AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Skrevet 13. januar Inspirert av andre tråder her på forumet. Det ser ut til at deepthroat anses som ganske vanlig sex, mens ass to mouth fordømmes.. hvorfor? Unnskyld de engelske ordene.. lurer også på om disse formene for sex er noe flere yngre enn eldre menn er opptatt av? Anonymkode: 68475...4c7
Stor pike Skrevet 13. januar #2 Skrevet 13. januar Slikke rumpe og rett på kyss??!! Så usedvanlig ekkelt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Skrevet 13. januar Stor pike skrev (1 minutt siden): Slikke rumpe og rett på kyss??!! Så usedvanlig ekkelt. Ja at han tar meg analt og så suger jeg til han kommer i munnen min etterpå. Ts Anonymkode: 68475...4c7
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Inspirert av andre tråder her på forumet. Det ser ut til at deepthroat anses som ganske vanlig sex, mens ass to mouth fordømmes.. hvorfor? Unnskyld de engelske ordene.. lurer også på om disse formene for sex er noe flere yngre enn eldre menn er opptatt av? Anonymkode: 68475...4c7 Fordi ingen gidder å spise sin egen dritt. Man kan også bli syk av det. Anonymkode: 0ea4a...00e 3 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Skrevet 13. januar Fordi ass to mouth (og til vagina for så vidt) er noe som kan spre sykdom. Dette er altså en risiko for mottaker, og ikke bare dominerende/underkastelse, men direkte farlig å gjøre. Siden oftest kvinnen er den som da tar i mot i munnen (eller vagina) så er det hun som utsettes for bakterier og mulige sykdommer. Skal man ha sex som utfordrer maktforhold og underkastelse, så må man gjøre det i trygge rammer. Ass to mouth er ikke trygt. Anonymkode: 80e62...2a1 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar #6 Skrevet 13. januar Assa, fordi det siste ikke handler om sex. Å spise sin egen avføring handler kun om å bli dominert eller undertrykket. Litt som om mannen ber deg spise din egen oppkast etter at han presset penisen så langt inn i halsen at du spyr. Det er bare vemmelig, og menn som tenner på sånne ting er ikke normale i hodet. Sex skal være deilig, gi begge parter nytelse og være trygt. Det kan gjerne være spennende, og også skittent og svett. Men det skal ikke være helseskadelig. Tarmbakterier kan gi både alvorlig sykdom og infeksjon, og har såklart ingenting med sex å gjøre. Anonymkode: 0410c...4e7 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar #7 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Assa, fordi det siste ikke handler om sex. Å spise sin egen avføring handler kun om å bli dominert eller undertrykket. Litt som om mannen ber deg spise din egen oppkast etter at han presset penisen så langt inn i halsen at du spyr. Det er bare vemmelig, og menn som tenner på sånne ting er ikke normale i hodet. Sex skal være deilig, gi begge parter nytelse og være trygt. Det kan gjerne være spennende, og også skittent og svett. Men det skal ikke være helseskadelig. Tarmbakterier kan gi både alvorlig sykdom og infeksjon, og har såklart ingenting med sex å gjøre. Anonymkode: 0410c...4e7 Tror du har misforstått lille venn. Det er så deilig når typen tar meg i toern. Når det er sagt så slikker jeg ikke etter han har vært der Anonymkode: 27c70...a29
AnonymBruker Skrevet 14. januar #8 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du har misforstått lille venn. Det er så deilig når typen tar meg i toern. Når det er sagt så slikker jeg ikke etter han har vært der Anonymkode: 27c70...a29 Dette er definitivt skrevet av en mann. Lille venn, typen, toeren, slikke etterpå. Dessuten misforsto du innlegget du siterte. Det var kun kritikk av å spise tarmbakterier, ikke av analsex. Lille venn. Anonymkode: 34b7d...169
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Skrevet 14. januar Vi kjører ganske ofte analsex, men etter at kuken har vært i rompa, så skal den verken i munnen eller i fitta. Det er vi begge skjønt enige om. Anonymkode: e4ff9...897
AnonymBruker Skrevet 14. januar #10 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror du har misforstått lille venn. Det er så deilig når typen tar meg i toern. Når det er sagt så slikker jeg ikke etter han har vært der Anonymkode: 27c70...a29 Tror du må lese innlegget du siterte omigjen, kjære lille vennen. Anonymkode: 0edf9...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå