AnonymBruker Skrevet 25. januar #21 Del Skrevet 25. januar Har i åresvis hatt det meste koblet opp til coop, drivstoff/lading, forsikringer, hoteller, byggevarer osv Ikke så mye å hente rent dagligvaremessig for ett menneske, og hadler der det måtte være billigst. Men digg med 4000 kr rett på konto læl, bare på ting som løper i bakgrunn Anonymkode: 5dcac...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #22 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 13.01): Coop har fra 2025 også økt til 2% utbytte. Anonymkode: 1bed8...8f0 Det er minimum 1 %, ellers varierer det. I min region er det økt til 3 % fra 2025. AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer dette fra andre steder enn matbutikker? Ellers må dere jo handle for mange hundre tusen i året? Anonymkode: e79f2...21f Man kan jo få bonus på drivstoff, lading av elbil, forsikringer og kjøp hos Byggmix og Obs Bygg. Så pusser man f.eks. opp kan det jo bli noen hundretusen i kjøp. Vanlig Obs selger jo forsåvidt også mye annet enn matvarer. Anonymkode: b883a...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #23 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er minimum 1 %, ellers varierer det. I min region er det økt til 3 % fra 2025. Man kan jo få bonus på drivstoff, lading av elbil, forsikringer og kjøp hos Byggmix og Obs Bygg. Så pusser man f.eks. opp kan det jo bli noen hundretusen i kjøp. Vanlig Obs selger jo forsåvidt også mye annet enn matvarer. Anonymkode: b883a...570 Ok dessverre bare 1% fortsatt i Coop Øst. Jeg har ikke bil og handler ikke på Obs. Men liker å få det lille jeg kan av rabatt Noen som vet om man får bonus for handlenettet to eller flere ganger pr dag om man handler to ganger, eller er det bare en gang pr dag? Anonymkode: e79f2...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. januar #24 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer dette fra andre steder enn matbutikker? Ellers må dere jo handle for mange hundre tusen i året? Anonymkode: e79f2...21f Det er så utelukkende dagligvarer ja. Har av og til kjøpt et par sko/klær, noe kjøkkenutstyr på Obs, men helt klart mest dagligvarer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #25 Del Skrevet 25. januar Fikk 3900 fra Coop nå. Her har vi hatt 1% kjøpeutbytte, men fra i år er det 3%. Så da blir det vel ca 12.000 neste år. Extra er nærmest, så handler nesten bare der. Anonymkode: d93ec...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #26 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 21.34): Når får vi utbetalt kjøpeutbytte i år? Anonymkode: 28319...393 Det er gjentagende info både på Coop sine sider, reklame og i sms og e-post at dette er ilgjengelig innen 1.2. Hvorfor leser du ikke e-posten og sms ene dine? Anonymkode: 1ef20...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 25. januar #27 Del Skrevet 25. januar (endret) . Endret 26. januar av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 25. januar #28 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen som vet om man får bonus for handlenettet to eller flere ganger pr dag om man handler to ganger, eller er det bare en gang pr dag? Du får bonus for hvert (plast) gjenbruksnett du bruker, hver gang du bruker det. Handler du mye og bruker 3 nett på en gang får du 3xbonus. Hvis du senere samme dag kjøper brød og melk og har med ett nett får du bonus ennå en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 25. januar #29 Del Skrevet 25. januar Over 4100 kr i bonus og medlemstabatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30 Del Skrevet 25. januar Amatariel skrev (19 minutter siden): Det er så utelukkende dagligvarer ja. Har av og til kjøpt et par sko/klær, noe kjøkkenutstyr på Obs, men helt klart mest dagligvarer ja. Bor du i et område med 3% bonus? Eller har du kredittkort med ekstra prosenter? Her jeg bor måtte jeg handlet dagligvarer for 720 000 i året for å få så mye bonus 😅 petterm skrev (4 minutter siden): Du får bonus for hvert (plast) gjenbruksnett du bruker, hver gang du bruker det. Handler du mye og bruker 3 nett på en gang får du 3xbonus. Hvis du senere samme dag kjøper brød og melk og har med ett nett får du bonus ennå en gang. Bør kanskje begynne å betale separat for en og en vare og bruke nettet hver gang da 😛 Anonymkode: e79f2...21f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 25. januar #31 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer dette fra andre steder enn matbutikker? Ellers må dere jo handle for mange hundre tusen i året? Anonymkode: e79f2...21f Alt er mulig hos Kvinneguidens medlemmer 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #32 Del Skrevet 25. januar Her så ble det 1500kr. Men vi bruker kun på drivstoff . Der og ser vi ann hvem som er billigst å fylle hos noen ganger fyller vi esso, noen ganger yx, noen ganger Shell eller cirkelK. Her så er kiwi den som er nærmest å handle oss og blir derfor mer der. Anonymkode: 685d4...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #33 Del Skrevet 25. januar 2700 i kjøpeutbytte, tror strømmen er koblet opp men drivstoff og lading av bil driver vi lite med så det drar ikke opp noe særlig. Anonymkode: 253aa...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #34 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer dette fra andre steder enn matbutikker? Ellers må dere jo handle for mange hundre tusen i året? Anonymkode: e79f2...21f Jeg kan svare for meg selv (8100 kr). Er ansatt i coop (Extra) og får 2% ekstra bonus i tillegg til den 1% som alle får. Rent kjøpeutbytte (uten ansattfordel) var 2130 kr, 1700 kr i diverse frukt og grøntbonus osv. Det meste kommer fra mat ja, men også litt byggevarer og drivstoff. Anonymkode: fcde7...e79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #35 Del Skrevet 25. januar Skogstrolle skrev (3 timer siden): Alt er mulig hos Kvinneguidens medlemmer 🤭 Her er det 3% kjøpeutbytte. Jeg fikk bare 700kr, men vi handler litt på Coop, så det var jeg egentlig ganske godt fornøyd med. Vurderer å begynne å handle på Coop Extra i stedet for Rema nå som Æ har blitt så dårlig. Anonymkode: dc5c7...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #36 Del Skrevet 25. januar Jeg trykket på linken i mailen og har logget inn, men finner ikke noe sted hvor jeg kan ta ut pengene. Anonymkode: da644...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 25. januar #37 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg trykket på linken i mailen og har logget inn, men finner ikke noe sted hvor jeg kan ta ut pengene. Anonymkode: da644...fd6 Da må du lete litt bedre evt bare logg inn uten link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 25. januar #38 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 11.51): Coop-butikkene er også dyrere. Lite lønnsomt å handle der. Fyller heller drivstoff på unox eller i Sverige, det er billigere. Anonymkode: 8dbc8...5cb Ja? Hva er rimeligst? Rema? Og Kiwi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #39 Del Skrevet 25. januar Kaisamaia skrev (13 minutter siden): Ja? Hva er rimeligst? Rema? Og Kiwi? Det varierer. Men jeg har alle tre i nærheten, og stort sett koster alt det samme. Hvis en har tilbud, setter de andre ned tilsvarende. Hard konkurranse i dette området, og jeg tror nok det fortsatt er prisjegere ute selv om det ble forsøkt stoppet. Tror det blir dyrere uten prisjegere. Anonymkode: e79f2...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #40 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): 2700 i kjøpeutbytte, tror strømmen er koblet opp men drivstoff og lading av bil driver vi lite med så det drar ikke opp noe særlig. Anonymkode: 253aa...f90 Har du strøm fra/via Coop? Da betaler du mer for strømmen enn dem som er strøm smarte. Anonymkode: 1ef20...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå