AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:17 #21 Del Skrevet onsdag kl 10:17 Jeg lærte meg å crawle som student, var i tidlig 20-årene. Gikk crawlekurs med studentidretten. Hvis du ikke har mulighet til å gå kurs, så ville jeg sett på teknikkvideoer og gått i svømmehallen 2-3 ganger i uken i 4 uker slik at det blir god kontinuitet. Kjøp sånn flyteting til å ha mellom bena og «kickboard». Da kan du øve på benspark for seg og armtak for seg, i tillegg til å prøve å sy det sammen. Øv på teknikk. Jeg synes det er motiverende å svømme pyramide. Når det gjelder armtak, så vær bevisst på at du ikke krysser midtlinjen!! Svøm heller med for brede armtak i begynnelsen, også justerer du etter hvert som du får kontroll på pusten. Hvis du krysser midtlinjen, så blir det også vanskeligere å puste (synes jeg). Jeg har lært å skøyte på ski i godt voksen alder. Blytungt i starten, slik at det ble da mange korte økter. Etter tre sesonger så klarer jeg nå å skøyte relativt lange turer. Er sikkert mange som kunne sagt mye om teknikken min, men jaja.. 😆 Anonymkode: 6c46d...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsopp Skrevet torsdag kl 07:57 #22 Del Skrevet torsdag kl 07:57 Hvis du har en svømmehall i nærområdet så har de sikkert svømmekurs der. Hvis du overhodet ikke kan svømme er det nok best med et kurs for voksne. Jeg lærte meg å gå ordentlig på langrenn i voksen alder. Så nok ganske dumt ut en stund, men nå er jeg relativt god og har til og vært med på skirenn. Lærte meg også å kjøre bil når jeg var eldre enn 30. Det var kjempevanskelig, men skikkelig mestringsfølelse når jeg til slutt fikk lappen. Strikking har jeg lært kun via YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå