AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Del Skrevet 13. januar Jeg har aldri hørt noen si at f.eks kommunikasjonsbransjen mangler folk. Det finnes av en eller annen grunn flust av kommunikasjonsarbeidere til å fylle de stillingene som finnes. Er det andre bransjer som har det på samme måte som kommunikasjonsbransjen? Anonymkode: 5caa3...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar De aller fleste egentlig. Helse- og omsorg har i noen tilfeller unntak, men selv her er det på grunn av dårlig miljø som får kvalifiserte folk til å slutte. Servicebransjen mangler også folk i sesonger. Mange av de utlyste stillingene i Norge er fake og blir besatt av venner og familiemedlemmer av de høyerestående. Anonymkode: 463d5...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar I følge Bergen kommune er det nok sykepleiere på jobb 🙄 Anonymkode: 5a164...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): I følge Bergen kommune er det nok sykepleiere på jobb 🙄 Anonymkode: 5a164...995 Kontroversiell mening, men det er ikke sykepleiere det er mangel på, det er dyktige helsefagarbeidere. Jeg har jobba mange steder de siste årene, og jeg blir satt til å fylle rollen til en helsefagarbeider, ikke en sykepleier. Jeg er drittlei av ikke å få være sykepleier, men jeg skjønner også hvorfor. Anonymkode: 79f3f...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar Politiet. Mannen min søkte jobb i flere år, holdt på å gi opp. Studievennene hans ble stuck i Finnmark, flere er der på femte-sjette året. Det er snakk om hundrevis og gjerne tusenvis av søkere på de fleste stillinger, med mindre noe har blitt MYE bedre de siste par årene. De mangler stillinger da. De er kraftig ubemannet over hele landet, men det står altså ikke på folk. Anonymkode: 3b388...54b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå