AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Fastlegen bare sukket og sa det var det merket med mest hormoner. Det var synd at jeg ikke tålte de lengre. Gynekologen mente en spiral kunne hjelpe, men jeg vet ikke om jeg takler mer blødninger. Har lest flere historier at folk blør mengder i månedsvis på spiral. Nå på yasmin er det heldigvis såpass lite at det er kontrolerbart, men faen det går på psyken løs!! Noen som har reagert på yasmin men har tålt noen andre merker? Jeg gikk helt fint på de i min ungdom, i årevis uten blødning. *grin* Anonymkode: 744c3...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Oppsøk gynekolog og sett inn en hormonspiral som feks Mirena, Jaydess eller Kyleena som har ulik mengde gestagen. Eller de hormonfrie spiralene Gynefix eller den som er rund (husker ikke navnet) Jeg har prøvd alt av prevensjonsmiddel og spiraler hjalp meg, både med og uten hormoner Anonymkode: fcbc9...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Jeg tåler ingenting og har måtte slutte på prevensjon. Yasmin var faktisk den første p-pilla jeg prøvde, opplevde heldigvis ikke blødninger (noe jeg opplevde med andre piller og prevensjon), men ble sinnsykt sulten på de og kvalm. Det er kobber spiral du tenker på angående blødninger tror jeg. Den anbefales IKKE til de som har opplevd ekstra blødninger av prevensjon før, da dette er en vanlig bivirkning. Hormonspiral mistet jeg mensen fullstendig etter 1-2mnd etter jeg satt den inn. Måtte dessverre fjerne da den ga meg mye smerter (spesielt under sex), ekstrem vond hormonell acne. Anonymkode: f8fa0...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Cerazette er mye brukt for å stoppe blødninger på samme måte som hormonspiral. Du bør undersøkes hos gynekolog, det er ikke normalt å blø så lenge. Anonymkode: 25322...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå