Gå til innhold

Hvilken "kvalitetssjokolade" er din favoritt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir glad hver gang jeg finner Ritter Sport. Heldigvis er de ikke større enn at jg tåler at den blir oppspist med en gang

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg usikker på hva som menes med «kvalitetssjokolade»; mer enn bare vanlige Freia og Nidar plater?

Av type dyrere sjokolade er jeg veldig glad i Ferrero, de har mange gode sjokolader. Den gode «gull kulen» er jo skikkelig digg, men også den Ferrero Rocher White Chocolate Bar 👌🏻👌🏻👌🏻

Av annen slik dyr sjokolade er jeg veldig glad i Lindt. De har mye bra i deres utvalg.

Jeg er noe svak for hvit sjokolade, og selv om Freias svenske søskenbarn Marabou ikke er kjempe dyrt, så virkelig elsker jeg deres Caramello plate!! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Franske sjokoladetrøfler rullet i ekte gullstøv fra SebastienBruno! Beste sjokoladen jeg har smakt. Fikk det i gave engang og tenker på det ennå ❤️ De har ellers meget god konfekt der. Anbefales. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er Fazer Liqueur Fills, Toffifee og Freia melkesjokolade med Kvikk lunsj.

base.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spinner skrev (5 minutter siden):

Jeg blir glad hver gang jeg finner Ritter Sport. Heldigvis er de ikke større enn at jg tåler at den blir oppspist med en gang

Kanskje du har en Normal-butikk i nærheten, de har ofte Ritter Sport. Jeg er enig i at det er en god sjokolade.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Doris Becker skrev (14 minutter siden):

Franske sjokoladetrøfler rullet i ekte gullstøv fra SebastienBruno! Beste sjokoladen jeg har smakt. Fikk det i gave engang og tenker på det ennå ❤️ De har ellers meget god konfekt der. Anbefales. 

Gullstøvet må kun være for estetikken, for gull har jo ingen smak.

Anonymkode: d17b9...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fjorden sjokolade! Har ikke smakt alle, men skikkelig god sjokoladesmak på de jeg har prøvd😍 Og utrolig engasjert mann som lager den. 

Anonymkode: ce0cc...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Gullstøvet må kun være for estetikken, for gull har jo ingen smak.

Anonymkode: d17b9...338

Det er det nok. Men de sier vel at estetikken utgjør  halve opplevelsen? 😅 Lekkert var det og nydelig smakte det i alle fall ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 21.40):

Kvikk Lunsj. En legende.

Anonymkode: a89f9...b29

Sinnsykt god og langt langt bedre enn KitKat tullet i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva som menes med kvalitetssjokolade, men kjøpte en Dubai sjokolade her og den var magisk! I følge prisen bør den definitivt gå innunder kvalitetssjokolade 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker XOCO X LERVIG – 3 Bean Stout Dark Chocolate bar. 

Fikk også noen smaksprøver fra Cluizel da jeg bestilte noe på nett her om dagen, syns de var utrolig gode, så har prøvd å finne dem igjen. 

Syns også Fjåk er veldig bra av det jeg har prøvd foreløpig.

Anonymkode: 4c70d...d6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tilfeldig rekkefølge: 

• Läderach
  • Fassbender & Rausch
  • Valrhona
  • Leonidas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (På 13.1.2025 den 22.58):

Kvik lunsj

Det heter kvikk lunsj🐸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferrero Rocher. Ble vel litt oppunder 20 bokser på meg nå i jula når kiwi hadde kjempetilbud til 31,- pr. boks. Takk Kiwi ❤

Synes også Nidar sin Cuba er veldig god, men den er vel 28 kroner eller noe sånt og det gidder jeg ikke å betale. 

JPT er jo godt det, men astronomiske priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...