AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Kan noen trekke kort eller bruke klarsyn og se på det sosiale livet mitt? Jeg møter stadig triggere som går på dette å ikke føle seg bra nok, bli holdt utenfor osv. Hadde mye den følelsen som barn og i oppveksten, så ble det mye bedre i studietiden. Nå som voksen har jeg noen få gode venner, men når jeg prøver å bli del av en større gjeng, i f.eks en fritidsinteresse jeg begynte i, så blir jeg holdt utenfor. Ikke på en kald måte, de snakker med meg når vi møtes ukentlig på denne fritidsinteressen, men de lar meg ikke ta en del av vennegjengen, inviterer meg ikke med på ting de finne på sammen. Sånn var det også i et annet miljø jeg håpte å bli en del av. Føler dette er gamle triggere fra barndommen som kommer opp igjen. Her er jeg, voksen, men fortsatt skal jeg føle på den følelsen. Hva er det som skjer? Jeg anser meg selv som å være hyggelig og oppegående, empatisk, en god samtalepartner, tar vare på de rundt meg og har godt humør sammen med andre. Hvorfor skjer dette gang på gang? Føler meg alene og tilsidesatt. Hvordan ser dette ut i årene fremover? Anonymkode: 7d3ac...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå