Jenta_fra_bygda Skrevet 13. januar #1 Del Skrevet 13. januar Har dere noen tips om frisører eller privatpersoner som gjør brudestyling eller som ønsker å prøve seg? Evt egne erfaringer på hvordan dere løste looken til deres bryllup. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar (endret) Her satte en venninne mitt opp, hun er utdannet frisør, men jobbet da ikke med det. Er vanlig rundt meg at en bruker en venninne til det, siden flere er veldig gode på det, og har litt erfaring. Anbefaler å kjenne godt etter hva du liker og føler deg vel med. Jeg var ikke helt fornøyd selv, men siden det var en venninne så sa jeg ikke så mye. Hadde nok sagt mer til en frisør (på jobb). Ulike folk/frisører har også ulike stiler, så sjekk også hva de har gjort tidligere og få litt anbefalinger. Er jo vanlig med en prøve eller to før, og da bør en være tydelig om det er noe en ikke helt liker. Igjen jeg var ikke så tydelig der selv, så ikke min venninnes feil. Det var rett og slett ikke helt meg, og ble feil uttrykk. Lykke til 😊 Endret 14. januar av Daisy-love Så det stod i tittelen hvor 🤣😎🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar Sjekk ut nabostlisten.no får å få opp endel stylister. Der kan du søke på området du er i og se hva ulike tilbyr. Ellers blir det jo å kontakte frisørsalonger. Anonymkode: fb42b...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå