AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden En kvinne sier til deg at hun har hatt en seksuell fantasi om deg. Så sier hun at hun håper du tar det som et kompliment og ønsker deg en fin dag. Hadde det vært hyggelig? Frekt? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: e7184...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Det ville jeg sett på som svært hyggelig. Anonymkode: 3ac5c...f05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Det må jo være hyggelig det. Sa en gang til en ung mannlig kollega at jeg hadde hatt en drøm om han , noen måneder senere fikk jeg han gitt 🙈 Anonymkode: dbdc5...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Kommer veldig an på relasjonen. Om det var en profesjonell relasjon eller noe jeg overhode ikke kunne tenke meg å ha sex med hadde det kanskje vært litt kleint. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det ville jeg sett på som svært hyggelig. Anonymkode: 3ac5c...f05 Takk! Anonymkode: e7184...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Jdz skrev (Akkurat nå): Kommer veldig an på relasjonen. Om det var en profesjonell relasjon eller noe jeg overhode ikke kunne tenke meg å ha sex med hadde det kanskje vært litt kleint. En du så en gang iblant på typ butikk, nærområdet e.l. Og som du synes var en pen/søt dame..? Anonymkode: e7184...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En du så en gang iblant på typ butikk, nærområdet e.l. Og som du synes var en pen/søt dame..? Anonymkode: e7184...a82 Tror ikke det hadde plaget meg nevneverdig, men har aldri fått høre det av noen jeg ikke faktisk har hatt sex med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har en kollega jeg jobber relativt tett med. Drømte at vi var på hyttetur og at jeg lå i armkroken hans foran peisen. Skikkelig koselig drøm, men ble jo satt ut da jeg traff han på jobb og at ting var som de (ikke) var. Tror tilogmed jeg rødmet. Fortalte det ikke da han har samboer og barn... Anonymkode: b00ea...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Best om hun holder sånt for seg sjøl 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Det er slikt man holder for seg selv, med mindre man har en type relasjon som tilsier at det er velkomment (eks. at man dater) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En kvinne sier til deg at hun har hatt en seksuell fantasi om deg. Så sier hun at hun håper du tar det som et kompliment og ønsker deg en fin dag. Hadde det vært hyggelig? Frekt? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: e7184...a82 Første setning er veldig hyggelig. Andre setning er best usagt. Kvinnen hadde blitt mer attraktiv for meg etterpå. Anonymkode: 7d4bd...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justme2019 Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Så snur man rollene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Kommer HEEELT an på dama.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Det kommer jo helt an på. Hvis det er en i profesjonell relasjon, nei takk. Hvis det er noen jeg ikke liker, nei takk. Hvis det er fra noen jeg liker og vil date, kjør på. Stalking er bare stalking hvis den andre ikke er interessert.. Anonymkode: f6388...8a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En kvinne sier til deg at hun har hatt en seksuell fantasi om deg. Så sier hun at hun håper du tar det som et kompliment og ønsker deg en fin dag. Hadde det vært hyggelig? Frekt? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: e7184...a82 Det hadde bare vært hyggelig. Jeg setter stor pris på når folk sier hva de faktisk vil og er direkte. Hadde tatt det som ett kompliment,men samtidig så er det også veldig rart. Hvilket forhold har jeg til denne kvinnen? Vennine? Bekjent? Første gang vi møtes? Det har alt å si. Hvis jeg aldri har snakket med kvinnen før så er det bare ekkelt og rart. Da er det plutselig ikke så hyggelig lenger og mer stalker vibber. Kontekst har alt å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden Gjelder dette også en mann på 65 som har drømt om en 22-årig kvinne, siden man snakker så mye om likestilling i våre dager ...? Anonymkode: 5fd93...e9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden Det ville jeg nok ha oppfattet som ganske creepy, eller i det minste ubehagelig. Anonymkode: 5e870...eef 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden Veldig rart ut av det blå. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Del Skrevet 13 timer siden Hadde tatt det som et kompliment. Som mann kan jeg gjerne bli cat-called eller få komplimenter på utseende mer (aldri hendt). Anonymkode: a3dc4...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde tatt det som et kompliment. Som mann kan jeg gjerne bli cat-called eller få komplimenter på utseende mer (aldri hendt). Anonymkode: a3dc4...c21 Det har jeg. Svært, svært sjeldent at det har vært komfortabelt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå