AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Barnet sov minimalt i natt. Sov urolig selv, Kan det være månen? Anonymkode: fffca...0e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Det er jo mye lysere da, så ja Anonymkode: e9e91...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Såklart. Kjenner mange som sover dårligere når månen er på vei opp (til fullmåne). (Dagene før fullmåne) Anonymkode: c5262...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Absolutt. Slår aldri feil på min kropp iallefall. Søvn/fullmåne er det også forsket på. Anonymkode: a47a4...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Ja https://search.app/4mwQN4AgkDycND6k6 Anonymkode: d470e...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Ah, var det derfor jeg sov så dårlig! Jobbet på føden tidligere, vi forberedte oss alltid på ekstra trykk rundt fullmåne! Anonymkode: fb430...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Min søvn blir veldig påvirket av fullmånen, jeg får også en generell uro i kroppen ved fullmåne. Anonymkode: 482c4...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Er der derfor barnet mitt sov så urolig i natt og vekket meg annenhver time? Jeg har også hatt en uro i kroppen de siste dagene samt idag. Anonymkode: f6249...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Fullmånen i natt har ikke hatt noen innvirkning her, men regn og vind er god sovemedisin. Anonymkode: 41469...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barnet sov minimalt i natt. Sov urolig selv, Kan det være månen? Anonymkode: fffca...0e5 3-åringen var våken 2 timer i natt! Mannen sliter også ved fullmåne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Ja jeg sover urolig ved fullmåne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Noen vitenskapelige kilder på dette overtroiske tøvet? Anonymkode: ca6cc...f7d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Ja. Månefaser er blant de tingene som påvirker velvære og søvn. Anonymkode: b27fd...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen vitenskapelige kilder på dette overtroiske tøvet? Anonymkode: ca6cc...f7d Månen påvirker alle verdens hav. Kropen består av mye vann derfor blir kropen også påvirket. Les litt grunnleggende biologi før du uttaler noe så dumt. Anonymkode: 11a12...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Min sov som en stein🤔 Anonymkode: 1b8d3...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Ja, det har jeg slitt med hele livet. Det er fordi månefasene påvirker søvn hormonene. Hvorfor det er sånn er vel fortsatt et mysterium. Anonymkode: 40b90...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Interessant! Dårlig/urolig søvn her i gården også i natt Anonymkode: 1ae36...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå