AnonymBruker Skrevet 14. januar #21 Del Skrevet 14. januar Har du forsøkt å ta det opp med vedkommende? Anonymkode: 0c9fa...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #22 Del Skrevet 14. januar Jeg er litt lik deg, gir bort en del ting etter ungene som mannen syns er styrete. Men han vet at det er viktig for meg og gjør meg lykkelig, så han sier veldig sjelden noe på det. Om han kommenterer får han beskjed om nettopp det: mulig det hadde vært lettere å kaste dette, men det gir meg glede at noen andre vil bruke det. Kan du være så direkte med din mann? Og å hjelpe gamle damer er det jo helt åpenbart at man burde gjøre, her virker han både dum og slem. Anonymkode: 737bf...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #23 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes alle tingene du gjør er helt normale, og alminnelig folkeskikk. Så merkelig partner du har? Er han ellers grei, bare snodig på dette området? Dersom han generelt er så usympatisk skjønner jeg ikke helt hvorfor du er i dette forholdet. Anonymkode: 82347...563 Ja, er de ikke det? Det er dette jeg synes også. Blir irritert og lei meg av at det er jeg som blir en synder for å være et normalt medmenneske. En annen nabo på ca 80 år slet med snemåking og hintet om hjelp. Personen fortalte meg det i etterkant. Jeg spurte « hjalp du til?» Og svaret var at «nei, hadde nok å bære på og ikke hadde jeg sko til det». Jeg var ikke der da det skjedde. Anonymkode: 97fb9...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 14. januar #24 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var ikke ment som skryt. Jeg er bare lei av å skulle ha dårlig samvittighet overfor denne personen hver gang jeg forsøker å strekke ut en hånd til andre. Det blir problematisert hver eneste gang. Poenget med å si at det er veldedighet, var for å poengtere at det er « røyking og alkohol» jeg bruker tid og penger på TS Anonymkode: 97fb9...66b Bare fortsett med det du gjør. Og drit i de uinspirerte, meningsløse svarene som hagler her. Mulig den fjotten som stadig hetser deg for det du gjør bare føler seg dritt selv fordi empati ikke kommer naturlig for dette mennesket. Verden blir bedre om man gidder å ta hensyn og ha omsorg for sine omgivelser. Sier ikke jeg er spes flink til dette selv, men all honnør til deg som er det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #25 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, er de ikke det? Det er dette jeg synes også. Blir irritert og lei meg av at det er jeg som blir en synder for å være et normalt medmenneske. En annen nabo på ca 80 år slet med snemåking og hintet om hjelp. Personen fortalte meg det i etterkant. Jeg spurte « hjalp du til?» Og svaret var at «nei, hadde nok å bære på og ikke hadde jeg sko til det». Jeg var ikke der da det skjedde. Anonymkode: 97fb9...66b Meget spesielt. Et normalt menneske hadde bært inn det de hadde i nevene, byttet sko, og gått ut og hjulpet til. Hvordan er denne personen på andre områder? Anonymkode: 82347...563 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #26 Del Skrevet 14. januar Tenker det er normal oppførsel det du gjør. Men bor personen med deg siden de vet så mye? Neste gang kan du si selv om du er en kald person så betyr det ikke at jeg er interessert i det. Anonymkode: 67de4...3eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 14. januar #27 Del Skrevet 14. januar Det skal i hvert fall være lett for deg å argumentere mot meningene til den personen. Du har jo moralsk rett; hen tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #28 Del Skrevet 14. januar Du sa aldri hvem det gjelder. Men jeg hadde ikke planlagt livet mitt med en partner som er så forskjellig som meg selv som dette her. Finn deg en som er snill mot andre. Litt vanskelig å gi råd når jeg ikke vet hvem det gjelder. Flytt ut hvis det er et familiemedlem. Eller slutt å dele ting. Personen høres ekstremt egoistisk ut. 👎🙁 Anonymkode: 6e72d...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå