AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Møtt en fyr 1 gang. Nå er han åpenbart stormende forelsket! Vi har lagt sammen og har snakket sammen hver dag på tlf siden. Nå vil han besøke meg hele tiden, forteller at han aldri har møtt en så fin jente, aldri følt en så god kjemi med noen. Snakker om meg til kollegaer og sier jeg er så flott. Sier jeg er egt langt over hans liga, og ser på muligheter for å planlegge fremtiden sammen. Altså han er så inn i helve*e intens at jeg blir skremt. Livredd for at det er lovebombing, men dette her er en skikkelig bygdegutt. Rolig og gammeldagse verdier, så får ikke helt inntrykket av at han er typen som lovebomber. Men ja… litt red flag å være såååå på etter kun 1 døgn sammen og noen tlf samtaler.. Anonymkode: b99b8...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Det høres skikkelig ut som lovebombing. Anonymkode: 92342...89a 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Handler jo ikke om han er fra bygd eller by, hvorvidt man love-bomber. Det handler om personen. Han kan også være desperat eller dårlig kontroll på følelser med manglende sosiale antenner. Anonymkode: e6123...04a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres skikkelig ut som lovebombing. Anonymkode: 92342...89a Han er ung og har aldri vært i et forhold før til info. Hatt litt helge kjærester, men ikke noe mer enn det. Anonymkode: b99b8...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er ung og har aldri vært i et forhold før til info. Hatt litt helge kjærester, men ikke noe mer enn det. Anonymkode: b99b8...4e8 Det spiller ingen rolle. Anonymkode: 92342...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Uerfarne kan gjøre dette. Men det er stort sett et rødt flagg. Si til han at ha skremmer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Møtt en fyr 1 gang. Nå er han åpenbart stormende forelsket! Vi har lagt sammen og har snakket sammen hver dag på tlf siden. Nå vil han besøke meg hele tiden, forteller at han aldri har møtt en så fin jente, aldri følt en så god kjemi med noen. Snakker om meg til kollegaer og sier jeg er så flott. Sier jeg er egt langt over hans liga, og ser på muligheter for å planlegge fremtiden sammen. Altså han er så inn i helve*e intens at jeg blir skremt. Livredd for at det er lovebombing, men dette her er en skikkelig bygdegutt. Rolig og gammeldagse verdier, så får ikke helt inntrykket av at han er typen som lovebomber. Men ja… litt red flag å være såååå på etter kun 1 døgn sammen og noen tlf samtaler.. Anonymkode: b99b8...4e8 Hva har dere lagt sammen? To og to? Anonymkode: b0b7c...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Love bombing er ufordragelig moderne begrep. Mannen er forelsket. Anonymkode: b1efd...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå