AnonymBruker Skrevet 26. januar #41 Del Skrevet 26. januar petterm skrev (11 timer siden): Over 4100 kr i bonus og medlemstabatter Det som diskuteres i denne tråden er kjøpeutbytte, altså 2468 for din del. Anonymkode: 639e3...3e5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #42 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg trykket på linken i mailen og har logget inn, men finner ikke noe sted hvor jeg kan ta ut pengene. Anonymkode: da644...fd6 men du klarer det Anonymkode: 1bed8...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #43 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg trykket på linken i mailen og har logget inn, men finner ikke noe sted hvor jeg kan ta ut pengene. Anonymkode: da644...fd6 https://www.coop.no/medlem/min-medlemskonto I feltet velg under medlemskonto finner du valget for uttak. Anonymkode: b883a...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. januar #44 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 15.51): Bor du i et område med 3% bonus? Eller har du kredittkort med ekstra prosenter? Her jeg bor måtte jeg handlet dagligvarer for 720 000 i året for å få så mye bonus 😅 Bør kanskje begynne å betale separat for en og en vare og bruke nettet hver gang da 😛 Anonymkode: e79f2...21f 3% her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. januar #45 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 19.48): Vurderer å begynne å handle på Coop Extra i stedet for Rema nå som Æ har blitt så dårlig. Blir endringer hos Rema nå. Blir kanskje bedre med en bonusordning. Rema 1000 dropper Æ-navnet - mn24.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #46 Del Skrevet 27. januar Amatariel skrev (4 timer siden): Blir endringer hos Rema nå. Blir kanskje bedre med en bonusordning. Rema 1000 dropper Æ-navnet - mn24.no Det blir ikke bedre, de håper bare at folk skal glemme å ta ut bonusen sin. Det beste (for kunden) er selvsagt å få rabatten trukket direkte fra i kassa. Anonymkode: e79f2...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #47 Del Skrevet 27. januar Tidligere fekk ein 3 % på kjøpeutbytte.men så bel det satt ned til kun 1 %. Handlet matrialer for omlag kr. 40.000 bare i 2016, og er som "musa pissa i havet!" Den som har dratt største profittenn er de som sikker på toppen av anerkiet o Coopkjjæden. Anonymkode: 8b85b...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #48 Del Skrevet 8. februar Hvilke områder er det som har 3% utbytte nå? Og finnes det noen god begrunnelse for at prosenten skal variere etter hvor du bor? Skulle tro at feks i Oslo hvor det er større konkurranse mellom kjedene, burde man kunne lokket med noen ekstra prosenter. Men de tenker kanskje stikk motsatt, at de ikke taper så mye på å tilby høy prosent i mer grisgrendte strok hvor det uansett er færre handlende? Ser for meg at det hadde blitt ramaskrik hvis feks Oslo fikk høyere sats enn Finnmark. Anonymkode: e79f2...21f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå