AnonymBruker Skrevet 18. januar #81 Del Skrevet 18. januar Denne kjøpte jeg på ferie i Tyskland i sommer ❤️ Anonymkode: aacb3...61e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 26. januar #82 Del Skrevet 26. januar Er det noen her som tilfeldigvis har smakt denne? https://magdeburg-shop.de/products/magdeburger-kugeln-edelbitter-sahnetruffel-gross-200g-runddose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #83 Del Skrevet 28. januar Trondheim sjokolade sine konfektbiter. Spesielt den crème brûlée biten 😩 Og bringebær og biscottino Anonymkode: 319c8...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #84 Del Skrevet 28. januar Summerbird og Valrhona 😋 Anonymkode: eacf4...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 28. januar #85 Del Skrevet 28. januar Anthon Berg, spesielt Plomme i madeira og den marsipan-sjokoladen med nougat-fyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #86 Del Skrevet 8. februar Denne fra Lindt er bare HELT magisk. Men finner den ikke utenom Taxfree:/ Anonymkode: 81bf6...8a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #87 Del Skrevet 8. februar Den aller beste sjokoladen jeg vet om er sjokolade med chili fra Modica på Sicilia. Jeg liker mørk sjokolade bedre enn melkesjokolade, og hvit sjokolade liker jeg ikke så godt med mindre den er en del av en konfektbit med noe annet godt i. Konfektbiter fra Jentene på tunet eller Nittedal sjokoladefabrikk, alt med nøtter av noe slag i, syns jeg også er fryktelig godt. Eller med chili i da. Anonymkode: c9ec6...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #88 Del Skrevet 8. februar Ferrero Rocher! Anonymkode: 748f7...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #89 Del Skrevet 9. februar Pascal konfekt er altså sykt digg! Anonymkode: 5193f...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 9. februar #90 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 22.37): Freia dessertsjokolade. (Konfekteske) Anonymkode: c8edb...6e5 Den er god den, men den har ikke eksistert på noen år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå