AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Kan noen trekke kort eller bruke klarsyn og se på det sosiale livet mitt? Jeg møter stadig triggere som går på dette å ikke føle seg bra nok, bli holdt utenfor osv. Hadde mye den følelsen som barn og i oppveksten, så ble det mye bedre i studietiden. Nå som voksen har jeg noen få gode venner, men når jeg prøver å bli del av en større gjeng, i f.eks en fritidsinteresse jeg begynte i, så blir jeg holdt utenfor. Ikke på en kald måte, de snakker med meg når vi møtes ukentlig på denne fritidsinteressen, men de lar meg ikke ta en del av vennegjengen, inviterer meg ikke med på ting de finne på sammen. Sånn var det også i et annet miljø jeg håpte å bli en del av. Føler dette er gamle triggere fra barndommen som kommer opp igjen. Her er jeg, voksen, men fortsatt skal jeg føle på den følelsen. Hva er det som skjer? Jeg anser meg selv som å være hyggelig og oppegående, empatisk, en god samtalepartner, tar vare på de rundt meg og har godt humør sammen med andre. Hvorfor skjer dette gang på gang? Føler meg alene og tilsidesatt. Hvordan ser dette ut i årene fremover? Anonymkode: 7d3ac...016 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Jeg fikk kortet Keiserinnen (the empress). 🙂 Er du for mye opptatt bli likt av andre, mer enn at du fokuserer og er interessert i fritidsinteressen? Kan se ut som du har en mur rundt deg som gjør at vanskelig komme inn på deg. Finn frem til din feminin side for du er litt vel mye i ditt maskuline sinn og persona? Hvordan er du som person? Insjer du kontakt? Er du for hard mot deg selv og andre? Når det er som dette har en noe jobbe med seg selv. Skyggearbeid og bli kjent med egne triggere. Få de til overflaten. Dagbok kan hjelpe få ned tanker du knager på og bli mer bevisst og reflekterende. Anonymkode: f9a9c...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk kortet Keiserinnen (the empress). 🙂 Er du for mye opptatt bli likt av andre, mer enn at du fokuserer og er interessert i fritidsinteressen? Kan se ut som du har en mur rundt deg som gjør at vanskelig komme inn på deg. Finn frem til din feminin side for du er litt vel mye i ditt maskuline sinn og persona? Hvordan er du som person? Insjer du kontakt? Er du for hard mot deg selv og andre? Når det er som dette har en noe jobbe med seg selv. Skyggearbeid og bli kjent med egne triggere. Få de til overflaten. Dagbok kan hjelpe få ned tanker du knager på og bli mer bevisst og reflekterende. Anonymkode: f9a9c...c08 Takk for svar😊 Det stemmer at jeg er mer opptatt av det sosiale enn av selve fritidsinteressen, for selv om jeg liker godt fritidsinteressen også, så er det ønsket om nye potensielle vennskap i en større gjeng som var årsaken til at jeg begynte. Jeg aner ikke hvordan jeg virker på de andre, men vil selv påstå at jeg er en blid, varm og omtenksom person, en det er lett å prate med. Jeg er hard mot meg selv, men ikke mot andre. Kjenner ikke igjen meg selv som en maskulin energi, føler heller jeg er mer en feminin energi, så er usikker på hva du ser her siden du føler på en maskulin energi? Jeg tar forsiktig initiativ til kontakt, mer enn dem gjør, men likevel veldig forsiktig. Jeg har vanligvis ikke en mur rundt meg, men kan kanskje ha det når jeg ikke kjenner folk så godt? For å beskytte meg selv? Godt mulig. Del gjerne hvis du får opp noe mer😊 Tusen takk for hjelpen. Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk kortet Keiserinnen (the empress). 🙂 Er du for mye opptatt bli likt av andre, mer enn at du fokuserer og er interessert i fritidsinteressen? Kan se ut som du har en mur rundt deg som gjør at vanskelig komme inn på deg. Finn frem til din feminin side for du er litt vel mye i ditt maskuline sinn og persona? Hvordan er du som person? Insjer du kontakt? Er du for hard mot deg selv og andre? Når det er som dette har en noe jobbe med seg selv. Skyggearbeid og bli kjent med egne triggere. Få de til overflaten. Dagbok kan hjelpe få ned tanker du knager på og bli mer bevisst og reflekterende. Anonymkode: f9a9c...c08 Men hva har dette med Keiserinnen å gjøre? Anonymkode: ac3f5...a99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva har dette med Keiserinnen å gjøre? Anonymkode: ac3f5...a99 Jeg (ts) kan ikke noe om tarot, kan du? Tar gjerne din tolkning av kortet, om du vil😊 Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #6 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk kortet Keiserinnen (the empress). 🙂 Er du for mye opptatt bli likt av andre, mer enn at du fokuserer og er interessert i fritidsinteressen? Kan se ut som du har en mur rundt deg som gjør at vanskelig komme inn på deg. Finn frem til din feminin side for du er litt vel mye i ditt maskuline sinn og persona? Hvordan er du som person? Insjer du kontakt? Er du for hard mot deg selv og andre? Når det er som dette har en noe jobbe med seg selv. Skyggearbeid og bli kjent med egne triggere. Få de til overflaten. Dagbok kan hjelpe få ned tanker du knager på og bli mer bevisst og reflekterende. Anonymkode: f9a9c...c08 Var det forresten upright eller reversed? Det er det eneste jeg har skjønt med tarot, at det har noe å si😊 Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #7 Del Skrevet 16. januar Takk for tilbakemelding. Nå er jeg langt i fra profesjonell så ikke ta min lesning seriøst om var helt på jordet Anonymkode: f9a9c...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for tilbakemelding. Nå er jeg langt i fra profesjonell så ikke ta min lesning seriøst om var helt på jordet Anonymkode: f9a9c...c08 Det var ikke helt på jordet, syns jeg😊 Noe stemte jo, føler jeg. Var kortet du trakk upright eller reversed? Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar Det vet jeg ikke. Anonymkode: f9a9c...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Del Skrevet 17. januar Noen ganger er keiserinnen bildet på noen som sitter som på en liten trone, forventer å få servert, få oppmerksomhet, bli bekreftet nesten som et lite barn. Septeret hennes blir en rangle, og hun blir et lite krevende barn igjen. Anbefaler deg å jobbe med deg selv ts, bekrefte deg selv, bli med i gjengen basert på samholdet og det som skjer fremfor at du skal bli inkludert og ivaretatt på den måten du føler at du trenger. Anonymkode: 7d039...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det vet jeg ikke. Anonymkode: f9a9c...c08 Det betyr om kortet ble lagt riktig vei eller opp ned når du trakk det. Hvis alle kortene dine ligger samme vei, så er alle upright uansett, men om kortene er stokket med kort som ligger både opp og ned, spiller det en stor rolle for tolkningen om de blir lagt riktig vei eller opp/ned😊 Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen ganger er keiserinnen bildet på noen som sitter som på en liten trone, forventer å få servert, få oppmerksomhet, bli bekreftet nesten som et lite barn. Septeret hennes blir en rangle, og hun blir et lite krevende barn igjen. Anbefaler deg å jobbe med deg selv ts, bekrefte deg selv, bli med i gjengen basert på samholdet og det som skjer fremfor at du skal bli inkludert og ivaretatt på den måten du føler at du trenger. Anonymkode: 7d039...1a9 Jeg kjenner meg ikke igjen i at jeg sitter på en trone og forventer å bli servert oppmerksomhet. Ikke i det hele tatt. Men å jobbe med meg selv og eget selvbilde må jeg gjøre ja, det gjør jeg alltid, på ulike områder. Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det betyr om kortet ble lagt riktig vei eller opp ned når du trakk det. Hvis alle kortene dine ligger samme vei, så er alle upright uansett, men om kortene er stokket med kort som ligger både opp og ned, spiller det en stor rolle for tolkningen om de blir lagt riktig vei eller opp/ned😊 Anonymkode: 7d3ac...016 Det er elementer som er positive og negative uansett hvilken vei kortene kommer, så i tilfelle at noe er et problem vil kortet beskrive nettopp det selv om det f.ex var et positivt kort som 'Solen' tenkes på i utgangspunktet er, hvis det f.ex er at man må skinne mest el. hvis man spør om hva problemet er - og utfra svaret til hun som fikk opp Keiserinnen og også spørsmålstillingen til ts vil det være naturlig å spørre om hvorfor og hva problemet er, så... Helt avhengig av spørsmålsstillingen. Det kan ikke være positivt hvis det er et problem, samme hva eller hvilken vei 'problemet' ligger. Endret 17. januar av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. januar #14 Del Skrevet 17. januar (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kjenner meg ikke igjen i at jeg sitter på en trone og forventer å bli servert oppmerksomhet. Ikke i det hele tatt. Men å jobbe med meg selv og eget selvbilde må jeg gjøre ja, det gjør jeg alltid, på ulike områder. Anonymkode: 7d3ac...016 Kortet viser nå uansett et ønske om beundring da/oppmerksomhet, eller noen som har makt f.eks (eller vil det når det svarer på hva som er problemet) så om du ikke akkurat forventer det så ønsker du det jo når du spør om hvorfor du ikke er så populær som du ønsker. Da ER det problemet, selv om du ikke innrømmer det for deg selv og kortene beskriver nå sakens kjerne for at folk skal kunne ta fatt i ting og kunne snu på tingene. Ikke alltid oppløftende, og noen ganger knallhardt, men de er nå der for å brukes til å kunne løse opp i ting og se seg selv, gi selvinnsikt i det indre følelsesliv, så... Flere kort kunne gitt flere nyanser til svaret da. Og det kunne jo vært verre ting enn DET, men lukke øynene for svar man ikke liker å få hjelper ikke i noen situasjoner. Sagt på en annen måte; når noen føler seg tilsidesatt er det kanskje å få opp Keiserinnen bare en følelse av å ikke bli sett og behandlet som det mennesket man føler man er selv og det er vel egentlig det du etterlyser fra gjengen? Kortet bekrefter bare det du sier du søker. Kortene er bare ekko av følelses og tankelivet til folk, og ofte det ubevisste også, men Keiserinnen bør ikke ligge på det ubevisste plan når det er å bli sett du ønsker av dem. Man behøver og skal da ikke tenke at eller ta ting helt bokstavelig da; det er ingen som tror at du mener at du er Keiserinne eller troner i bokstavelig forstand, men litt mer oppmerksomher ønsker du jo og Keiserinnen forteller jo om at 'det er noe i overkant' i forhold til om det hadde vært et mindre sterkt kort som forteller om slike ting, et fra Lille Arkana, som ikke viser seg så sterkt og voldsomt som Store Arkana men med noenlunde samme mening. Når det er sagt; om det ble lagt på som fremtid vil det uansett ikke betydd at noen ble Keiserinne i fremtiden, men at den man spådde tror det, håper det, ønsker det, er redd for det osv pr idag og det kan jo meget vel hende at folks ønsker går i oppfyllelse, men om situasjoner er noe vrange nå, så snur de gjerne ikke av seg selv så ikke allverdens gode kort for fremtid betyr noe som helst fordi alt har sine forutsetninger som må oppfylles for at ting skal skje eller ikke skje. Nå har jeg ikke noe inntrykk av at hun som trakk Keiserinnen la på fremtiden da, heldigvis må jeg si fordi hvis så er du fortsatt der at du ikke vet hvordan du skulle nå målet, ved å spørre hvori problemet ligger har man muligheter å nå det hvis man ikke bare avfeier svar man får. Nå bør du også tenke over at om spørsmålet var om hva en hel gruppe mennesker måtte føle for deg vil et eller alle kortene for den del ikke gi annet enn rot, fordi ingen vil tenke likt så for å vite hvorfor fra andres ståsted enn ditt er må man nesten spørre hver enkel om deres mening. Nå finnes ikke det en eneste klarsynt som kan spørre hele gjengen som de ikke vet hvem er om hva hver enkelt av dem føler for deg, vi vet ikke om det er 10 eller 50 engang, så da må man nesten bare ha navn på noen og se på hver av dem eller alle (som ingen hadde giddet tatt fatt på) ellers blir det bare tøys. Du kommer altså ikke lenger enn å få ekkoet av hvori problemet ligger, hos deg; at Keiserinnen og det kan bare i teorien bare være noe du føler - som henviser til at sånn er situasjonen i dag - sakens kjerne - så for å løse opp i den må du altså finne utav hvordan du skal få oppmerksomheten du ønsker og det er da logisk siden det er ditt problem at du ikke har løsningen - eller føler det slik, at du må finne ut hvordan få den og da må man nesten spørre dem det gjelder en og en, eller om det ikke går faktisk bare prøve å finne ut ved å tenke selv om man kan gjøre noe annerledes slik at 'problemet Keiserinnen' blir til at du føler du 'blir Keiserinnen' slik at problemet forsvinner. Første steg i å løse opp i problemer er faktisk å innrømme hva man har problemer med og du nekter jo på hva du selv skrev i åpningsinnlegget du har et problem med når du nekter for Keiserinnen. Og som sagt; at det er selve Keiserinnen tyder på for store forventninger og kanskje det bare er det som er svaret også; at de merker det at du 'ønsker' å være inkludert allerede på lik linje med en allerede etablert gruppe og 'forventer' å være en av dem allerede, at det føles litt 'mye'. Endret 17. januar av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Del Skrevet 17. januar Lawyam skrev (1 time siden): Kortet viser nå uansett et ønske om beundring da/oppmerksomhet, eller noen som har makt f.eks (eller vil det når det svarer på hva som er problemet) så om du ikke akkurat forventer det så ønsker du det jo når du spør om hvorfor du ikke er så populær som du ønsker. Da ER det problemet, selv om du ikke innrømmer det for deg selv og kortene beskriver nå sakens kjerne for at folk skal kunne ta fatt i ting og kunne snu på tingene. Ikke alltid oppløftende, og noen ganger knallhardt, men de er nå der for å brukes til å kunne løse opp i ting og se seg selv, gi selvinnsikt i det indre følelsesliv, så... Flere kort kunne gitt flere nyanser til svaret da. Og det kunne jo vært verre ting enn DET, men lukke øynene for svar man ikke liker å få hjelper ikke i noen situasjoner. Sagt på en annen måte; når noen føler seg tilsidesatt er det kanskje å få opp Keiserinnen bare en følelse av å ikke bli sett og behandlet som det mennesket man føler man er selv og det er vel egentlig det du etterlyser fra gjengen? Kortet bekrefter bare det du sier du søker. Kortene er bare ekko av følelses og tankelivet til folk, og ofte det ubevisste også, men Keiserinnen bør ikke ligge på det ubevisste plan når det er å bli sett du ønsker av dem. Man behøver og skal da ikke tenke at eller ta ting helt bokstavelig da; det er ingen som tror at du mener at du er Keiserinne eller troner i bokstavelig forstand, men litt mer oppmerksomher ønsker du jo og Keiserinnen forteller jo om at 'det er noe i overkant' i forhold til om det hadde vært et mindre sterkt kort som forteller om slike ting, et fra Lille Arkana, som ikke viser seg så sterkt og voldsomt som Store Arkana men med noenlunde samme mening. Når det er sagt; om det ble lagt på som fremtid vil det uansett ikke betydd at noen ble Keiserinne i fremtiden, men at den man spådde tror det, håper det, ønsker det, er redd for det osv pr idag og det kan jo meget vel hende at folks ønsker går i oppfyllelse, men om situasjoner er noe vrange nå, så snur de gjerne ikke av seg selv så ikke allverdens gode kort for fremtid betyr noe som helst fordi alt har sine forutsetninger som må oppfylles for at ting skal skje eller ikke skje. Nå har jeg ikke noe inntrykk av at hun som trakk Keiserinnen la på fremtiden da, heldigvis må jeg si fordi hvis så er du fortsatt der at du ikke vet hvordan du skulle nå målet, ved å spørre hvori problemet ligger har man muligheter å nå det hvis man ikke bare avfeier svar man får. Nå bør du også tenke over at om spørsmålet var om hva en hel gruppe mennesker måtte føle for deg vil et eller alle kortene for den del ikke gi annet enn rot, fordi ingen vil tenke likt så for å vite hvorfor fra andres ståsted enn ditt er må man nesten spørre hver enkel om deres mening. Nå finnes ikke det en eneste klarsynt som kan spørre hele gjengen som de ikke vet hvem er om hva hver enkelt av dem føler for deg, vi vet ikke om det er 10 eller 50 engang, så da må man nesten bare ha navn på noen og se på hver av dem eller alle (som ingen hadde giddet tatt fatt på) ellers blir det bare tøys. Du kommer altså ikke lenger enn å få ekkoet av hvori problemet ligger, hos deg; at Keiserinnen og det kan bare i teorien bare være noe du føler - som henviser til at sånn er situasjonen i dag - sakens kjerne - så for å løse opp i den må du altså finne utav hvordan du skal få oppmerksomheten du ønsker og det er da logisk siden det er ditt problem at du ikke har løsningen - eller føler det slik, at du må finne ut hvordan få den og da må man nesten spørre dem det gjelder en og en, eller om det ikke går faktisk bare prøve å finne ut ved å tenke selv om man kan gjøre noe annerledes slik at 'problemet Keiserinnen' blir til at du føler du 'blir Keiserinnen' slik at problemet forsvinner. Første steg i å løse opp i problemer er faktisk å innrømme hva man har problemer med og du nekter jo på hva du selv skrev i åpningsinnlegget du har et problem med når du nekter for Keiserinnen. Dette ble litt komplisert, skjønner at det ikke er «bare bare» å tolke tarot😅 Jeg googlet og fant en tolkning på kortet på Labyrinthos, derfor spurte jeg om dette med upright og reversed. Der tolkes kortet annerledes enn det dere skriver om her, men det står også ganske ulikt ut fra om kortet er upright eller reversed. Jeg nekter forresten ikke noen ting her, jeg skriver bare hva jeg kjenner meg igjen i og hva jeg ikke kjenner meg igjen. Det er vel også et poeng, at man skal kjenne etter hva som resonnerer? Lawyam skrev (1 time siden): når noen føler seg tilsidesatt er det kanskje å få opp Keiserinnen bare en følelse av å ikke bli sett og behandlet som det mennesket man føler man er selv og det er vel egentlig det du etterlyser fra gjengen? - som dette f.eks, det du skriver her resonnerer, men dette er langt fra det å sitte på en trone å forvente å bli servert, forvente å få oppmerksomhet. Sistnevnte kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg vil bare være en del av gjengen på lik linje med de andre. Det er alltid jeg i vennegjenger og i andre sosiale settinger som er den som tar vare på andre, og glemmer meg selv. Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. januar #16 Del Skrevet 17. januar (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette ble litt komplisert, skjønner at det ikke er «bare bare» å tolke tarot😅 Jeg googlet og fant en tolkning på kortet på Labyrinthos, derfor spurte jeg om dette med upright og reversed. Der tolkes kortet annerledes enn det dere skriver om her, men det står også ganske ulikt ut fra om kortet er upright eller reversed. Jeg nekter forresten ikke noen ting her, jeg skriver bare hva jeg kjenner meg igjen i og hva jeg ikke kjenner meg igjen. Det er vel også et poeng, at man skal kjenne etter hva som resonnerer? - som dette f.eks, det du skriver her resonnerer, men dette er langt fra det å sitte på en trone å forvente å bli servert, forvente å få oppmerksomhet. Sistnevnte kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg vil bare være en del av gjengen på lik linje med de andre. Det er alltid jeg i vennegjenger og i andre sosiale settinger som er den som tar vare på andre, og glemmer meg selv. Anonymkode: 7d3ac...016 Keiserinnen sitter på en trone og keiserinner blir servert og jeg har ikke skrevet et ord om at kortene må tas så bokstavelig som det, men det er essensen i kortet; litt her kommer jeg og jeg vil bli sett opp til. Det at du mener at vennegjenger og andre sosiale settinger er det du som tar vare på andre er fint nok det, men mener du at alle skal beundre deg for det og ta deg i mot med åpne ermer for det? Det har da ikke noe med din mottskelse som en fullverdig medlem i denne gruppen. Uten at du føles smothering da, som er en av Keiserinnens mer negative egenskaper. Men uansett; hvis du skal nekte for at problem kan ligge hos deg og forventer at problemer helst ligger i at gruppen ikke er så omsorgsfull som du er så forteller du jo egentlig om at du troner... Endret 17. januar av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Del Skrevet 17. januar Må legge til at disse folkene ikke kjenner meg så veldig godt enda da, så jeg vet jo ikke hvordan de ser på meg, om de ser på meg som en som sitter på tronen sin. Isåfall har de feiloppfattet hvem jeg er. Men jeg vet at min usikkerhet, som jeg prøver å skjule, kan gjøre at jeg kanskje virker vanskelig å komme inn på i starten. Men de som kjenner meg godt, kjenner meg som åpen og empatisk, en som er sånn som jeg beskrev i HI. Kanskje det er der det ligger da, at de kan oppfatte meg som en som er vanskelig å komme inn på? Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Del Skrevet 17. januar Lawyam skrev (3 minutter siden): Det at du mener at vennegjenger og andre sosiale settinger er det du som tar vare på andre er fint nok det, men mener du at alle skal beundre deg for det og ta deg i mot med åpne ermer for det? Selvfølgelig mener jeg ikke det, jeg skrev det bare fordi jeg ville få frem at jeg ikke er en som sitter på en trone og vil få servert. Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. januar #19 Del Skrevet 17. januar (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Må legge til at disse folkene ikke kjenner meg så veldig godt enda da, så jeg vet jo ikke hvordan de ser på meg, om de ser på meg som en som sitter på tronen sin. Isåfall har de feiloppfattet hvem jeg er. Men jeg vet at min usikkerhet, som jeg prøver å skjule, kan gjøre at jeg kanskje virker vanskelig å komme inn på i starten. Men de som kjenner meg godt, kjenner meg som åpen og empatisk, en som er sånn som jeg beskrev i HI. Kanskje det er der det ligger da, at de kan oppfatte meg som en som er vanskelig å komme inn på? Anonymkode: 7d3ac...016 Det ble bare lagt 1 kort. Keiserinnen står for morsrolle også, så du er kanskje litt mye 'mor' da enn venn... Endret 17. januar av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #20 Del Skrevet 17. januar Lawyam skrev (4 minutter siden): Det ble bare lagt 1 kort. Keiserinnen står for morsrolle også, så du er kanskje litt mye mor da enn venn... åja, mer mor enn venn ja😄 Nei, jeg tror ikke det. Jaja🙃 Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå