Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos frisøren i dag og fikk stripet etterveksten. 
Sendte melding t frisøren nesten med en gang da jeg kom hjem og ba om ny time, for dels var det flere synlige områder som ikke var stripet, og dels hadde ikke fargen sittet lenge nok, så etterveksten som ble striper var mer orange enn lys 😢 

Må jeg betale for helt ny time eller plikter frisøren å rette opp i dette? 

Anonymkode: 3ed80...c1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro det avhenger av fremgangsmåten din. Bare bestiller du en time og sier, rett opp og kanskje til og med en annen frisør tar jobben, må du muligens betale for en ny time.

Tar du heller en prat med frisøren, viser frem og spør hva dere skal gjøre for å fikse dette, tipper jeg du får det gratis. 

Anonymkode: 2244d...3b5

Skrevet

Her må du klage, og si at du ønsker at dem fikser opp i det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I dette tilfellet vil jeg tro du får gratis time. Her har du ikke fått det du har betalt for. Det skjer med farge/striper av og til, at det ikke har satt seg slik det skal. 

Anonymkode: 78a2c...e7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sendte melding t frisøren nesten med en gang da jeg kom hjem og ba om ny time, for dels var det flere synlige områder som ikke var stripet, og dels hadde ikke fargen sittet lenge nok, så etterveksten som ble striper var mer orange enn lys 😢 

Du sendte raskt en klage på behandlingen, og bør selvfølgelig få dette rettet opp kostnadsfritt. Spør når det passer for frisøren at du kommer og får det du opprinnelig betalte for :) 

Anonymkode: ba6a9...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...