AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Skrevet 13. januar Ser det er en bolig på finn som har gjort dette, visste ikke at dette var lovlig. Betyr det at alle med enebolig kan gjøre det samme? Anonymkode: b9fc3...941
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Skrevet 13. januar Hvis man har tillatelser i orden så kan man det. Anonymkode: c7bae...2d5
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Skrevet 13. januar Skjønner ikke helt hva du mener Men selv hadde jeg hus som ble tilbakeført til 2 mannsbolig, så jeg solgte først den delen jeg ikke bodde i, og så solgte den delen jeg bodde i etterpå Fins flere boliger som går som tomannsbolig og da kan en jo selge ene delen Anonymkode: 283fa...28d 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar Kan ikke så mye om det, men de må vel ha fått det godkjent som en egen seksjon? Anonymkode: da47b...595 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Skrevet 13. januar Du kan søke om å bygge om huset ditt til tomannsbolig i forskjellige varianter ja. Men det er ikke sikkert du får det godkjent. Anonymkode: a1881...d29 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan ikke så mye om det, men de må vel ha fått det godkjent som en egen seksjon? Anonymkode: da47b...595 Jepp. Hvis man seksjonerer ut leiligheten som en egen boenhet, så kan denne selges. Anonymkode: 58002...1d1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå