AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:52 #1 Del Skrevet mandag kl 22:52 I 2025 skal jeg utfordre meg selv til å få mer selvtillit og utfordre meg selv sammen med mannen min. Vi har vært sammen med i 22 år, og vi har fire barn sammen. Barna begynner å bli store, så vi har mer tid til hverandre. Jeg har kjøpt inn flere sexy undertøy på nettet, pisk, øyebånd, brystklyper, håndjern, butplug, masturbator til han... er klar for å teste ut litt mer enn det kjedelige vanlige! Vi skal på kjærestetur snart, en hel helg i Oslo. Tenker å ha på strømpebukse med åpent underliv, uten truse, under en sexy kjole og gjøre han oppmerksom på dette når vi sitter ved bordet ved restauranten. Noen forslag til ting jeg kan gjøre? Anonymkode: 09b3b...654 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:35 #2 Del Skrevet i går, 00:35 Angående åpent underliv - hadde du satt pris på å sitte på en stol der 64-årige Gunnar hadde sittet kledd ut som en underbukseløs Donald Duck? I naturistmiljøer der man går naken rundt, har man alltid med et håndkle til å sitte på. Alltid. Gå gjerne med åpent underliv, men ta med et underlag som man legger over stolen. Anonymkode: c2344...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Er dette sant, så er det imponerende. Men jeg tviler. Vi er i tilsvarende situasjon på hjemmefronten, men fortsatt når vi skal på "kjærestetur", så skal kona sove. Vi har flere ganger vært på tur uten barn, hotell og wine&dine, og det har blitt absolutt ingenting på meg. Blir så sinnsykt skuffet, kanskje aller mest fordi det åpenbart ikke bryr henne. Anonymkode: 427e7...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Ble skuffa... Leste overskriften (nei du vet ikke kategori før man går inn på tråden) og tenkte så gøy, her skal det kanskje hoppes i fallskjerm etc... Akk nei... Sexleketøy ja. Janei kos dere. Har dere ikke snakket om det på forhånd er det ikke sikkert det blir gøy. Også er det litt viktig å få selvtilliten FØR man hopper til køys med masse leketøy. Det er mye kleine situasjoner som kan oppstå med alt av disse leketøyene og, så her håper jeg dere virkelig har kommunisert på forhånd. Anonymkode: 64de1...f6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Angående åpent underliv - hadde du satt pris på å sitte på en stol der 64-årige Gunnar hadde sittet kledd ut som en underbukseløs Donald Duck? I naturistmiljøer der man går naken rundt, har man alltid med et håndkle til å sitte på. Alltid. Gå gjerne med åpent underliv, men ta med et underlag som man legger over stolen. Anonymkode: c2344...181 Har aldri sagt at jeg skulle sitte å gni underlivet på stolen, skal ha kjole på, skal da ikke trekke den opp på magen ved bordet om du fryktet det 😂 Anonymkode: 09b3b...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er dette sant, så er det imponerende. Men jeg tviler. Vi er i tilsvarende situasjon på hjemmefronten, men fortsatt når vi skal på "kjærestetur", så skal kona sove. Vi har flere ganger vært på tur uten barn, hotell og wine&dine, og det har blitt absolutt ingenting på meg. Blir så sinnsykt skuffet, kanskje aller mest fordi det åpenbart ikke bryr henne. Anonymkode: 427e7...9bf Dette er ikke noe å tvile på, det er helt sant! Har selv slitt med sexlysten i mange år, men tror dette har heng sammen med at man har hatt små barn, vært sliten og egentlig bare hatt nok med å overleve. Nå har jeg bikket 40 år, barna er store og sexlysten har nesten tatt litt overhånd det siste året, blir bare kåtere og kåtere. Pleier å ha kjæreste tur på the well når vi er i Oslo, full pakke med spa, hotell og middag. Pirrende å være nakne sammen en hel dag, blir vi for kåte går vi på hotellrommet for oss selv. Er noe med å oppleve partneren litt på nytt, kommunisere fantasier og behov, bli trygge på hverandre. Vi har vært sammen i over 20 år, men er egentlig først det siste året jeg kan si at jeg føler at vi nå begynner å bli fullstendig trygg på hverandre, og det har åpnet en ny verden for oss. Jeg elsker at han tar litt overhånd og viser hva han vil, gjerne låser meg fast, suger og biter meg i brystene, gir meg oralsex… har også begynt å utforske litt annet som analplug, merkelig nok så elsker jeg det og følelsen det gir når han trenger inn i meg. Skjønner godt at du blir skuffet om du har en forventning og kanskje er veldig kåt selv? Har du forsøkt å snakke med henne om dette på forhånd? Bygd opp stemningen? Mannen min kunne nok skrevet akkurat det samme som deg for noen år siden, men vi ser i ettertid at vi kommuniserte veldig dårlig. Han hadde store forventninger hver gang vi skulle på kjæreste tur, jeg var sliten og gledet meg til å kose meg med god mat og hvile. Følte ofte på et ekstremt press fra han som ødela min lyst, han sa aldri noe, men jeg følte på presset og stemningen. Hadde han kanskje snakket med meg på forhånd, fortalt om sine forventninger og behov, så hadde vi kanskje kunnet bygget opp denne forventningen og spenningen sammen. Vil i alle fall anbefale deg å snakke med din kjære ❤️ Parterapi har vært mye av nøkkelen vår, da vi var på tur å gå fra hverandre. Nå er vi mye bedre på å kommunisere, og har det så bra som vi ikke har hatt det siden vi var nyforelsket 😊 Hva kunne du tenke deg at hun gjorde på en kjæreste tur sammen med deg? Anonymkode: 09b3b...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ble skuffa... Leste overskriften (nei du vet ikke kategori før man går inn på tråden) og tenkte så gøy, her skal det kanskje hoppes i fallskjerm etc... Akk nei... Sexleketøy ja. Janei kos dere. Har dere ikke snakket om det på forhånd er det ikke sikkert det blir gøy. Også er det litt viktig å få selvtilliten FØR man hopper til køys med masse leketøy. Det er mye kleine situasjoner som kan oppstå med alt av disse leketøyene og, så her håper jeg dere virkelig har kommunisert på forhånd. Anonymkode: 64de1...f6b Hoppe i fallskjerm i et seksualitet forum? Tror kanskje du er på feil plass 😉 Hver sin smak… tror ikke det blir kleint for vår del, har en fantastisk sex, har snakket sammen og jeg vet at dette er noe mannen er komfortabel med. Det er mer jeg som har vært tilbaketrukket, sjenert og litt redd for å utfordre meg selv. Men det vi har gjort til nå har jeg elsket! Og jeg er åpen for å teste det meste (ikke bæsj, tiss, ekstrem bdsm ol.) innenfor trygge rammer der vi har en regel om at stopp betyr stopp og er helt ok. Anonymkode: 09b3b...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): I 2025 skal jeg utfordre meg selv til å få mer selvtillit og utfordre meg selv sammen med mannen min. Vi har vært sammen med i 22 år, og vi har fire barn sammen. Barna begynner å bli store, så vi har mer tid til hverandre. Jeg har kjøpt inn flere sexy undertøy på nettet, pisk, øyebånd, brystklyper, håndjern, butplug, masturbator til han... er klar for å teste ut litt mer enn det kjedelige vanlige! Vi skal på kjærestetur snart, en hel helg i Oslo. Tenker å ha på strømpebukse med åpent underliv, uten truse, under en sexy kjole og gjøre han oppmerksom på dette når vi sitter ved bordet ved restauranten. Noen forslag til ting jeg kan gjøre? Anonymkode: 09b3b...654 Du må virkelig tease han, sett på han håndjern, peil pisk, masturbatoren og butplugen på han. Han vil eksplodere i de sykeste orgasmer. Husk på lydtett rom, her kommer han til å skrike å stønne som gal😅 Anonymkode: 77243...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen forslag til ting jeg kan gjøre? Leketøy og klær er vel og bra, men det som virkelig gjør vårt sexliv, er åpenheten til å snakke om det, og dele fantasier. Det samme under akten; ingen ting er forbudt å si eller ønske seg, så lenge det ikke snakker partneren ned. Av de mengdene med leketøy vi har, så er det lite som blir brukt. Buttplug og dildo i ny og ne, og så womanizeren, som er et supert verktøy. Anonymkode: bd704...f71 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Leketøy og klær er vel og bra, men det som virkelig gjør vårt sexliv, er åpenheten til å snakke om det, og dele fantasier. Det samme under akten; ingen ting er forbudt å si eller ønske seg, så lenge det ikke snakker partneren ned. Av de mengdene med leketøy vi har, så er det lite som blir brukt. Buttplug og dildo i ny og ne, og så womanizeren, som er et supert verktøy. Anonymkode: bd704...f71 Takk, er egentlig der vi er… har ikke vært det tidligere, men er noe som har utviklet seg det siste året. Dermed har det kommet frem at vi begge ønsker å teste ut litt og spice opp sexlivet litt etter 23 år sammen. Ikke hver gang, men en gang i blant, men vi er litt ferske i det å teste ut leketøy ol. 🙈 Har begge testet buttplug. Vi begge foretrekker den på meg, gav en kriblende følelse, og han liker at den er med på å gjøre det ekstra trangt. Womenizer er fantastisk! Han elsker å se meg bruke den, og jeg får kraftige orgasmer, gjerne flere på rad. Anonymkode: 09b3b...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Leketøy og klær er vel og bra, men det som virkelig gjør vårt sexliv, er åpenheten til å snakke om det, og dele fantasier. Det samme under akten; ingen ting er forbudt å si eller ønske seg, så lenge det ikke snakker partneren ned. Av de mengdene med leketøy vi har, så er det lite som blir brukt. Buttplug og dildo i ny og ne, og så womanizeren, som er et supert verktøy. Anonymkode: bd704...f71 Dette er frihet i et forhold det. Herlig 👏👏👏👏. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): ...... er klar for å teste ut litt mer enn det kjedelige vanlige! Vi skal på kjærestetur snart, en hel helg i Oslo. Tenker å ha på strømpebukse med åpent underliv, uten truse, under en sexy kjole og gjøre han oppmerksom på dette når vi sitter ved bordet ved restauranten. Noen forslag til ting jeg kan gjøre? Anonymkode: 09b3b...654 Lett: Bare fortell han om det mens dere sitter der, be han poppe en blå på vei tilbake til hotellet og dermed er en super helkveld i boks😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå