AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Nærmer meg 43 år. Fjernet spiralen for 2 år siden. Har fått en voldsom sexlyst de siste månedene. Mannen holder ikke helt tritt med lysten så de gangene vi har sex så verker det i kroppen etter mer. Kjenner jeg blir nærmest gal! Hvordan "holder" dere andre ut? Jeg synes ikke onani hjelper på "frustrasjonen". Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Anonymkode: 63e3c...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nærmer meg 43 år. Fjernet spiralen for 2 år siden. Har fått en voldsom sexlyst de siste månedene. Mannen holder ikke helt tritt med lysten så de gangene vi har sex så verker det i kroppen etter mer. Kjenner jeg blir nærmest gal! Hvordan "holder" dere andre ut? Jeg synes ikke onani hjelper på "frustrasjonen". Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Anonymkode: 63e3c...722 Har det akkurat som deg! Fjernet spiralen og min naturlige sexlyst kom tilbake for fullt da jeg var 43, er nå 48 og har det fortsatt sånn heldigvis! Anonymkode: 5b9f2...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har det akkurat som deg! Fjernet spiralen og min naturlige sexlyst kom tilbake for fullt da jeg var 43, er nå 48 og har det fortsatt sånn heldigvis! Anonymkode: 5b9f2...3ff Ja vi skal kanskje være glade for at lysten er der 😅 Men..det er så frustrerende også! 🙈 Iallefall når mannen her ikke har like ofte lyst som meg 😆 Anonymkode: 63e3c...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Things that never happened. Mann 41. Anonymkode: fe4be...294 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Things that never happened. Mann 41. Anonymkode: fe4be...294 Selv om dette ikke er din erfaring så betyr det ikke at det finnes slike tilfeller 😉 Min mann har en annen erfaring enn deg ✌️😊 Anonymkode: 63e3c...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Things that never happened. Mann 41. Anonymkode: fe4be...294 Tusenvis av kvinner som har det slik, som TS skildrer hverdagen her i Norge. Årsaken er at hormonbasert prevensjonsmiddel, skrur av den naturlige testosteron produksjonen.. Derfor lav sexlyst.. Når spiralen fjernes, våkner sexlysten til liv igjen. Enkelte kvinner kan få nymfomatiske tilstander, har jeg selv erfart mange ganger. Så at en mann med normal sexlyst, ikke klarer å henge med i sexen er ikke såå rart. Problemløseren for mannen er vel å ha sex uten penetrering, selv om pikken er soft.. Altså han kan utføre orale gleder og fingermassasje.. Dette ble vår løsning.. Jeg elsker jo smaken av oralen, strukturen på tunga, fingermassering og høre på godlyder fra kvinnen. Så dette økte min sexlyst betraktelig. Så mottoet mitt er ikke å snu ryggen til kvinnen, det gir ingen sexlyst😉 Btw: Samliv og Sexliv = Teamwork.. uten samarbeid er det ingenting som fungere💞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er også 43 år, har ikke brukt noe prevensjon på 3 år. Har null sexlyst. Er selv glad for det da😆 Høres slitsomt ut for både deg og han. Anonymkode: ef1c2...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja vi skal kanskje være glade for at lysten er der 😅 Men..det er så frustrerende også! 🙈 Iallefall når mannen her ikke har like ofte lyst som meg 😆 Anonymkode: 63e3c...722 Økt sexlyst.. Føler du mere kjærlighet med at du blir mere glad i mannen da, selv om han ikke strekker til? eller er det bare fordi orgasmene etter endt nytelse, slipper frustrasjonen en liten stund? Er det bare penetrering som er tingen? Eller kan mannen utføre oral og fingermassasje som en kompensasjon? 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Bamseklemmer skrev (42 minutter siden): Økt sexlyst.. Føler du mere kjærlighet med at du blir mere glad i mannen da, selv om han ikke strekker til? eller er det bare fordi orgasmene etter endt nytelse, slipper frustrasjonen en liten stund? Er det bare penetrering som er tingen? Eller kan mannen utføre oral og fingermassasje som en kompensasjon? 🤭 Føler mer kjærlighet for mannen selv om han ikke har lyst på sex like ofte som meg. Vi spøker litt om det, at jeg plutselig har blitt som en 20-åring igjen 😅 Når jeg skriver frustrasjon så er det en seksuell frustrasjon og ikke frustrasjon over mannen, om det ga mening. Kåthet må jo være noe som kan drive ett menneske til vanvidd tenker jeg. Gode forslag du kommer med! Har faktisk ikke tenkt på det en gang. Jeg er vel kanskje litt redd for å ta plass. Sex for oss har alltid vært at det involverer oss begge, at han blir hard og at det blir penetrering. At det bare er jeg som skal ligge der og bli tilfredsstilt er en veldig uvanlig tanke og jeg vet ikke om jeg får slappet av. Og det handler nok mer om meg enn om mannen min, bare så det er sagt. Men godt forslag! Må bare venne meg til tanken først 😅 Og jobbe litt med meg selv 😊 Anonymkode: 63e3c...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nærmer meg 43 år. Fjernet spiralen for 2 år siden. Har fått en voldsom sexlyst de siste månedene. Mannen holder ikke helt tritt med lysten så de gangene vi har sex så verker det i kroppen etter mer. Kjenner jeg blir nærmest gal! Hvordan "holder" dere andre ut? Jeg synes ikke onani hjelper på "frustrasjonen". Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Anonymkode: 63e3c...722 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Things that never happened. Mann 41. Anonymkode: fe4be...294 Er 43 og han 49. Har fremdeles spiral, men påvirker ikke sexlysten. Har alltid hatt enorm appetitt på sex og kjæresten får gjennomgå. Heldigvis klarer han noenlunde å holde tritt, men om han er sliten så bruker han munn og fingre for å tilfredsstille meg 🤭 Har vi tid så elsker jeg morgensex. Og hver kveld når vi legger oss vil jeg ha han. Ellers elsker jeg å ta på han og kjenne på han i løpet av dagen. Anonymkode: 6083d...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Føler mer kjærlighet for mannen selv om han ikke har lyst på sex like ofte som meg. Vi spøker litt om det, at jeg plutselig har blitt som en 20-åring igjen 😅 Når jeg skriver frustrasjon så er det en seksuell frustrasjon og ikke frustrasjon over mannen, om det ga mening. Kåthet må jo være noe som kan drive ett menneske til vanvidd tenker jeg. Gode forslag du kommer med! Har faktisk ikke tenkt på det en gang. Jeg er vel kanskje litt redd for å ta plass. Sex for oss har alltid vært at det involverer oss begge, at han blir hard og at det blir penetrering. At det bare er jeg som skal ligge der og bli tilfredsstilt er en veldig uvanlig tanke og jeg vet ikke om jeg får slappet av. Og det handler nok mer om meg enn om mannen min, bare så det er sagt. Men godt forslag! Må bare venne meg til tanken først 😅 Og jobbe litt med meg selv 😊 Anonymkode: 63e3c...722 Ha ha.. da har dere en utmerket bra tone, når dere kan spøke.. Er ikke det hærlig? Jeg tenkte: Det er jo ikke alle menn som forstår dette med on/off med hormonene og sexlyst. Mannen din har kanskje fått med seg, hvorfor du er kåtere enn normalt. Egentlig er det jo bedre at du er kåt enn ikke-kåt, for det blir som oftes mere kroppskontakt og kyssing når du er kåt🥰 Det gjør noe med menn, kjenner jeg opå meg selv.. Sexlysten min blir påvirket av kos og klem i hverdagen, derfor knirker senga litt ekstra når vi legger oss. Sexlysten er litt pussig.. vanligvis er den ikke der, men kommer av kyssing og ektefølt kjærlighet. Så jo.. jeg synes det er svært opphissende å kysse.. vipps så vokser den uten å gi seksuell stimuli. Når jeg tenker meg om, så er jo dette med hard ereksjon som er deilig å kjenne på.. for det er deilig å være kåt. Når jeg er sammen med en kvinne med lite sexlyst, kan jeg fint klare meg alene når jeg har høy sexlyst.. Det viktigste er faktisk å spøke litt, for ulik sexlyst fører ofte til krøll i samlivet også.. Men de kloke spøkefulle løser altså problemene på en annen måte👍 Jeg leser hva du skriver.. du har ingenting å frykte, jeg synes du gjør mye bra for forholdet. Kyss og kos øker sexlysten hans også, og en bekreftelse på at alt er "Good" mellom dere, er igrunn godt samarbeid💞 Hvis han blir slapp underveis i sexen, kan det komme av vått og varmt "inneklima"😅 Tipset mitt er å vaske pikken i lunkent vann, da vil porene rense seg og tilføre ny luft.. Pjoing pjoing.. så står den igjen klar for nye øvelser😉 Takk for at du skriver så vennlig og klokt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Slike tråder som dette gjør meg syk av misunnelse!!! Hva galt har jeg gjort for å ende opp med den tørrpinnen av en gørrkjedelig kjerring som jeg har gjort? Anonymkode: 12ce2...047 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Har det likt men har spiral og har ikke kjæreste, så vær glad du har tilgang til sex😅 Kvinne 44. Anonymkode: cdf77...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Slike tråder som dette gjør meg syk av misunnelse!!! Hva galt har jeg gjort for å ende opp med den tørrpinnen av en gørrkjedelig kjerring som jeg har gjort? Anonymkode: 12ce2...047 Da tenker jeg du enten må gå inn i deg selv om hvorfor det har blitt sånn med tiden eller om det er på tide å bryte ut når du snakker så nedsettende om livs partneren din... Anonymkode: 6083d...f3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har det på samme måte, men jeg har spiral da. Er kåt nesten hele tiden og onanering hjelper litt, men det blir ikke samme tilfredstilllelse som ved sex med en mann. Heldigvis har jeg samboer som liker sex også, men det er definitivt jeg som hinter mest om sex. Føler meg desperat kåt til tider og synes nesten alle mann jeg møter er kjekke. Men er naturligvis ikke utro eller noe sånt k42 Anonymkode: 70821...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Da tenker jeg du enten må gå inn i deg selv om hvorfor det har blitt sånn med tiden eller om det er på tide å bryte ut når du snakker så nedsettende om livs partneren din... Anonymkode: 6083d...f3d Ja, skylden fordeles alltid slik. Anonymkode: fe4be...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nærmer meg 43 år. Fjernet spiralen for 2 år siden. Har fått en voldsom sexlyst de siste månedene. Mannen holder ikke helt tritt med lysten så de gangene vi har sex så verker det i kroppen etter mer. Kjenner jeg blir nærmest gal! Hvordan "holder" dere andre ut? Jeg synes ikke onani hjelper på "frustrasjonen". Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Anonymkode: 63e3c...722 Jeg har aldri hatt spiral. Sexlysten er rimelig høy og har alltid vært det. For min del så tar onani den største bøygen. Det har gått litt i perioder for min del. Jeg har en veldig livlig fantasi 😂 Så det hjelper syns jeg. Onanerer så mye jeg har lyst og orker... Noveller synes jeg er fint å lese. Prøvde noen podcaster med dirtytalk, men kjente at det ble helt feil for min del. Anbefaler Calender Girl bøkene om ikke du har lest de, om du klarer å konsentrere deg, ellers er noveller fint. Du kan jo prøve å skrive dine egne? Det kan hjelpe å sette ord på fantasier. Det er gøy med høy lyst. Nyt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Det finnes bare en quick fix når kvinne i 40-årene har blitt så kåt at mannen hennes ikke klarer å tilfredsstille henne: "ta med en ekstra mann til opp i sengen" Det både øker sexen for kvinnen og øker mannens sexlyst. Legg det frem for mannen din som noe du har lest om her. Kanskje han er som veldig andre menn i form av å tenne mer på at partneren har sex med andre enn noe annet. Anonymkode: 628a2...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Kjæresten på 55, er den kåteste dama jeg har møtt. Hun fjernet spiralen en stund etter at vi møtte hverandre, men det utgjorde ingen forskjell der. Det stikker ikke lengre da. Det er synd med alle dem som mister lysten, men jeg priser meg lykkelig for å oppleve en slik kvinne her i livet. Anonymkode: dae0f...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes bare en quick fix når kvinne i 40-årene har blitt så kåt at mannen hennes ikke klarer å tilfredsstille henne: "ta med en ekstra mann til opp i sengen" Det både øker sexen for kvinnen og øker mannens sexlyst. Legg det frem for mannen din som noe du har lest om her. Kanskje han er som veldig andre menn i form av å tenne mer på at partneren har sex med andre enn noe annet. Anonymkode: 628a2...9ed For ei som vil ha oftere og mer, så skal det mer til enn en sporadisk trekant. Det må være en tilgjengelig mann, i nabolaget! Anonymkode: dae0f...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå