Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en fyr i litt over 2 år. Vi begge var i forhold da vi traff hverandre. Våre forhold endte, og vi ble sammen ganske fort etter at vi traff hverandre. Vi var ikke offisielle med det før nå nylig.

De første to årene har han vært utro mot meg ved to anledninger, løyet og holdt masse skjult for meg.

Samtidig har vi hatt mye fint sammen.. 

han sier at han har endret seg og vil vise meg, men at det tar tid og at jeg må være tålmodig.

Jeg elsker han, men, jeg vet ikke om jeg begår en stor tabbe med å bli.

er det noen der ute som kan gi råd?

Anonymkode: a0f71...ed7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tar utgangspunkt i dette:

"De første to årene har han vært utro mot meg ved to anledninger, løyet og holdt masse skjult for meg."

Så spør du deg selv om du vil leve slik, for han vil gjøre det igjen.

Anonymkode: 94318...d98

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

jeg vet ikke om jeg begår en stor tabbe med å bli.

Really?

Anonymkode: 387a9...0bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den rette?

Dette vet du jo. 

Nei.

Anonymkode: a4957...531

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere var begge to utro da dere møtte hverandre?

Og så har han fortsatt å være utro mot deg etter dette?

Han viser et mønster i sin utroskap, og da tenker jeg han er for umoden til at jeg hadde orket å kaste bort mer tid på ham. For det er jo ikke slik at denne typen utroskap "bare skjer" - han har bevisst løyet til deg og holdt mye skjult for deg. Da er han en mann som du ikke kan stole på.

Han vil gjerne ha en sjanse til - men jeg tipper det bare er du som skal gi ham den sjansen, mens han ikke har f.eks. tenkt å gå i terapi for å finne ut hvorfor han er notorisk utro, hvorfor han velger å være utro mot den han påstår å elske, hvorfor han lyver og skjulder masse for den han påstår å elske? Hva mener han at han har gjort for å endre seg - og hvorfor skulle du tro ham når han ikke er tilliten verdig? Har han i det hele tatt gitt deg en forklaring på alt? Har han unnskyldt seg og vært oppriktig lei seg?

En gang utro eller utro med én person, det kan man jobbe seg gjennom om man har et godt forhold i utgangspunktet. Men når det er gjentatte ganger... nei, da er det noe med den personen som gjør at den trenger bekreftelse, spenning eller hva som helst, og det er problemer den personen har i seg selv som gjør dette. Skal de bli dugelige partnere så må de i terapi og ikke minst innse hvor mye de ødelegger sine partnere når de holder på slik, og de må føle oppriktig anger og virkelig kjenne selv at det er vondt å forstå hvor vondt de har gjort partneren.

"Jeg har endret meg" virker på ingen måte troverdig all den tid han har skjult så mye fra deg og løyet mye til deg.

❤️

Anonymkode: ea2aa...2e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så han har vært utro siden dere ble et par?

Les det igjen....

Anonymkode: 204a6...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...