AnonymBruker Skrevet 31. januar #41 Del Skrevet 31. januar Jeg lytter til kroppen og trener ikke etter jobb. Trener (noen ganger) før og på fridager. Tenker at det handler om å finne det som passer best for en selv, men det viktigste er å gjøre det.. Anonymkode: 5320a...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 31. januar #42 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 8.39): Dere som trener på treningssenter, hvor lang reisevei har dere til senteret og hvor ofte trener dere? Hvordan får dere motivasjon til å komme dere dit etter en lang dag på jobb? Anonymkode: 0bfdc...462 10 min å gå, trener på universitetet. Nå studerer jeg, men hadde jeg fortsatt jobbet i butikk (ære være med dere) hadde det vært for å få ut aggresjon som var motivasjonen. Så for meg diverse Karens og Mohammeds på boksesekken da jeg jobbet. Og så pleide pappa å mase lenge om "hvor deilig det er å trene", noe jeg aldri skjønte før etter sånn tre måneder med HIIT. Noen merker det med en gang, og andre bruker tre måneder på det som meg, men etter hvert så blir trening noe man "vil ha". Det er merkelig å forklare men det bare føles rett, det er litt som å tisse ute eller å bygge hus. En slags motsatt følelse av å være kontorrotte. I tillegg så er det gøy å se statistikk på klokka og hvordan tallene fluktuerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #43 Del Skrevet 2. februar Jeg har ca 400 m til treningssenter, går dit på under 10 minutter. Motivasjonen er at det er dritdigg etterpå, og at treningen er gøy, smiler og koser meg under trening, spesielt dans. Trener mest dans og styrke, selv om jeg foretrekker dans så bør man trene styrke og jeg trenger å bli sterkere. Jeg er på treningssenteret ca to ganger i uka, på to til tre timer avhengig av hvilke timer det er å velge mellom Det er veldig tungt å komme seg opp av sofaen de gangene jeg rekker å sette meg ned før jeg drar på trening, men rutiner og disiplin hjelper. Trener alltid etter jobb da jeg trener gruppetimer og de har ingen aktuelle timer for meg før arbeidstid. Har 100% jobb men barna har blitt store og klarer det meste selv, jeg er i begynnelsen av 40-årene og har aldri likt treningssentertrening selv om jeg har holdt på med dans mye av barndommen og i tenårene. Anonymkode: d03a7...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #44 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 8.39): Dere som trener på treningssenter, hvor lang reisevei har dere til senteret og hvor ofte trener dere? Hvordan får dere motivasjon til å komme dere dit etter en lang dag på jobb? Anonymkode: 0bfdc...462 Reiseveien er ca 15 min kjøretur fra hjemmet. Men tar 3-4 min å gå dit fra universitetet/jobb (både studerer og jobber ved universitetet). Så jeg trener etter jobb eller før studiene. Anonymkode: 49c4b...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #45 Del Skrevet 2. februar Bruker fem minutter med bil til treningssenteret. Går sjelden dit da det er kun motbakker hjem igjen og det frister lite etter trening. Jeg trener med mannen min, evt også sønnen min og kompisene hans (som er tenåringer). Vi trener et par ganger i uka, går en del tur i skogen utenom det. Trener etter jobb og i helgene , men jeg må gjerne ta en hvil på sofaen først hvis jeg har vært på dagvakt . 😄 Anonymkode: 21b6e...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå