Gå til innhold

Hvilke bransjer mangler ikke folk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har aldri hørt noen si at f.eks kommunikasjonsbransjen mangler folk. Det finnes av en eller annen grunn flust av kommunikasjonsarbeidere til å fylle de stillingene som finnes. 

Er det andre bransjer som har det på samme måte som kommunikasjonsbransjen?

Anonymkode: 5caa3...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De aller fleste egentlig. Helse- og omsorg har i noen tilfeller unntak, men selv her er det på grunn av dårlig miljø som får kvalifiserte folk til å slutte. Servicebransjen mangler også folk i sesonger.

Mange av de utlyste stillingene i Norge er fake og blir besatt av venner og familiemedlemmer av de høyerestående.

Anonymkode: 463d5...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I følge Bergen kommune er det nok sykepleiere på jobb 🙄

Anonymkode: 5a164...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

I følge Bergen kommune er det nok sykepleiere på jobb 🙄

Anonymkode: 5a164...995

Kontroversiell mening, men det er ikke sykepleiere det er mangel på, det er dyktige helsefagarbeidere. Jeg har jobba mange steder de siste årene, og jeg blir satt til å fylle rollen til en helsefagarbeider, ikke en sykepleier. Jeg er drittlei av ikke å få være sykepleier, men jeg skjønner også hvorfor. 

Anonymkode: 79f3f...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Politiet. Mannen min søkte jobb i flere år, holdt på å gi opp. Studievennene hans ble stuck i Finnmark, flere er der på femte-sjette året. Det er snakk om hundrevis og gjerne tusenvis av søkere på de fleste stillinger, med mindre noe har blitt MYE bedre de siste par årene.

De mangler stillinger da. De er kraftig ubemannet over hele landet, men det står altså ikke på folk. 

Anonymkode: 3b388...54b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...