AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Del Skrevet 13. januar Hei Jeg har bursdag snart, og inviterer familien. Ikke runddag og ikke noen store greier, de kommer litt spredt alt etter som hva som passer på «kaffe» liksom. Hva serverer man i sånne tilfeller? Noe som er sunt, men ikke kjipt liksom? Anonymkode: 7492c...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Del Skrevet 13. januar Hadde servert det jeg vanligvis serverer og begrenset meg selv. Anonymkode: 1954a...c0b 26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar Tapas? Grillspyd (lage selv, ikke kjøp fulle av dextrose), en god salat, mini kjøttboller, rå selleristang, gulrot, agurk, paprika og blåmkål med avokado-dipp, hummus eller babaganoush… eller lavkarbokake, hjemmelaget iskrem uten sukker, alt etter hva slags diett du er på? Anonymkode: 25c4f...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Del Skrevet 13. januar Samme om du spiser kake denne anledningen, det er hva du gjør alle andre dagene som teller. Anonymkode: 63551...903 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 13. januar #5 Del Skrevet 13. januar Noen forslag: - gelé uten sukker - fruktspyd - yoghurtis - kesamfromasj m/bringebærsaus Eller lag kaker du ikke liker selv, men som andre vil like 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar Det du ser for deg å servere ved slike anledninger "resten av livet". Og heller øve deg på å ta riktige valg i situasjonen, slik de som er slanke gjør. I det ligger det å ta litt sunnere valg, å avstå fra noe, og å ikke overspise. Om tankegangen din er at du skal slanke deg, så tilbake til å spise som før, så vil du ikke lykkes. Eksempler for min del er at kaker, og brus, ikke er så viktig. Slikt spiser jeg aldri. Vi kan gjerne hente en Peppes, eller ha fredagstaco, men jeg topper ingen av delene med rømme. Og jeg spiser meg passe mett. Det er ikke slanking, men slike valg jeg må ta hver dag for å holde meg slank. Anonymkode: 44b52...ecf 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde servert det jeg vanligvis serverer og begrenset meg selv. Anonymkode: 1954a...c0b Dette. Det er den eneste slankeoppskriften som fungerer i lengden. Anonymkode: 0cd09...9a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 14. januar #8 Del Skrevet 14. januar Hadde servert det man vanligvis serverer. DU som er den som slanker deg, er den som må bruke hodet. Det er fullt mulig å gå ned i vekt, men likevel spise kake eller sjokolade i ny og ne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar Server vanlig mat og kake… Jeg gikk ned 10 kilo og spiste sjokoladen min hver dag. Totalen som teller, å du må kunne unne deg noe av og til ellers fungerer det ikke i lengden… Anonymkode: c0159...679 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde servert det jeg vanligvis serverer og begrenset meg selv. Anonymkode: 1954a...c0b Enig! I tillegg ville jeg laget en diger fruktsalat og servert med sukkerfri og vanlig vaniljesaus. Hvorfor? Fordi JEG elsker det og det pleier å bli tatt veldig godt imot. Appelsinene nå et sinnsykt gode, epler, druer, pærer og banan, det trenger ikke være mer fancy en det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanfranord Skrevet 14. januar #11 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei Jeg har bursdag snart, og inviterer familien. Ikke runddag og ikke noen store greier, de kommer litt spredt alt etter som hva som passer på «kaffe» liksom. Hva serverer man i sånne tilfeller? Noe som er sunt, men ikke kjipt liksom? Anonymkode: 7492c...593 Du får si du er på slankern i medhold til dette da du har invitert alle venner å kjære så er dem også på denne dag på diett. Fader ka tull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #12 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde servert det jeg vanligvis serverer og begrenset meg selv. Anonymkode: 1954a...c0b Enig. Hadde kanskje lagt inn en liten treningsøkt før selskapet og kost meg med et kakestykke med god samvittighet. Anonymkode: 35cf7...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #13 Del Skrevet 14. januar Slanking eller livsstilsendring?! Anonymkode: 2c7b1...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #14 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Server vanlig mat og kake… Jeg gikk ned 10 kilo og spiste sjokoladen min hver dag. Totalen som teller, å du må kunne unne deg noe av og til ellers fungerer det ikke i lengden… Anonymkode: c0159...679 Enig! Forskjell på jo-jo-slanking og livsstilsendring! Anonymkode: 2c7b1...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #15 Del Skrevet 14. januar Sjokolademousse er ikke så ille, eller er stort fruktfat med masse digg? 🥰 Kanskje kjøpe inn noe du ikke er så glad i selv? Det gjør jeg iblant, for eks rosinboller eller salt chips. Anonymkode: 6c8cf...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #16 Del Skrevet 14. januar Selvom du er på slankern så er vel ikke de på slankern?😂 Anonymkode: 69373...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #17 Del Skrevet 14. januar Jeg har gått ned 30 kg og koser meg ofte med søtsaker, elsker alt som er søtt. Kniper inn andre dager så det går i balanse. Har hatt bmi 19 i 6 år nå. Anonymkode: 6b183...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #18 Del Skrevet 14. januar Takk for mange gode svar! Til dere som bruker fritiden (håper for guds skyld ikke det er arbeidstiden dere bruker) på å komme med nedsettende kommentarer: Jeg lever et sunt og aktivt liv, er normalvektig men ja jeg er nå på en liten slankekur fordi jeg ønsker med noen pyntekilo ned 😉 Anonymkode: 7492c...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #19 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Takk for mange gode svar! Til dere som bruker fritiden (håper for guds skyld ikke det er arbeidstiden dere bruker) på å komme med nedsettende kommentarer: Jeg lever et sunt og aktivt liv, er normalvektig men ja jeg er nå på en liten slankekur fordi jeg ønsker med noen pyntekilo ned 😉 Anonymkode: 7492c...593 Håper du lykkes med prosjektet ditt 🥰 Ikke ta deg nær av kritiske kommentarer, det er alltid noen som må vri og vende på ting i verste mening 🙂 Anonymkode: 6c8cf...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #20 Del Skrevet 15. januar Ville laget til blomkål, gulrot og agurk med ulike dipper til. Fruktsalat. Sjokoladekake! Noen lefseruller. Nam. Anonymkode: 5b04c...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå