han skulle gjøre noe med meg. Drege meg opp og ned trappen etter beina, binde meg fast til en stol med gaffateip, holde meg nede mens han spyttet på meg osv osv. Er ekstremt glad den tiden er over. Anonymkode: d9490...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå