Gå til innhold

Kan en som klarsynt være så snill å hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært arbeidsledig lenge og søkt mange stillinger uten nå nåløyet. Kan noen hjelpe meg med å se hva fremtiden bringer? Vil oppdatere og bekrefte/avkrefte spådommen ☺️

Anonymkode: d5fae...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er forresten ikke den personen tidligere har vært på intervju. 

Håper en snill sjel kan hjelpe meg, og eventuelt komme med råd på hva jeg burde gjøre. Har selv hatt 3 sanndrømmer tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk tre kort for deg, alle handler om selvtillit, fremtoning, holdning, tanker om seg selv eller ferdighetene dine. Hender det at du egentlig ikke får frem hvorfor akkurat du skal ha denne jobben, blir du holdt litt igjen av usikkerhet eller dårlig selvtillit, har du tvil om at dette er noe du klarer eller har kontroll på? Har du blitt nedtrykt av mange intervjuer og dårlig resultat, du må legge det bak deg og ikke gi deg, ikke la det ødelegge hvordan du ser deg selv. 

De neste intervjuene du går i, bør du ikke stille opp med lua i handa eller føle at du ikke hører hjemme der, eller at du ikke er kvalifisert nok. Gå inn der med hevet hode og tro på egne styrker og ferdigheter, du hadde ikke vært der hvis du ikke greide det, så vis det og hvis hvem du er. 

Jeg der at du kommer til å lykkes og få en jobb hvor du arbeider ganske selvstendig, du kommer til å trives  og utvikle deg både faglig om som person. 

Anonymkode: 7abce...aac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg fikk tre kort for deg, alle handler om selvtillit, fremtoning, holdning, tanker om seg selv eller ferdighetene dine. Hender det at du egentlig ikke får frem hvorfor akkurat du skal ha denne jobben, blir du holdt litt igjen av usikkerhet eller dårlig selvtillit, har du tvil om at dette er noe du klarer eller har kontroll på? Har du blitt nedtrykt av mange intervjuer og dårlig resultat, du må legge det bak deg og ikke gi deg, ikke la det ødelegge hvordan du ser deg selv. 

De neste intervjuene du går i, bør du ikke stille opp med lua i handa eller føle at du ikke hører hjemme der, eller at du ikke er kvalifisert nok. Gå inn der med hevet hode og tro på egne styrker og ferdigheter, du hadde ikke vært der hvis du ikke greide det, så vis det og hvis hvem du er. 

Jeg der at du kommer til å lykkes og få en jobb hvor du arbeider ganske selvstendig, du kommer til å trives  og utvikle deg både faglig om som person. 

Anonymkode: 7abce...aac

Tuen takk for at brukte din tid på meg ❤️

Du har nok rett, selvtilliten har fått kjørt seg i det siste. Jeg holder deg oppdatert.

Igjen, takk❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg la tre kort på deg.

Dette kommer opp: "Din naturlige munterhet blir motvirket av dine nostalgiske tanker. Ikke la din tristhet invadere deg, du må bare tenke på en mer praktisk måte. Mer søvn vil gi deg vitaliteteten du trenger".

Jeg føler du er jordnær og på søken etter å oppnå din blomstring. Den kommer. Men du har behov for balanse og å være i en slags flyt. Jeg ser deg flytende i vannet i full balanse og harmoni. Du har funnet deg selv. Du må "stay true to your life purpose and meaning and take the Higher path". Du må la fortiden gå, det vil sette deg fri. 

Bruk tid i naturen for å føle større grad av fred i sinnet. 

Du har det som trengs. Du har en sterk vilje. Bruk den. 

Anonymkode: dd338...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg la tre kort på deg.

Dette kommer opp: "Din naturlige munterhet blir motvirket av dine nostalgiske tanker. Ikke la din tristhet invadere deg, du må bare tenke på en mer praktisk måte. Mer søvn vil gi deg vitaliteteten du trenger".

Jeg føler du er jordnær og på søken etter å oppnå din blomstring. Den kommer. Men du har behov for balanse og å være i en slags flyt. Jeg ser deg flytende i vannet i full balanse og harmoni. Du har funnet deg selv. Du må "stay true to your life purpose and meaning and take the Higher path". Du må la fortiden gå, det vil sette deg fri. 

Bruk tid i naturen for å føle større grad av fred i sinnet. 

Du har det som trengs. Du har en sterk vilje. Bruk den. 

Anonymkode: dd338...2cc

Tusen takk, du er god ❤️ Veldig snilt av deg å legge kort for meg. 

Jeg har vært på lang reise, selv om den har tungt så kjenner jeg også veldig på at det gitt meg mye bedre selvinnsikt. Jeg prøver. Skal ta til meg dine råd, og holder deg oppdatert ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hei :) Kan noen av dere legge kort på meg?  Jeg lurer på om det er sannsynlig at jeg får oppdraget jeg håper på? Blir glad om noen vil se, da dette betyr så mye for meg.

Anonymkode: e35d6...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep og avsporinger, og svar til det. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...