AnonymBruker Skrevet 14. januar #41 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Spørsmålet står i tittelen. Jeg er selv veldig glad i de fleste bitene fra Jentene på tunet. Anonymkode: 0bfac...cbb Toblerone. Om det faller innunder "kvalitetssjokolade" er jeg usikker på, fordi jeg ikke har hørt om det før. Anonymkode: 84d20...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 14. januar #42 Del Skrevet 14. januar (endret) Ferrero Rocher og Toffifee 🫣 Endret 14. januar av Thomasine 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. januar #43 Del Skrevet 14. januar Heimdal sjokolade uten tvil 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 14. januar #44 Del Skrevet 14. januar Leonidas konfekt Fås desverre ikke i Norge, men er villig til å traske langt når jeg er i byer som har utsalg av Leonidas 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. januar #45 Del Skrevet 15. januar Anthon Berg likørsjokolade og stort sett det meste Anthon Berg produserer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #46 Del Skrevet 15. januar Green&Blacks. Har aldri sett det til salgs i Norge så hamstrer når vi er i England. Anonymkode: 288fc...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritter Skrevet 16. januar #47 Del Skrevet 16. januar Nicolas Vahe, trøfler med karamell & krønsj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 16. januar #48 Del Skrevet 16. januar Her var det myyye inspirasjon til sjokolade jeg ikke har smakt før 😍 selv elsker jeg belgisk sjokolade. Spesielt de variantene av konfekt som er blandet hvit og mørk sjokolade. Gjerne fylt med nugat. Åh. denne tråden er litt farlig for meg når jeg er gravid 🙊😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satansopp Skrevet 16. januar #49 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 22.37): Freia dessertsjokolade. (Konfekteske) Anonymkode: c8edb...6e5 Den er vel tatt ut av produksjon for lenge siden?🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #50 Del Skrevet 16. januar Freia 86% og freia sin 70% med pekan. synes ofte sånn typisk konfekt ikke er så stas. Anonymkode: 226e7...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 16. januar #51 Del Skrevet 16. januar Satansopp skrev (8 minutter siden): Den er vel tatt ut av produksjon for lenge siden?🤔 Ja og det er veldig synd. Beste konfekt som fantes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. januar #52 Del Skrevet 16. januar GuyLian Belgian Sea Shells. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #53 Del Skrevet 16. januar Den hvite melkesjokoladen til Lindt Anonymkode: b0559...f46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #54 Del Skrevet 16. januar Arild37 skrev (På 13.1.2025 den 21.54): Det er ikke bare meg. Folk synes her er rar når jeg sier melkehjerter fra Freia er mye bedre enn en stor plate, selv om det er akkurat samme sjokoladen. Det er noe med konsistensen som gjør smaksopplevelsen bedre Melkehjertene er ikke noe gode, smaker ikke litt det samme som melkeplaten, den er MYE bedre! Merkelig smak på de tynne hjertene! Anonymkode: f7a92...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 16. januar #55 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Melkehjertene er ikke noe gode, smaker ikke litt det samme som melkeplaten, den er MYE bedre! Merkelig smak på de tynne hjertene! Anonymkode: f7a92...cd3 Det er nøyaktig samme sjokoladen, men konsistensen blir anderledes, og det har mye å si for smaksopplevelsen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #56 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 20.57): Og Plomme i Madeira, nyyyyydelig. Anonymkode: 4aae7...99c Eneste sjokolade jeg spiser! Kan ta en bit mørk sjokolade av og til. Anonymkode: 7225e...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #57 Del Skrevet 16. januar Chocolate cups fra Noble er juletradisjon hos oss, min absolutte favorittkonfekt. Utenom det er jeg en enkel Kinder jente, både vanlig og Kinder bueno. Anonymkode: e7212...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 16. januar #58 Del Skrevet 16. januar Jentene på tunet😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 16. januar #59 Del Skrevet 16. januar Og hvit toblerone, fy faen den er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #60 Del Skrevet 16. januar Jeg er nok litt bortskjemt med mye norsk god sjokolade..., for jeg drømmer om "noe ekstra velsmakende" fra fremmed sjokoladefabrikk. Noe helt nytt og vidunderlig altså, men jeg finner det ikke. Sveitsisk eller fransk, fristende sjokolateri for eksempel, det hadde vært morsomt å forsøke. Blir sikkert kjempedyrt, men jeg har lyst på.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå